Gå til innhold

Hvor drar man på ferie i januar/februar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kapp Verde, Dubai (hvis du ikke er opptatt av å være politisk korrekt), Vietnam, Thailand, Bali, Egypt... 

Thailand er kjempefint land og selv tre stjerners hotell er stort sett veldig bra.

Anonymkode: 7a1e5...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 6.47, AnonymBruker skrev:

Hva med Madeira? Ikke så turistifisert som Kanariøyene. Skal dit selv i desember. Vanlige norske sommertemperaturer der hele året.

Anonymkode: 92170...4e9

Foreslår også Madeira. Har vært der ei uke i slutten av januar de to siste årene, og håper å reise nete januar også. T-skjorte og shorts - temperatur uten at det ble for varmt. Vi liker ikke å feste da, men liker de mange nydelige turene man kan gå der. Fantastisk frodig øy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Denne vinteren har jeg virkelig lyst til å spandere på meg selv og samboeren en ferie til varmere strøk! Jeg reiser veldig sjeldent lenger enn Europa og trenger derfor tips fra dere. Hvor drar man på ferie på den tiden av året? 

Jeg vil ha det varmt, men det behøver ikke være 35 grader i skyggen. T-skjorteremp holder. Ønsker heller ikke en typisk sydendestinasjon med Bamseklubb, All inklusive og drita skandinaviere overalt. Vi er to voksne mennesker som skal dra og vi tar oss gjerne en fest, men ikke sammen med årets russekull om dere ser greia 😂

Vi har kikket litt på Roma, Alicante, Venezia og lignende. Er det ok temperatur der på den tiden? Har dere andre gode forslag?

Anonymkode: 191b5...cb3

Barbados. Først Norwegian til Gatwick, så Gatwick til Barbados, feks med Virgin Atlantic. Ca 7-9000 per pers. Kan bo i gjestehus feks, ca 6000 per pers i 2 uker. 30 grader året rundt, 26 på kvelden, tørt i januar- mars, ikke mye luftfuktighet. Flotte strender, kan ligge uforstyrret på mange av dem. Blide folk, fin musikk, nydelig fersk fisk. Elsker Barbados.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...