Gå til innhold

Jeg tisser "skjevt" etter intimbarbering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner lure på om det er en sammenheng siden dette aldri skjer når jeg ikke barberer. Vanligvis går jo strålen rett i toalettet men når jeg er glattbarbert så treffer den baksiden av låret og oppover mot rumpeballen 😧 Det er jo skikkelig irriterende og ekkelt. flere som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 7f1d4...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner lure på om det er en sammenheng siden dette aldri skjer når jeg ikke barberer. Vanligvis går jo strålen rett i toalettet men når jeg er glattbarbert så treffer den baksiden av låret og oppover mot rumpeballen 😧 Det er jo skikkelig irriterende og ekkelt. flere som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 7f1d4...93c

Hvor strålen treffer er ren fysikk. Og ulikt fra menneske til menneske. Vi har jo de fleste kvinner opplevd hvor utrolig annerledes strålen oppfører seg med tampong (på grunn at tråden). Dette er ikke ulikt. (Menskopp løser for øvrig floken med tissing og mensen helt strålende).

Du kan forsøke å vri bekkenet mer eller mindre fremover når du tisser og se om det hjelper (det endrer i alle fall strålens retning) ellers så er valget fort å enten ikke barbere eller finne seg i det..

Anonymkode: 4e48e...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem etter hårfjerning. Tisser "fremover" sånn at det noen ganger søles under doringen. 

Anonymkode: 1308d...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårene er med på å styre hvor strålen går. Når jeg har hår tisser jeg rett ned for vått hår går nedover. Når jeg er barbert tisser jeg bakover fordi urinrørsåpningen min peker litt bakover. 

Anonymkode: 0674c...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske logisk? Når man har hår renner tisset/urinen langs hårene ned - s det blir en stråle. Akkurat som når du har vasket håret så renner mest vann fra tuppen/spissen av håret.

Uten hår så er det formen på kjønnsleppene dine som bestemer stråleveien.

Anonymkode: 19d9d...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har motsatt problem etter hårfjerning. Tisser "fremover" sånn at det noen ganger søles under doringen. 

Anonymkode: 1308d...b07

Samme her!!

Anonymkode: 47eb9...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...