Gå til innhold

Misliker sterkt alle sykepleiere og hjelpepleiere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Streiker og sutrer fordi de har "bare" 490 000 i fastsett lønn og 550-600 000 i reell lønn etter alle tillegg og overtid. Jeg som igeniør hadde 530 000, i det private, med mange ufordeler og risiko for å miste jobben. Uten betalt overtid i det hele tatt! Sykepleiere klager på at de ikke har fast lønn p0 samme nivå som ingeniører, men de har det jo i realiteten mye bedre etter alle tilleggene deres.

Anonymkode: 07a49...dd0

Husker da jeg var nyutdannet sykepleier og hadde 323 000 og var skikkelig fornøyd for 13 år siden. Da var det ei venninne som hadde over 500 000 som ingeniør. Du må da ha mer enn 530 000 13 år senere? 

Anonymkode: 7fc7b...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare positive ting å si, om sykepleiere, hjelpepleiere osv. Jeg har hatt noen opphold på sykehus, med operasjoner, fødsler, osv. Og har møtt så mange flotte omsorgsfulle mennesker, som virkelig har gjort sitt beste for at jeg skal ha det bra.

Har og et barn med diagnose, og spesielle behov, og vi har fått så utrolig god hjelp av helsesøster på skolen, hun har alltid støttet meg og mitt barn, og kjempet for oss. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten henne. 

Da jeg var yngre jobbet jeg selv i perioder innen helse, som ufaglært. Og det var en stressende og krevende jobb. Så jeg utdannet meg innen noe helt annet. 

Anonymkode: 3733d...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 7/11/2019 at 11:11 AM, AnonymBruker said:

Nå føler jeg meg utenfor ☹

- Vernepleier

Anonymkode: 83ee5...e7e

Jeg og :( 

- enda en vernepleier

Anonymkode: 24da8...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 11.7.2019 den 11.22, AnonymBruker skrev:


Tror jeg forstår deg, for jeg har også merket noe sånt.
De gjør seg ofte ovenpå, sånn at du føler deg dum er det jeg opplever. Enig i det. 

Spesielt en jeg går til er veldig sånn. Hun stiller meg støtt teite spørsmål, slik man gjør til barn. Og så virker det som hun mener hun har rett til å spørre om private ting som hun ikke har noe med. Og når ikke jeg alltid svarer, så blir hun vanskeligere å ha med å gjøre, som liksom å markere at jeg er "en trassig unge" som ikke danser etter hennes pipe..
Hater den pleieren for å si det rett ut.
 

Anonymkode: 3421f...f7c

Teit og hate er jo ord som først og fremst barn bruker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 11.24, AnonymBruker skrev:

Streiker og sutrer fordi de har "bare" 490 000 i fastsett lønn og 550-600 000 i reell lønn etter alle tillegg og overtid. Jeg som igeniør hadde 530 000, i det private, med mange ufordeler og risiko for å miste jobben. Uten betalt overtid i det hele tatt! Sykepleiere klager på at de ikke har fast lønn p0 samme nivå som ingeniører, men de har det jo i realiteten mye bedre etter alle tilleggene deres.

Anonymkode: 07a49...dd0

Har levd med kvinner av vidt forskjellige yrker og sykepleiere i turnus lever et liv som ikke kan sammenlignes med noe annet yrke på deres lønnsnivå meg bekjent. Det er faen meg aldri ordentlig fri og lave skuldre, bortsett fra de tre ukene som hun annenhvert år blir tvunget til å ta ut i juni.

Anonymkode: 702a0...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...