Jump to content
AnonymBruker

Hvorfor tror alle kvinner de ser yngre ut enn de er?

Recommended Posts

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut av 86 svar her i tråden så har 2-3 stk sagt de tror de ser eldre ut enn de er, 2-3 har sakt de ser like gamle ut som de er, resten kommer med historier om hvor unge alle tror dem er ;) 😂

denne tråden bekrefter jo bare min hypotese

😂😂😂

ts

Anonymkode: 93d3f...bb8

Med den inngangen du har på tråden så tiltrekker den seg jo også oss som ofte opplever å bli feks spurt om legitimasjon. De som ikke føler at de ser spesielt unge ut vil jo sikkert ikke ha så stor interesse av å svare i denne tråden. Så beklager å skuffe deg, men slik «statistikk» er desverre ikke mye verdt. 

Nå tror jeg det er veldig vanlig å spørre om leg «heller en gang for mye enn en gang for lite» og at kanskje de fleste under 35 blir spurt om det - fordi det er utrolig vanskelig å gjette alder på folk. Men hvorfor er det et problem at folk tror de ser yngre ut? Og menn er jo ikke noe bedre på dette. De er som nevnt alltid i «sin beste alder» og mener som regel at de fortsatt like friske og raske som da de var 20. 

Anonymkode: 610da...ac8

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle under 30 må vise leg på polet innimellom. Jeg er 36, og må fremdeles fram med det, spesielt hos litt eldre ekspeditører. Og alle får høre at de ser yngre ut fra tid til annen. Men rent objektivt så vet jeg at jeg ser ut som alderen min. 

Enig med ts, det kan fort bli litt irriterende å stadig høre alle disse historiene fra folk som claimer de blir tatt for å være yngre fordi de får kommentarer på det. ALLE får slike kommentarer! Man kan ikke gå gjennom livet uten å få masse "du holder deg godt" fra velmenende mennesker. 

Anonymkode: 13717...c18

AnonymBruker
16 hours ago, AnonymBruker said:

Ut av 86 svar her i tråden så har 2-3 stk sagt de tror de ser eldre ut enn de er, 2-3 har sakt de ser like gamle ut som de er, resten kommer med historier om hvor unge alle tror dem er ;) 😂

denne tråden bekrefter jo bare min hypotese

😂😂😂

ts

Anonymkode: 93d3f...bb8

Du skjønner at i en tråd med spørsmål om hvorfor kvinner tror de ser yngre ut enn de er, så vil svarene stort sett bestå av nettopp svar på det du spør om?

Dette blir som å opprette en tråd om hvorfor katter er så søte, og le hvis det kommer svar fra folk som synes katter er søte.

Anonymkode: b5211...f75

AnonymBruker

Jeg synes jeg ser ut akkurat så gammel som jeg er, og synes det er helt ok også. Fnyser nærmest litt når noen påstår at jeg ser yngre ut enn jeg er, for jeg regner med at det er ment som kompliment, men hvorfor skulle det være det? Du ser flott ut for din alder liker jeg bedre å høre. 

Nylig traff jeg imidlertid på noen gamle klassevenninner, og både jeg og min mann ble veldig sjokkert over hvor gammel de så ut. Måler jeg meg mot dem ser jeg så definitivt yngre ut, men jeg tror nå mer at jeg er mer normal for min alder, og at det er litt overdreven slanking og trening som gjorde at de så langt eldre ut. Både å være slank og trent er jo positivt, men overdriver man det etter 40 år går det så definitivt utover ansiktet. 

Anonymkode: 3df23...8a6

AnonymBruker
På 9.7.2019 den 17.42, Nadiahagen skrev:

Dagens beste:) Jeg får høre det men vet jo menn sier det for å være hyggelig eller flørte litt. Jeg vet jo at jeg er godt over 30 år, og jeg vil anta jeg ser ut som en som er over 30 år, og det er helt greit

Hvorfor er det så vanlig at menn kommenterer at man ser yngre ut? kan man ikke bare se ut som man er??

Anonymkode: 33d1b...61e