Jump to content
AnonymBruker

Har kjøpt Realdoll til 60.000

Recommended Posts

Olaug Olsen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var stygt gjort av deg. Tenk om Olav hadde hørt deg nå.

Så poenget med sex for menn er å tilfredsstille kvinnen, og for kvinner er det å tilfredsstille seg selv? Si meg når begynte du å hate menn slik?

Tror nok det er DU som må sørge for både at han lukter godt, og at utstyret er rent gitt. Det er ikke noe den gjør på egen hånd...

Anonymkode: 388f1...4a3

Høhø. Ville aldri brukt 60 000 på en slik. Dette var en parodi. Jeg liker virkelige mennesker med skavanker og feil. Har aldri hatet noen virkelig. Men synes det er rart at andre mennesker foretrekker dukker...

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 14.7.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Du kan lite om mannlig anatomi. En mann som øver på å runke å holde igjen, eller i dette tilfellet knulle Tanja, kan gjøre at han faktigst trener opp sin utholdenhet. Med tanke på at Tanja er trangere enn den gjennomsnittlige kvinne, så vil dette være VELDIG god trening for ts.😊

Anonymkode: 29e8a...56b

Dette er jo et godt poeng som jeg er helt enig i. Jeg kan øve på å holde igjen når jeg har sex med Tanya. Jeg tenker også at hvis jeg og Tanya gjør veldig mye forskjellig sex og mye eksperimentering, så har jeg vært borti det meste med sex. Slik at hvis jeg en gang kommer til å ha sex med en norsk kvinne så finnes det ikke noe jeg ikke allerede har praktisert med Tanya. Jeg blir rett og slett veldig allsidig etter all sexen med Tanya. Jeg tenker at man blir god i sex ved å ha mye sex, det er som i fotball og snooker og masse andre ting, man må spille mye for å bli god. Så jeg er uenig med mange av kvinnene i at jeg ikke kan bli god sexpartner ved å ha mye sex med Tanya. Dette med kommunikasjon, det kan jeg vel ta hvis jeg skal ha sex med en norsk kvinne men da har jeg allerede all praksisen etter mye sex med Tanya.

Anonymkode: 4c137...9f3

ninab82

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Ninab82, mod

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette med kommunikasjon, det kan jeg vel ta hvis jeg skal ha sex med en norsk kvinne men da har jeg allerede all praksisen etter mye sex med Tanya.

Anonymkode: 4c137...9f3

Det er ikke sånn sex fungerer. 

Du kan øve alt du vil på seksuell utholdenhet med ei dukke, men ei kvinne av kjøtt og blod kommer ikke bare til å ligge der, hun vil bli våt, gni seg mot deg, slikke på deg, stønne deg i øret etc.

Av motsatte årsaker er det mange kvinner som kommer på 2-5 minutter aleine som sliter med å få orgasme med en mann. Et samspill er rett og slett noe anna enn et sololøp. 

Anonymkode: 0fdae...1b1

HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn sex fungerer. 

Men ei kvinne av kjøtt og blod kommer ikke bare til å ligge der, hun vil bli våt, gni seg mot deg, slikke på deg, stønne deg i øret etc.

Anonymkode: 0fdae...1b1

Er du sikker på det? Er vel en grunn til at mange kvinner blir kaldt "Sjøstjerne"?

😋😅

I Grosny
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var stygt gjort av deg. Tenk om Olav hadde hørt deg nå.

poenget med sex for menn er å tilfredsstille kvinnen, og for kvinner er det å tilfredsstille seg selv? Si meg når begynte du å hate menn slik?

Tror nok det er DU som må sørge for både at han lukter godt, og at utstyret er rent gitt. Det er ikke noe den gjør på egen hånd...

Anonymkode: 388f1...4a3

Man kan score minst tre poeng med sex.

1: Glede partner

2: Glede seg selv

3: Få barn

Sånn sett blir ikke dokkesex noen trepoenger, men ett poeng er iallfall noe.

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, I Grosny said:

Man kan score minst tre poeng med sex.

1: Glede partner

2: Glede seg selv

3: Få barn

Sånn sett blir ikke dokkesex noen trepoenger, men ett poeng er iallfall noe.

Det er veldig mange som har null interesse for nummer 1 og 3.

Anonymkode: bf93d...c8f