Gå til innhold

Dersom du kunne byttet kjønn for en tid.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du kunne byttet kjønn for en liten periode, hadde du gjort det? Tror du det hadde endret din mening om det motsatte kjønn, og kanskje gitt mer innsikt i det andre kjønnets utfordringer og gleder? Tror du verden hadde blitt et mer empatisk sted? 

Anonymkode: d7a22...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du kunne byttet kjønn for en liten periode, hadde du gjort det? Tror du det hadde endret din mening om det motsatte kjønn, og kanskje gitt mer innsikt i det andre kjønnets utfordringer og gleder? Tror du verden hadde blitt et mer empatisk sted? 

Selvfølgelig ikke. 

Ville kun vært stresset med tanke på hvilke kirurgiske grep som skulle fått meg tilbake i normal tilstand.

Anonymkode: a2a7d...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde skifta, også tatt gubben i ræva.. så kanskje han hadde slutta å mase på meg for ei stund 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 87224...f80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du kunne byttet kjønn for en liten periode, hadde du gjort det? Tror du det hadde endret din mening om det motsatte kjønn, og kanskje gitt mer innsikt i det andre kjønnets utfordringer og gleder? Tror du verden hadde blitt et mer empatisk sted? 

Anonymkode: d7a22...a57

Hadde vært interessant å fysisk opplevd å ikke ha latent seksuell lyst.

Det hadde jo ikke endret noe, jeg forstår jo at det er en tilstand, men kansje det hadde gitt en form mulighet til å verdsette det på en annen måte, enn bare å være empatisk til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok ikke forandret mye av væremåten. Og jeg ville nok bare brukt denne tiden på å beføle meg selv, vel å merke etter flere gratis drinker på byen. 😂

Endret av Nonchalant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dame ville jeg lagd meg tinder profil og fått en million likes. Så ville jeg gått på byen og fått masse oppmerksomhet. Så ville jeg avrundet dagen med en lang dusj i fellesdusjen på treningssenteret

Anonymkode: 00689...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å være mann for en dag hadde nok veldig sannsynlig ikke endret mening om det motsatte kjønn fordi jeg ikke har noen spesifikk mening om menn generelt. Å generalisere et helt kjønn er for mindre intelligente mennesker. 

Anonymkode: 2e541...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg hadde skifta, også tatt gubben i ræva.. så kanskje han hadde slutta å mase på meg for ei stund 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 87224...f80

Hahahahaha! Mrs hardcore. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde blitt kvinne for en periode hadde vært så lykkelig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjort av meg. Jeg skulle onanert, hatt sex med alle venninne mine og hengt i fellesdusjen på treningssenteret resten av dagen.

Anonymkode: b9132...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg hadde blitt kvinne for en periode hadde vært så lykkelig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjort av meg. Jeg skulle onanert, hatt sex med alle venninne mine og hengt i fellesdusjen på treningssenteret resten av dagen.

Anonymkode: b9132...333

Det forutsetter i grunn at venninnene dine ville hatt sex med deg. Nå er jo de fleste mennesker heterofile så for det første måtte du hatt bifile eller homofile venninner og for det andre er det ikke sånn at folk flest har sex med alt og alle. Tror du hadde blitt ganske skuffa med andre ord. 

Anonymkode: 2e541...a43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det forutsetter i grunn at venninnene dine ville hatt sex med deg. Nå er jo de fleste mennesker heterofile så for det første måtte du hatt bifile eller homofile venninner og for det andre er det ikke sånn at folk flest har sex med alt og alle. Tror du hadde blitt ganske skuffa med andre ord. 

Anonymkode: 2e541...a43

Alle vet jo at akke kvinner er litt lesbiske. Til og med forskningen viser det.

Anonymkode: 2132f...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet jo at akke kvinner er litt lesbiske. Til og med forskningen viser det.

Anonymkode: 2132f...313

Haha, huff. Kan ikke være lett å være dum.

 

Nei, hadde nok bare vært redd for voldtekt, trakkaserring og ekle mannfolk. Har så mange kollegaer og andre bekjente som er bunnslammet av menneskeheten ( i mine øyne) og ville ikke for alt i verden vrt kvinne rundt sånne "mennesker", hvis man kan kalle dem det

Anonymkode: 97710...d08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg hadde byttet tvert, og da helst til en kvinnelig 10'er. Tatt på meg en liten bikini og gått på stranden, for å kjenne på følelsen. Lurer virkelig på hvordan kvinnelige 10'ere opplever en solskinnsdag på stranden. Hadde vært veldig lærerikt og morsomt tenker jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde byttet tvert og håpt det var permanent. Hater å være kvinne 90% av tiden. Jobber i en mannsdominert jobb og det går ikke en dag hvor jeg ikke får det gnidd inn at jeg er kvinne i form av uønskede kommentarer og vitsing. Enn å kunne få være streng og kreve respekt uten å bli møtt med "har du mensen eller?" og "du trenger visst litt pikk du" 

Anonymkode: 3472e...c2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde byttet tvert og håpt det var permanent. Hater å være kvinne 90% av tiden. Jobber i en mannsdominert jobb og det går ikke en dag hvor jeg ikke får det gnidd inn at jeg er kvinne i form av uønskede kommentarer og vitsing. Enn å kunne få være streng og kreve respekt uten å bli møtt med "har du mensen eller?" og "du trenger visst litt pikk du" 

Anonymkode: 3472e...c2d

Kanskje du skal manne  kvinne deg opp litt og si i fra om at du ikke tolererer slik oppførsel? 

Anonymkode: eb444...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde byttet tvert og håpt det var permanent. Hater å være kvinne 90% av tiden. Jobber i en mannsdominert jobb og det går ikke en dag hvor jeg ikke får det gnidd inn at jeg er kvinne i form av uønskede kommentarer og vitsing. Enn å kunne få være streng og kreve respekt uten å bli møtt med "har du mensen eller?" og "du trenger visst litt pikk du" 

Anonymkode: 3472e...c2d

Samme her bare jeg skulle ønske jeg var etnisk nordmann. Lei av at hver gang jeg tar opp feil i lønnsutbetalingene blir jeg møtt med "Du trenger ikke oppføre deg som en jøde selv om du er født som en" og "Kanskje en dusj ville roet deg ned."

Anonymkode: a80fb...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her bare jeg skulle ønske jeg var etnisk nordmann. Lei av at hver gang jeg tar opp feil i lønnsutbetalingene blir jeg møtt med "Du trenger ikke oppføre deg som en jøde selv om du er født som en" og "Kanskje en dusj ville roet deg ned."

Anonymkode: a80fb...bee

Holy fuck, den var så grotesk at jeg ville tatt opp mot HR. 

Ellers er jeg overrasket over arbeidsmiljøet dere beskriver. Det er spesielt med mensen og pikk kommentarer.

Anonymkode: 1dffd...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...