Gå til innhold

Linda Johansens hudpleieprodukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy søren - de er helt fantastiske!!! Og nei, jeg er ikke Linda selv eller ansatt hos henne eller noe. Jeg er en helt vanlig 40-åring som har prøvd forskjellige typer hudpleieprodukter uten å merke den helt store forskjellen. Men dette funker! Huden min er mye glattere, sinnarynken er nesten borte etc. De er dyre, men så verdt det!

Anonymkode: c6310...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren - de er helt fantastiske!!! Og nei, jeg er ikke Linda selv eller ansatt hos henne eller noe. Jeg er en helt vanlig 40-åring som har prøvd forskjellige typer hudpleieprodukter uten å merke den helt store forskjellen. Men dette funker! Huden min er mye glattere, sinnarynken er nesten borte etc. De er dyre, men så verdt det!

Anonymkode: c6310...0ad

Tror ikke på deg, sorry. Har du fått sinnarynken så forsvinner den ikke av en krem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Linda Johansen sin hudpleieserie er det beste jeg har prøvd. Og jeg har prøvd mye. Men har man først fått sinnarynke, eller andre rynker, forsvinner de ikke. Men de kan bli mykere slik at de ikke blir fullt så synlige. Fukt, fukt og atter fukt må til. I tillegg til rens og peeling. Dessverre er produktene svinedyre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...