Gå til innhold

Er det dumt å kjøpe Huawei nå?


IkeaGirl

Anbefalte innlegg

Må kjøpe meg ny telefon da telefonen skjermen på telefonen knuste i dag. Vurderer Huawei P20 pro, da jeg verken kan ta meg råd til en dyr telefon eller er flink nok til å passe på den. Noen som har erfaring med denne telefonen? Også lurer jeg på om det er dumt å kjøpe telefoner fra Huawei nå? Har fått med meg noe om merket i media de siste månedene, men har ikke satt meg helt inn i det. Kan risikere å ikke kunne laste ned apper på telefonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spiller vel egentlig ingen rolle om en mobiltelefon eller datamaskin / nettbrett kommer fra USA eller fra Kina. Amerikanerne er jo overhodet ikke noen "alliert" med noen europeiske nasjoner. I årenes løp har USA gått VELDIG aktivt inn for å undergrave demokratisk valgte politikere. Fått satt inn dikatorer og nikkedukker, Spionert på andre lands statsledere, og presset gjennom avtaler som utelukkende er i USAs interesser. 

Det som nylig skjedde med kinesiske Huawei, har jo null og niks med "sikkerhet" å gjøre. Hele dette opplegget var jo selvfølgelig bare amerikanerne som igjen forsøker å fremme deres egne økonomske intresser... 

Anonymkode: 31a94...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ishm said:

Kjøp iPhone, alt jeg har å si

Dårligste rådet man kan gi. Hvorfor betale dobbel pris for å få noe som er litt dårligere enn det beste konkurransen tilbyr? Noe som knuser fort? Noe som begrenser hva du får lov til å gjøre på din egen telefon?

Ikke kjøp Huawei nå, men ikke kjøp iphone heller. Det er det dummeste man kan gjøre.

Anonymkode: 67378...cc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dårligste rådet man kan gi. Hvorfor betale dobbel pris for å få noe som er litt dårligere enn det beste konkurransen tilbyr? Noe som knuser fort? Noe som begrenser hva du får lov til å gjøre på din egen telefon?

Ikke kjøp Huawei nå, men ikke kjøp iphone heller. Det er det dummeste man kan gjøre.

Anonymkode: 67378...cc6

Er du voksen og ansvarlig, mister du ikke mobilen så mye. Så det at den knuses skal ikke være et dilemma. 

Dessuten finnes det glass skjermbeskytter som beskjytter utrolig godt! -noe jeg har brukt i 5 måndter, og man skjenner ikke noe er på. (400kr)

Kamera kvalitet er på topp! Venninna mi har Huawei og nei, kvaliteten er ikke et «wow». Kvaliteten er helt okei. -og nå snakker jeg om 8 plus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 er det også mulig å kjøpe til rimelig pris på blandt annet Finn. No osv 

Anonymkode: 75d9d...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel akkurat Google sluppet sperrene, så nå er det vel topp?

Anonymkode: d920b...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ishm said:

Er du voksen og ansvarlig, mister du ikke mobilen så mye. Så det at den knuses skal ikke være et dilemma. 

Dessuten finnes det glass skjermbeskytter som beskjytter utrolig godt! -noe jeg har brukt i 5 måndter, og man skjenner ikke noe er på. (400kr)

Kamera kvalitet er på topp! Venninna mi har Huawei og nei, kvaliteten er ikke et «wow». Kvaliteten er helt okei. -og nå snakker jeg om 8 plus.

 

Nå er det jo faktisk objektivt sett Huawei som har de beste kameraene... tett etterfulgt av Honor, Google, Oneplus osv... men man kjøper jo ikke en mobil for å bli proff fotograf.

Man kan få sååååååååå mye mer for pengene enn å kjøpe driten til Apple. En telefon til 6000 kr konkurrerer tungt med Apple sine 17000 kr mobiler. Da ser jeg ikke helt poenget lenger. For ikke å snakke om at Apple tar helt sinnsyke priser for å øke lagringsplassen et par hundre GB, mens konkurrentene lar deg sette inn SD-kort når du selv vil, noe som bare koster noen hundrelapper.

Anonymkode: 67378...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo faktisk objektivt sett Huawei som har de beste kameraene... tett etterfulgt av Honor, Google, Oneplus osv... men man kjøper jo ikke en mobil for å bli proff fotograf.

Man kan få sååååååååå mye mer for pengene enn å kjøpe driten til Apple. En telefon til 6000 kr konkurrerer tungt med Apple sine 17000 kr mobiler. Da ser jeg ikke helt poenget lenger. For ikke å snakke om at Apple tar helt sinnsyke priser for å øke lagringsplassen et par hundre GB, mens konkurrentene lar deg sette inn SD-kort når du selv vil, noe som bare koster noen hundrelapper.

Anonymkode: 67378...cc6

8 plus med 250 GB koster bare 10. Tusen.

ikke 17.

 

Anonymkode: 75d9d...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut et innlegg med stemme, så ser du hva som er mest liket :)

Anonymkode: 75d9d...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

8 plus med 250 GB koster bare 10. Tusen.

ikke 17.

 

Anonymkode: 75d9d...721

Ja, og 8 plus er en 21 måneder gammel mobil 😂 Som vil si at den konkurrerer med mobiler som nå koster sånn 3000...

Anonymkode: 67378...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Huawei, og er kjempefornøyd. Hadde Samsung før, og Huawei er ganske lik den i oppsett. Alt er selvforklarende, og kameraet er jelt supert.

Iphone er hypet, og avsindig dyr. Nekter å kjøpe av prinsipp. Har ikke et eneste Apple-produkt i huset, og det er jeg stolt av.

Anonymkode: 62ec3...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og 8 plus er en 21 måneder gammel mobil 😂 Som vil si at den konkurrerer med mobiler som nå koster sånn 3000...

Anonymkode: 67378...cc6

Den har sikkert kommet ut for 1-2 år siden. Men det betyr ikke den er gammel.

Kjøper du ny fra butikk er den ny ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nå en Huawei om du ikke bruker mobilen til noe spesielt. Jeg har iPhone (gikk tilbake til det) fordi den har det beste emoji systemet. Fine å se på og et enkelt design. 

Jeg liker bare ikke android så godt. 

Men Huawei er helt innafor. Mate 20 lite koster sånn 1800 noen ganger og den kostet 4000 ca når den var ny. 

Men den er ikke vanntett, men da er det bare å ikke ha den ute i vann. 

Men iPhone 6s er jo også billig nå. 

Anonymkode: 34800...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ishm said:

Den har sikkert kommet ut for 1-2 år siden. Men det betyr ikke den er gammel.

Kjøper du ny fra butikk er den ny ;) 

Ja, den er "ny"... men innmaten er nå utdatert. For 7000 får du dagens beste flaggskip.

 

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp nå en Huawei om du ikke bruker mobilen til noe spesielt. Jeg har iPhone (gikk tilbake til det) fordi den har det beste emoji systemet. Fine å se på og et enkelt design. 

Jeg liker bare ikke android så godt. 

Men Huawei er helt innafor. Mate 20 lite koster sånn 1800 noen ganger og den kostet 4000 ca når den var ny. 

Men den er ikke vanntett, men da er det bare å ikke ha den ute i vann. 

Men iPhone 6s er jo også billig nå. 

Anonymkode: 34800...2be

Å, den hadde noe så viktig som et... litt annerledes emoji-system??? 😂

Ja, takk gud for at iphone 6s er litt billig nå, den er jo tross alt snart 4 år gammel!

Det blir jo for dumt om man skal være så Apple-kåt at man velger å kjøpe såpass gamle ting?

Anonymkode: 67378...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er "ny"... men innmaten er nå utdatert. For 7000 får du dagens beste flaggskip.

 

Å, den hadde noe så viktig som et... litt annerledes emoji-system??? 😂

Ja, takk gud for at iphone 6s er litt billig nå, den er jo tross alt snart 4 år gammel!

Det blir jo for dumt om man skal være så Apple-kåt at man velger å kjøpe såpass gamle ting?

Anonymkode: 67378...cc6

Den har pro kamera, med portrett. som er utrolig bra bildet kvalitet. 

Samtidig som størrelsen er ganske mye større enn 6s 

69BE9F11-8AB7-4F9A-B816-D58A5CA45440.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Huawei, og er kjempefornøyd. Hadde Samsung før, og Huawei er ganske lik den i oppsett. Alt er selvforklarende, og kameraet er jelt supert.

Iphone er hypet, og avsindig dyr. Nekter å kjøpe av prinsipp. Har ikke et eneste Apple-produkt i huset, og det er jeg stolt av.

Anonymkode: 62ec3...808

Akkurat som meg. Hadde samsung til jeg fant ut at Huawei er en god del billigere og veldig bra.

Er prinsipielt i mot Apple produkter, overpriset og ofte dårlig.

Anonymkode: 3b242...42a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...