Gå til innhold

Ser bare på at andre lever livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter stort sett alene. På jobb og eller ute sitter jeg bare å ser på at andre lever livet. Finner noen å være sammen med, flytter sammen, gifter seg og får familie. Har noen å dele hverdagen med, støtte og noen som er glad i dem. 

Jeg er bare alene. Har ingen. Har prøvd og prøvd, men har gitt opp. Fortjener ikke mer jeg 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Livet funker ikke for meg heller, og jeg kommer nok snart til å gi det opp. Klem til deg. 

Anonymkode: 128d8...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært utredet for noen diagnose? 
Jeg også sliter med at andre lever livet. Mens jeg liksom ikke får denne kontakten med folk. men så er det og slik, at de fleste er ikke så interessante. Og jeg er en magnet på mennesker som liksom skal være så jordnære! Merkelig nok er disse de jeg kanskje helst bør omgås , da de går fjellturer, har dyr, barn, liker å holde seg hjemme. Sosiale media holder de seg unna fordi det er så overfladisk. men jeg liker å bruke instagram. jeg liker å se på livene til folk.
 

Anonymkode: 9edd6...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke miste motet, men har blitt skuffet og sviktet så mye nå at jeg ikke orker det mer... Klarer ikke å forsvare det overfor meg selv lenger. Har alltid kun hatt 1 drøm og det er egen familie... Desverre tror jeg det bare blir med drømmen 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at mange med Asperger får sin diagnose i voksen alder,

så det finnes heldigvis hjelp å få! :)

Lykke til :)

Anonymkode: 228c5...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er livet!
Heldigvis varer det ikke særlig lenge, sett sånn relativt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Jeg bare eksisterer, om man kan kalle det det. Lever ikke livet lenger. Dagene går i det samme. Har ikke energi til å endre situasjoenn heller fordi jeg har en sykdom som forårsaker ekstrem utmattelse... Føles ganske håpløst

 

Sender en klem til deg!

Anonymkode: b0e37...206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje du kan finne en annen som er ensom?

Anonymkode: 5c985...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Minner meg litt om teksten i JAA9 & ONKLP - Glir Forbi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sidetmedord.no 

Anonymkode: 5c985...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/6/2019 at 10:39 PM, AnonymBruker said:

Prøver å ikke miste motet, men har blitt skuffet og sviktet så mye nå at jeg ikke orker det mer... Klarer ikke å forsvare det overfor meg selv lenger. Har alltid kun hatt 1 drøm og det er egen familie... Desverre tror jeg det bare blir med drømmen 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

Finn en annen drøm da. 

Anonymkode: 8ce39...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/8/2019 at 7:02 PM, AnonymBruker said:

Husk at mange med Asperger får sin diagnose i voksen alder,

så det finnes heldigvis hjelp å få! :)

Lykke til :)

Anonymkode: 228c5...909

Hva har det med Asperger å gjøre? Det står ingen ting om det i HI. De fleste enslige har ikke Asperger-diagnose, og mange oppfyller ikke kriteriene for å få det heller. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2019 den 22.58, Millimani skrev:

Hva har det med Asperger å gjøre? Det står ingen ting om det i HI. De fleste enslige har ikke Asperger-diagnose, og mange oppfyller ikke kriteriene for å få det heller. 

Takk 🙂 

Jeg har ingen diagnoser. Fungerer godt i jobb, blir trolig satt inn som avdelingsleder over ferien. 

Takk for alle svar dere andre også ❤

Har noen tunge dager... Prøver å se etter løsninger på det selv, har prøvd på det lenge. Vet bare ikke hva mer jeg kan gjøre. Blir til at jeg da graver meg ned i jobb. Noe sjefene tydeligvis setter pris på. Føles som de siste 3 ukene har vært en lang, sammenhengende dag. 

Har prøvd dating apper. Har utelukkende blitt skuffet og såret. Jeg finner tydeligvis ingen som passer med meg og som vil det samme som meg 😢 Vil bare ha noen å komme hjem til... Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig... 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Takk 🙂

Har prøvd dating apper. Har utelukkende blitt skuffet og såret. Jeg finner tydeligvis ingen som passer med meg og som vil det samme som meg 😢 Vil bare ha noen å komme hjem til... Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig... 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

For noen er det bare sånn. Men det er for dumt å henge seg opp i at man ikke får det til. Det gjør jo ikke saken bedre. Plutselig en dag kan det skje, du kan aldri vite

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk 🙂 

Jeg har ingen diagnoser. Fungerer godt i jobb, blir trolig satt inn som avdelingsleder over ferien. 

Takk for alle svar dere andre også ❤

Har noen tunge dager... Prøver å se etter løsninger på det selv, har prøvd på det lenge. Vet bare ikke hva mer jeg kan gjøre. Blir til at jeg da graver meg ned i jobb. Noe sjefene tydeligvis setter pris på. Føles som de siste 3 ukene har vært en lang, sammenhengende dag. 

Har prøvd dating apper. Har utelukkende blitt skuffet og såret. Jeg finner tydeligvis ingen som passer med meg og som vil det samme som meg 😢 Vil bare ha noen å komme hjem til... Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig... 😢

Anonymkode: 0ee60...ecc

Hvorfor må du fokusere så på det å ha en partner?

Du bør heller starte å utvikle deg selv som menneske, å kunne leve selvstendig alene. Gjøre ting alene, tenk så mye du kan gjøre! Bruke tiden din på, reise, møte andre, aktiviterer med andre++

Var som deg når jeg var i slutten av 20-åra. Nå er jeg snart 40, elsker å være fri som menneske. Glad jeg kom meg videre i livet uten å fokusere på at livet er å få mann og barn. Nå har jeg bra nettverk med venner som jeg kan gjøre ting med, vennskap er mer verdt enn en kjæreste. Men det hender jeg har kjærester, kan gå lenge mellom hver gang.

Ikke grav deg ned, du kommer ingen vei med det.

Anonymkode: 14c0a...86f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Millimani skrev:

For noen er det bare sånn. Men det er for dumt å henge seg opp i at man ikke får det til. Det gjør jo ikke saken bedre. Plutselig en dag kan det skje, du kan aldri vite

Enig i det, å grave seg ned i gjørma funker aldri. Gjør andre ting i livet enn dating.

Anonymkode: 14c0a...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...