Gå til innhold

Er det mulig å sette på teip-extensions selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil ha litt teip-extension i fronten bare, har så tynt hår der. Er det mulig å klare å sette åå dette selv?  Dere som bruker teip-extensions: er dere fornøyde med det? Er det mange hensyn som må tas når man bruker det? Hva med slitasje på eget hår? Håper noen tar seg tid til å svare meg:)

Anonymkode: 37868...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du lager skiller, og setter de opp i klyper er det lett å gjøre selv. Jeg pleide å lime på hår selv. Det er lurt å ha et speil foran og bak deg når du holder på bak. 

Anonymkode: 5dbc5...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lager skiller, og setter de opp i klyper er det lett å gjøre selv. Jeg pleide å lime på hår selv. Det er lurt å ha et speil foran og bak deg når du holder på bak. 

Anonymkode: 5dbc5...d6e

Hvordan var det slitasje på ditt eget hår? Klarte du å unngå at det knakk? Vil helst ha de få fjonene jeg har i fronten i behold🙈

Anonymkode: 37868...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var det slitasje på ditt eget hår? Klarte du å unngå at det knakk? Vil helst ha de få fjonene jeg har i fronten i behold🙈

Anonymkode: 37868...49c

Da jeg limte på mistet jeg ikke så mye hår, men da jeg sydde på mistet jeg masse hår. Måtte klippe håret ganske kort, etter å ha brukt det i noen år. 

Når jeg skrev limte på, men jeg med hårlim og løshår, ikke tapeløshår. 

Anonymkode: 5dbc5...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...