AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Del Skrevet 6. juli 2019 Klarte å lage en liten ripe på naboens bil i det jeg skulle kjøre ut av garasjen vår, han parkerer alltid bilen sin så langt ut at forhjulet står utenfor der den hvite linja begynner (og har typ 2 meter igjen til veggen bak) så det er utrolig vanskelig for meg å kjøre ut, har flere ganger vært veldig nær og har lenge hatt planer om å be han parkere ordentlig, men drøyet og drøyet. I dag kom altså dagen, det ble bare en veldig liten ripe, nesten ikke synlig, men tenker nok det kommer til å koste en del uansett. Lurer bare på hva man gjør i en slik situasjon? Når han har parkert helt tåplig og nærmest sperrer veien for meg å komme ut, blir det fortsatt 100% på meg? Skjønner jo at det er min feil at jeg kjørte inn i bilen hans, men når han ikke parkerer innenfor strekene er det ikke veldig lett å komme seg inn og ut... Går dette på en forsikring? innbo eller noe? Anonymkode: 04a2e...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 6. juli 2019 #2 Del Skrevet 6. juli 2019 Dersom du har fullkasko går det på forsikringen din. Tror uansett ikke det vil lønne seg å bruke forsikringen, pga evt bonustap og høyere premie. Ta bilde av skaden å gå tilbud fra Mikrolakk, QuickCar Fix eller lignende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, Frukthage skrev: Dersom du har fullkasko går det på forsikringen din. Tror uansett ikke det vil lønne seg å bruke forsikringen, pga evt bonustap og høyere premie. Ta bilde av skaden å gå tilbud fra Mikrolakk, QuickCar Fix eller lignende Skader på andre sitt kjøretøy går på ansvar forsikringen. Kasko dekker egenpåført skade. Anonymkode: 118b1...445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg hadde ikke sagt noe. En liten ripe er ingenting. Hadde holdt det for meg selv, og tenkt at det fortjente han. Anonymkode: f880e...dbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Del Skrevet 6. juli 2019 Kommer an på hvilken bil naboen har. Har han BMW eller Audi ville jeg holdt kjeft. Anonymkode: a8c20...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Del Skrevet 6. juli 2019 Lurer på om det er min bil du kan ha ripet opp. Beskrivelsen stemmer ganske godt.. Det skjedde ikke i dag, men for noen dager siden. Vi tror nabobilen har påført ripe på vår bil. Anonymkode: d3624...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Del Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lurer på om det er min bil du kan ha ripet opp. Beskrivelsen stemmer ganske godt.. Det skjedde ikke i dag, men for noen dager siden. Vi tror nabobilen har påført ripe på vår bil. Anonymkode: d3624...ec8 Så parker skikkelig da!!! Til pass for deg Anonymkode: 1619a...514 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Del Skrevet 6. juli 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke sagt noe. En liten ripe er ingenting. Hadde holdt det for meg selv, og tenkt at det fortjente han. Anonymkode: f880e...dbb Har allerede sendt en mail... Håper egentlig bare han innser at han har parkert så dust at han lar meg slippe å betale. Er nærmest umulig for meg å kjøre ut bilen min når han parkerer slik han gjør, jeg har jo biler på alle sider og kanter så er ikke store plassen å bevege seg på.. 20 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på om det er min bil du kan ha ripet opp. Beskrivelsen stemmer ganske godt.. Det skjedde ikke i dag, men for noen dager siden. Vi tror nabobilen har påført ripe på vår bil. Anonymkode: d3624...ec8 Skjedde i dag for bare noen timer siden, så er nok ikke deg dessverre. Anonymkode: 04a2e...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Del Skrevet 6. juli 2019 Ta bilde når naboen har parkert sånn at du kan vise til hvordan vedkommende står på oppstillingsplassen og bilde hvor garasjen din er. Tror du står litt sterkere da Anonymkode: a956f...d51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 7. juli 2019 #10 Del Skrevet 7. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skader på andre sitt kjøretøy går på ansvar forsikringen. Kasko dekker egenpåført skade. Anonymkode: 118b1...445 Herregud, sorry! Jeg tenkte helt feil😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå