Gå til innhold

Hvilke land har billige frisørtimer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fyller rundt år neste år og skal feire meg selv med å ta med mine tre tenåringsdøtre til varmere strøk. (Har aldri hatt mulighet til dette før.) Jeg vurderer å bevisst å legge turen til et land med billige frisørtimer, sånn at vi kan unne oss klipp, striping, farging, ja det vi har lyst til alle fire.

 

Har hørt Tyrkia er billig på sånt. Hva konkret ligger prisene på der? Hvilke andre land er billige og hva er prisene?

Anonymkode: ba7a7...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polen har MEGET billige frisørtimer. Gikk til frisør i Szczecin i fjor i forbindelse mef juleshopping, fant en liten koselig salong litt utenfor sentrum. Striping, kuring, vask og føn, og frisyreklipp kom til sammen på 90 zloty, eller ca 200 kr. Pris i Norge? 2500+

Anonymkode: 84e0d...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portugal, betalte 6 € for klipp i Lisboa. 30€ en annen gang der for farging på en « fancy» fransk salong. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at en del frisører med lave priser bruker kjemikalier som ikke ville blitt brukt av seriøse, norske frisører. Jeg har opplevd at håret luktet py av kjemikalier etter stiping i en billigsalong.

Jeg synes prisnivået hos frisører i Norge er hårreisende, men det kan altså være noen ulemper med de rimelige.

Anonymkode: 3d918...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste utenfor Skandinavia har billige frisørerer for en nordmann. Men det kan sikkert variere voldsomt i pris innad i de landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...