Gå til innhold

Bruker makeup artister samme sminke på flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på dette når jeg har sett på tv når folk blir sminket av makeup artister. De bruker jo samme sminke på flere? De renser vel kostene mellom bruk, men øyenskygge, pudder, mascara, eyeliner? Veldig ekkelt isåfall. 

Anonymkode: 441ca...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De renser det nok ja, strenge regler om hygiene

Anonymkode: ad9d2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se renser kostene mellom hver kunde men de dypper jo samme kost i produkter flere ganger mens de påfører.  Tror jeg så noen spraye sprit på produktene når de var ferdige.  Mne det må jo gjøre noe med konsistensen. Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja se renser kostene mellom hver kunde men de dypper jo samme kost i produkter flere ganger mens de påfører.  Tror jeg så noen spraye sprit på produktene når de var ferdige.  Mne det må jo gjøre noe med konsistensen. Vet ikke. 

Prøv en gang om du har en ødelagt rouge, pudder, eller øyeskygge å hell på vodka. Da blir produktet som nytt. 

Anonymkode: a1303...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en gang om du har en ødelagt rouge, pudder, eller øyeskygge å hell på vodka. Da blir produktet som nytt. 

Anonymkode: a1303...987

  Jeg har prøvd det, men det legger at slags litt hard hinne på toppen. Produktet får litt endre tekstur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...