Gå til innhold

Malama sine skrablerier

Malama

Anbefalte innlegg

Budrunden er i alle fall igang....

Ikke mindre nervevrak jeg nå nei....

Eller, jo, på en måte er jeg akkurat nå merkelig avslappet. Kanskje fordi det endelig skjer noe i alle fall.

Men fortsatt tid til dette er avgjort da. Potensielt nesten en måned til dette er avgjort. Og uansett ialle fall ei ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har lagt inn, bydd over, bydd over igjen, og gitt oss da dette gikk over våre rammer. (dvs, dersom dette blir det endelige budet, og ingen andre melder seg på forkjøpsrett... så skal man ikke se bort fra at vi benytter os av den.... men det er litt mange "hviss" på det, så nå innstiller jeg meg så godt jeg kan på at vi ikke får bo der heller...)

Back to the startline.

Vi får bare prøve videre.

Uansett skal vi kose oss med en gooooood middag i kveld, for vi har god grunn til å feire uansett.

Vi har vært sammen i 5 år i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Og her kommer en overraskelse! I alle fall en stor overraskelse for meg!

Jeg tusla rundt i byen og lurte på hva jeg skulle kjøpe i gave til min elskede, og endte opp med å kjøpe ham ei ny klokke, og synes jeg hadde vært flink. (han hadde ikke klokke, den forrige var ødelagt)

Vel hjemme spiste vi romantisk middag med levende lys, hvorpå det var tid for å utveksle gaver. Han fikk gaven sin, åpna, og var fornøyd med den. Så gikk han for å hente min gave, og informerte om at han hadde ikke fått den pakket inn da... Jeg lurte på om han ville jeg skulle finne papir, men, nei... det var ikke nødvendig. Det var ikke egentlig en gave heller....

Så gikk han ned på kne, og fridde! :hjerter_rundt:

Jeg er forlova! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte faktisk å la være å grine.... men bare nesten....

Tror ikke jeg sa noe fornuftig utover "JA!" på en stund. (vel, han spurte etter et kvarters tid om jeg hadde svart ja da, så jeg sa det kanskje ikke så høyt.....)

I morgen etter jobb skal vi gå innom butikken og få ordnet med gravering i ringene, og få dem i rett størrelse.

Vi går nok for en meget tradisjonell løsning med "Din xxx 21.6.06" (skriver man 21.06.06 eller 21.6.06 ?) og evt bryllupsdatoen senere. Jeg tror nok vi beholder de samme ringene, jeg er tradisjonell sånn. (Og han er nok enig med meg ja)

Så merkelig å tenke på... jeg er forlova!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar så masse begge to! :)

Skal de setja dato for bryllaup no, eller seinare?

Me har forresten berre innskrifta "Din/di for alltid 21~05~05" (altså med 0 framfor månadstalet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok sette dato litt sånn etterhvert. Må jo komme igang med planleggingen. I alle fall dersom det skal bli neste år, da må vi jo komme igang, man trenger da vel et år på noe slikt?

Jeg må bare lande på jorda igjen... Jeg svever på en sky, og har ikke tenkt så langt...

Vi vil ha navn i ringene, og for meg er det naturlig med 0 i datoen, men hver gang jeg skriver det i word så retter den meg og sier det er feil... derfor ble jeg i tvil.... vi må finne ut av det i løpet av dagfen, for vi skal levere dem til gravering etter jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Word er jo berre teit ;)

Gjer det som de syns er best.

Fortalde om frieriet og forlovelsen til min kjære og eg skulle helse såååå masse og gratulere frå han også. :hjerte:

Han meinte forresten at me burde treffast igjen etter gamalt, noko eg står i han med. Er de veldig opptatt dei neste dagane? Helga, dvs lørdag og søndag har eg booka med silvius, men i dag, fredag, mandag og alle dagar etterpå er me klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi er så veldig opptatt egentlig....

I dag skal vi levere fra oss ringene (sukk) og deretter bare hjem og... eksistere? (det daglige livet går jo videre, rydde, vaske klær og sånn...) Min kjære gir blod i dag, men det er han allerede ferdig med da. Jeg tror ikke han har flere møter denne uka.

Med mindre vi finner noen visninger vi skal på, så tror jeg ikke vi har noen konkrete planer i det hele tatt. Så det må vel være mulig å få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det høyres jo bra ut. :)

Fredag kanskje? I morgon altså.. Har ikkje heilt snøring på dagane etter at eg vart sjukemeld. ;) Det pleier då ikkje vera så mange visningar på fredagar og lørdagar, trur eg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom jeg ærlig må innrømme at jeg ikke har ANELSE på hans planer, møter og denslags (bare at jeg ikke kan huske at det står noe annet på kalenderen enn blodtappinga hans i dag, og at han hadde et møte på mandag) så sendte jeg avsted en mail til ham jeg....

For med mitt hode langt oppe i de rosa skyer kan jeg lett ha glemt noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er det.

Min kjæreskal vist jobbe leeeeeenge i dag da (gå tilbake på jobb etter vi har vært hos gullsmeden) så det må bli en annen dag tror jeg.

for han har visst litt flere ting å gjøre enn han har tid til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...