Gå til innhold

Har kvinner som trener mye lettere for orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener når det passer meg, det funker fint 😊

Anonymkode: 41850...8c2

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

da må du skjerpe deg. Poenget handler om at du er bevisst og målrettet.

Anonymkode: 0d060...df9

Har det slått deg at andre faktisk kan være fornøyd med hvordan de har det? Selv uten å være topptrent? Eller multiorgastisk for den del? 

Anonymkode: 10a62...c3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg føler meg mere attraktiv og har bedre selvtillit og opplever at sexen er bedre.

likte alt det du skrev. Det er sant.

Anonymkode: 0d060...df9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som trener alt fra fotball, svømming treningssenter(gjesp) ble det bedre/lettere? 

Anonymkode: a2960...33c

Jeg merket stor forskjell på orgasmene mine da jeg var gjennomtrent og tidligere. De kom enklere og var kraftigere. Og ikke minst kult med six-pack under orgasmen ;) (falt i smak hos partneren også).

Dessuten fikk jeg orgasmer under trening, trente mye core og kroppsvekt, fascinerende å henge i en stang eller ringer mens man får orgasme :) Mista litt fokus. Heldigvis trente jeg mye hjemme. 

Anonymkode: a1c41...7e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 2, de var så gode at jeg gråt, derfor jeg lurer på om jeg kan trene meg til flere😍

Anonymkode: a2960...33c

Har du prøvd womanizer? En vibrator spesielt for klitoris. Suveren!! Hylgrein etter orgasmene, de stoppet aldri og jeg ula som en ulv i måneskinn 😄 

Anonymkode: a1c41...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sexen har vært med kvinner som trener mye. Kvinner som turner, svømmer, løper og rir har alle vært i stand til å nå multiorgasme. Tenker det er at de kjenner egen kropp og at de faktisk har evnen til å bare flyte og nyte når de har sex. 

Anonymkode: 2fc74...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beste sexen har vært med kvinner som trener mye. Kvinner som turner, svømmer, løper og rir har alle vært i stand til å nå multiorgasme. Tenker det er at de kjenner egen kropp og at de faktisk har evnen til å bare flyte og nyte når de har sex. 

Anonymkode: 2fc74...be2

Jeg har aldri trent (bortsett fra en meget halvhjertet innsats i gymmen på grunnskolen). Jeg veier ca 100kg. 

Jeg kjenner egen kropp, og har i aller høyeste grad evnen til å flyte og nyte. Fordi selvfølelsen min er såpass god at jeg innser at når jeg har fått med meg en mann til sengs, så er det fordi vi har samme mål; egen nytelse. Jeg gir en lang en i hvordan han ser ut når jeg er opptatt med å ha sex med ham, og går ut fra at han tenker det samme. Liker han meg godt nok til å pule meg, kan jeg like godt slappe av - da rømmer han ikke av verken slækk mage, bollemus eller andre 'skavanker'.

Anonymkode: 96d9f...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de litt mer kraftige som får sex og nyter det får kraftigere orgasmer. De føler seg mer beæret og nyter det kanskje i større grad. 

Anonymkode: 190c0...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri trent (bortsett fra en meget halvhjertet innsats i gymmen på grunnskolen). Jeg veier ca 100kg. 

Jeg kjenner egen kropp, og har i aller høyeste grad evnen til å flyte og nyte. Fordi selvfølelsen min er såpass god at jeg innser at når jeg har fått med meg en mann til sengs, så er det fordi vi har samme mål; egen nytelse. Jeg gir en lang en i hvordan han ser ut når jeg er opptatt med å ha sex med ham, og går ut fra at han tenker det samme. Liker han meg godt nok til å pule meg, kan jeg like godt slappe av - da rømmer han ikke av verken slækk mage, bollemus eller andre 'skavanker'.

Anonymkode: 96d9f...dc5

Som du sikkert skjønner så har jeg null erfaring med kvinner i 100 kilo klassen. I og med det så er ikke ditt svar ikke noe jeg kan forholde meg til. Men for all del, du har sikkert et hei dundrende rått sexliv. Noe for enhver.

Anonymkode: 2fc74...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du sikkert skjønner så har jeg null erfaring med kvinner i 100 kilo klassen. I og med det så er ikke ditt svar ikke noe jeg kan forholde meg til. Men for all del, du har sikkert et hei dundrende rått sexliv. Noe for enhver.

Anonymkode: 2fc74...be2

Da synes jeg du skal la være å uttale deg om seksuelle forskjeller mellom trente og utrente kvinner også. 

Anonymkode: 96d9f...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du sikkert skjønner så har jeg null erfaring med kvinner i 100 kilo klassen. I og med det så er ikke ditt svar ikke noe jeg kan forholde meg til. Men for all del, du har sikkert et hei dundrende rått sexliv. Noe for enhver.

Anonymkode: 2fc74...be2

Er det noen som ikke liker å ha et rått sexliv da? :klo:

Hvorvidt man får orgasme eller ikke, handler om mange fysiske og psykiske ting som skal klaffe, pluss at man må føle seg trygg og vel sammen med sexpartneren. For noen klaffer det hver eneste gang uansett om ikke alt er på plass, mens for andre klaffer det nesten aldri selv om alt er på plass. Og alle vil nok oppleve perioder eller ganger der det ikke klaffer i det hele tatt, uansett hvor orgasmiske de er til vanlig.
Uansett: evne til å få orgasme eller styrken på orgasmene har svært lite med fysisk form å gjøre. Med unntak av slappe bekkenmuskler da, men det er fullt mulig for en slank og godt trent person å ha slappe bekkenmuskler.

Anonymkode: 45dab...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som ikke liker å ha et rått sexliv da? :klo:

Hvorvidt man får orgasme eller ikke, handler om mange fysiske og psykiske ting som skal klaffe, pluss at man må føle seg trygg og vel sammen med sexpartneren. For noen klaffer det hver eneste gang uansett om ikke alt er på plass, mens for andre klaffer det nesten aldri selv om alt er på plass. Og alle vil nok oppleve perioder eller ganger der det ikke klaffer i det hele tatt, uansett hvor orgasmiske de er til vanlig.
Uansett: evne til å få orgasme eller styrken på orgasmene har svært lite med fysisk form å gjøre. Med unntak av slappe bekkenmuskler da, men det er fullt mulig for en slank og godt trent person å ha slappe bekkenmuskler.

Anonymkode: 45dab...62c

At slanke kan ha slappe bekken muskler stemmer. Men som jeg skrev så er min erfaring at tidligere nevnte grupper av kvinner IKKE har slappe underliv. Prognosen for at underlivet er slapt øker kraftig med lavt aktivitetsnivå. 

Anonymkode: 2fc74...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg du skal la være å uttale deg om seksuelle forskjeller mellom trente og utrente kvinner også. 

Anonymkode: 96d9f...dc5

Så en må ha erfaring med BWW for å delta i denne debatten? Da er det fort et lite representativt utvalg menn som kan delta. Er KG bare for overvektige kvinner og menn som ligger med dem? Neppe. KG er mangfold og retten til å velge selv. Som jeg skrev, noe for enhver.

Anonymkode: 2fc74...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...