Gå til innhold

Anbefaling av gynekolog i Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått hjelp av en gynekolog på Østlandet, men nå har jeg flyttet og trenger derfor en i Bergen. Vi har prøvd å få barn i over et år. Er det noen som kan anbefale noen som er gode på dette området? Og gjerne hvilke timepris de tar. 

Jeg vurderer å gå gjennom fastlege og få henvisning, men er redd det tar lang tid. Hører gjerne erfaringer om dette også hvis noen vet om noen gode offentlige 😊

Anonymkode: 0d279...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr. Mortensen i sentrumslegene! 

Han er utrolig dyktig. Betaler 1200 for en time med ultralyd. 

Anonymkode: a4f60...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har fått hjelp av en gynekolog på Østlandet, men nå har jeg flyttet og trenger derfor en i Bergen. Vi har prøvd å få barn i over et år. Er det noen som kan anbefale noen som er gode på dette området? Og gjerne hvilke timepris de tar. 

Jeg vurderer å gå gjennom fastlege og få henvisning, men er redd det tar lang tid. Hører gjerne erfaringer om dette også hvis noen vet om noen gode offentlige 😊

Anonymkode: 0d279...b9b

Først og fremst ville jeg fått henvisning offentlig av fastlegen, så du får "stilt deg i kø" der. Er en del ventetid, så lurt å starte den prosessen med en gang. Det hindrer deg ikke i å bli utredet privat i mellomtiden, om du ønsker det. Klinikk Hausken utreder for barnløshet, de har og ivf hvis det er noe du vil starte opp med før du får plass i det offentlige. Lykke til :)

Anonymkode: dd0be...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Dr. Mortensen i sentrumslegene! 

Han er utrolig dyktig. Betaler 1200 for en time med ultralyd. 

Anonymkode: a4f60...f6e

Helt enig i dette! Han er fantastisk dyktig. 

Anonymkode: 22887...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har fått hjelp av en gynekolog på Østlandet, men nå har jeg flyttet og trenger derfor en i Bergen. Vi har prøvd å få barn i over et år. Er det noen som kan anbefale noen som er gode på dette området? Og gjerne hvilke timepris de tar. 

Jeg vurderer å gå gjennom fastlege og få henvisning, men er redd det tar lang tid. Hører gjerne erfaringer om dette også hvis noen vet om noen gode offentlige 😊

Anonymkode: 0d279...b9b

Volvat er alltid ett alternativ. 

Ellers er fastlegen din den med best kjennskap til hjilken avtalespesialist fastlegen ønsker å samarbeide med og dermed anbefale. 

Husk og på at noen liker mora, andre foretrekker dattera, så den legen noen liker og anbefaler kan være en lege du ikke fordrar. Det er tillatt å fremsnakke leger på forumet, men det er ikke tillatt å fortelle om dårlige er faringer hos identifiserbare spesialister, noe du og bør reflektere over. 

Anonymkode: 9c330...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ingenting om hvem som er best ifht utrening, men på Volvat Laguneparken jobber Hemamaalini Rajkumar som er (eller hun var i hverfall men tror hun fremdeles jobber der) overlege ved seksjon for assistert befruktning på Haukeland, så hun kan sakene dine. Jeg har vært til henne for noe helt annet, hun var hyggelig og profesjonell, og tok tak i problemene mine op en fantastisk måte. Andre grynekologer har hatt en "vente og se" tilnærming, hun satt i gang behandling. Anbefales. 

Anonymkode: eee69...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Lone Wollen på Volvat Laguneparken er fantastisk 🥰 Så forståelsesfull, forsiktig og rolig. Har et virkelig fint og trygt vesen! Men det er privat da. 

Anonymkode: 2cb5e...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 6.7.2019 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Anne Lone Wollen på Volvat Laguneparken er fantastisk 🥰 Så forståelsesfull, forsiktig og rolig. Har et virkelig fint og trygt vesen! Men det er privat da. 

Anonymkode: 2cb5e...f89

Er hun flink på området ufrivillig barnløshet? Da jeg så på siden til Volvat så var det ingen spesifikk informasjon om at de gir den type hjelp også. Ikke som man kunne hake av på i hvert fall. Ser at hun du nevner nok er populær for hun hadde ikke ledig time før i slutten av oktober. 

Noen som har hørt noe bra om noen andre der? 

Anonymkode: 0d279...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...