Gå til innhold

Jeg testet 12 med påståtte synske evner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/3/2019 at 9:44 AM, Måneskinn said:

Tror absolutt at dette har noe for seg. Tror enkelte mennesker er mer i kontakt med sin intuisjon og kan ta inn andres energier lettere enn andre - og dermed kan gi en slags bekreftelse på ting som skjer. 

Det er så mye mer i oss mennesker enn mange tror. Jeg kan forstå skeptikere til tider, det er alltid fint å ha litt kritisk tankegang, men noen er jo skeptikere bare for å være det.

Spørsmålet er: Er det penger inne i bildet eller er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

? 11 av 12 svarte rett...

 

Anonymkode: 70d8c...dff

Les TS sitt innlegg en gang til.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2019 at 11:16 PM, AnonymBruker said:

 

Hva tenker dere om mitt lille eksperiment? 

Anonymkode: 8262d...3ce

Du selger slangeolje. 

Anonymkode: 87f4c...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2019 at 11:16 PM, AnonymBruker said:

Jeg valgte nylig å teste ut 12 forskjellige såkalte synske mennesker, som selger sine tjenester online. Alt har foregått via epost.

Jeg valgte å være privat - sa ingenting om situasjonen jeg står oppi, som er nokså kompleks, men spurte det samme, tydelige spørsmålet om situasjonen til samtlige.

Jeg er nokså satt ut. 11 av 12 svarer så og si det samme. En var helt på tur, men 11 svarte altså rett inn i situasjonen, nokså konkret og beskrivende. Det var ikke vas som kunne "passe på alle". 

Jeg lurer på hva jeg kan trekke ut av dette? Er det faktisk slik at mennesker ER synske, har evner,sterk  intuisjon osv?

Det ble ikke brukt tarotkort, pendler e.l, da jeg ikke ønsket det. Kun mennesker som sier de er klarsynte, har sterk intuisjon osv, Noen av dem kom med forutsigelser, som gjenstår å se. Andre svært detaljerte beskrivelser. Andre kunne si noe om en annen persons følelser og tanker like etter en telefonsamtale jeg hadde med vedkommende feks (har sjekket med vedkommende i etterkant og alle tanker/følelser stemte). Det er underlige greier, dette. Er det ikke? Hvordan kan hele 11 mennesker klare å se så tydelig min situasjon, uten at jeg har gitt dem detaljer? 

Jeg skal også nevne at jeg ikke har gitt annet enn et bilde av meg selv og en annen, ved noen anledninger, og ellers kun fornavn. Umulig å google meg. Menneskene som jeg brukte, er heller ikke fra Norge. Ikke en av dem. 

Hva tenker dere om mitt lille eksperiment? 

Anonymkode: 8262d...3ce

 

7 minutter siden, K.B. said:

Les TS sitt innlegg en gang til.. 

Ja...?

Anonymkode: 411d8...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, K.B. skrev:

Les TS sitt innlegg en gang til.. 

 Det står det at 11 av 12 svarte riktig!!!

Anonymkode: a7e7d...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det står det at 11 av 12 svarte riktig!!!

Anonymkode: a7e7d...3de

My bad, det beviser jo bare hvor vanlig og triviell TS sin situasjon er. Et godt sted å starte er å lese om "cold reading" og "Barnum statements" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, K.B. said:

My bad, det beviser jo bare hvor vanlig og triviell TS sin situasjon er. Et godt sted å starte er å lese om "cold reading" og "Barnum statements" 

Du kan jo fortsatt ikke lese, det var skriftlig og de visste ingenting om henne.

Jeg har også mange ganger opplevd ekstremt treffende beskrivelser, og ikke bare ett treff i løpet av en ordflom av feil, neida, alt stemmer.

F.ex. den siste jeg ringte til for noen år siden ringte jeg pga en forvirrende situasjon med en mann. Hun vet ingenting om meg, jeg har aldri ringt henne tidligere, og ingen i hele verden vet hvem denne mannen er. Det første hun sier etter jeg kun har sagt navnet hans er "han er arbeidsnarkoman han", og dette er noe jeg ikke tenkte på selv en gang, men det er han! På det tidspunktet hadde han full jobb, tok utdannelse, ledet en fritidsaktivitet for barn, hadde hund som han gikk tur med hver dag og pusset opp huset. Hun fortsatte med beskrivelsen sin, sa at han levde i sin egen boble, at han var en veldig snill person, men at denne arbeidsnarkomanien hans hadde kostet han to forhold. Jeg vet bare om det siste forholdet, og om det sa han at ex-kona hans var sjalu på alt, at hun tålte ikke at han gjorde noe som ikke hadde med han å gjøre. Det stemte jo veldig med det spådama sa, kanskje eksen sin versjon hadde vært nærmere det at han hadde for mye å gjøre? Og så sa hun til meg, og dette festet seg "vil du ha det da?". Jeg innså at jeg aldri ville blitt lykkelig med noen som hele tiden var så opptatt, så jeg slo fra meg hele greiene og situasjonen var løst.

Så når noen skjærer alle disse menneskene over en kam og kaller dem svindlere vet de rett og slett ikke hva de snakker om.

Anonymkode: 411d8...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette har jeg tenkt over mange ganger. Jeg vet det eksisterer, fordi jeg selv er en smule slik. Det er ikke bare enkelt og en evne. Jeg lever A4 liv og er ingen spådame. Av en eller annen grunn får jeg inn mer informasjon om mennesker, enn hva de sier til meg. Tør ikke teste det ut ordentlig, fordi jeg forstår det ikke helt. 

Derfor vet jeg ikke alltid hva folk virkelig har fortalt meg, og hva jeg har fått inn ekstra, når vi snakket sammen sist.

😯 egentlig litt krise, for jeg får ofte inn folks dypeste tanker, følelser osv. 

Burde kanskje gå til noen som kan veilede meg, men vil jo ikke være helt kokko heller😂😅 derfor kaller jeg meg heller menneske kjenner og insisterer på at.. "dette har du jo fortalt meg før" hvis jeg blir konfrontert. Med noe, de aldri har fortalt meg før.

 

 

 

Anonymkode: e491e...75b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd både klarsynte og "spådamer" for en god del år siden. 

Og selvfølgelig passer mye av det de sier. Det er typ "jeg ser du har opplevd noe som gjorde deg trist i barndommen". Ja, selvfølgelig har jeg det. Hvem har vel ikke opplevd noe trist i barndommen? 

Det er mye svada og selvfølgeligheter. De fleste som tar kontakt med disse, har problemer. Og det vet "spådamene". Så da ramser de opp de typiske problemene kvinner/menn har. Og folk føler at "oj, de treffer".... 

Anonymkode: 03b22...c55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også prøvd både klarsynte og "spådamer" for en god del år siden. 

Og selvfølgelig passer mye av det de sier. Det er typ "jeg ser du har opplevd noe som gjorde deg trist i barndommen". Ja, selvfølgelig har jeg det. Hvem har vel ikke opplevd noe trist i barndommen? 

Det er mye svada og selvfølgeligheter. De fleste som tar kontakt med disse, har problemer. Og det vet "spådamene". Så da ramser de opp de typiske problemene kvinner/menn har. Og folk føler at "oj, de treffer".... 

Anonymkode: 03b22...c55

Den generelle spådamen sier jo aldri det da. En typisk samtale vil forløpe seg slik:

"Hvordan kan jeg hjelpe deg"

- jeg lurer på jobb, kjærlighet, et spesifikt forhold, økonomi, e.l

Spådamen kommer da (hvis hun/han er flink) med mye detaljer rundt situasjonen, og skal da spå veien videre. 

Anonymkode: 1f5e0...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...