Gå til innhold

Jeg testet 12 med påståtte synske evner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg valgte nylig å teste ut 12 forskjellige såkalte synske mennesker, som selger sine tjenester online. Alt har foregått via epost.

Jeg valgte å være privat - sa ingenting om situasjonen jeg står oppi, som er nokså kompleks, men spurte det samme, tydelige spørsmålet om situasjonen til samtlige.

Jeg er nokså satt ut. 11 av 12 svarer så og si det samme. En var helt på tur, men 11 svarte altså rett inn i situasjonen, nokså konkret og beskrivende. Det var ikke vas som kunne "passe på alle". 

Jeg lurer på hva jeg kan trekke ut av dette? Er det faktisk slik at mennesker ER synske, har evner,sterk  intuisjon osv?

Det ble ikke brukt tarotkort, pendler e.l, da jeg ikke ønsket det. Kun mennesker som sier de er klarsynte, har sterk intuisjon osv, Noen av dem kom med forutsigelser, som gjenstår å se. Andre svært detaljerte beskrivelser. Andre kunne si noe om en annen persons følelser og tanker like etter en telefonsamtale jeg hadde med vedkommende feks (har sjekket med vedkommende i etterkant og alle tanker/følelser stemte). Det er underlige greier, dette. Er det ikke? Hvordan kan hele 11 mennesker klare å se så tydelig min situasjon, uten at jeg har gitt dem detaljer? 

Jeg skal også nevne at jeg ikke har gitt annet enn et bilde av meg selv og en annen, ved noen anledninger, og ellers kun fornavn. Umulig å google meg. Menneskene som jeg brukte, er heller ikke fra Norge. Ikke en av dem. 

Hva tenker dere om mitt lille eksperiment? 

Anonymkode: 8262d...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også prøvd mange klarsynte/spådamer og de fleste tar inn nåtid bra. Fremtid er vanskeligere.

Så ja, dette eksisterer så absolutt. Sjekk også ut filmen Jeg Ser Deg med Michael Winger.

Anonymkode: 411d8...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt at dette har noe for seg. Tror enkelte mennesker er mer i kontakt med sin intuisjon og kan ta inn andres energier lettere enn andre - og dermed kan gi en slags bekreftelse på ting som skjer. 

Det er så mye mer i oss mennesker enn mange tror. Jeg kan forstå skeptikere til tider, det er alltid fint å ha litt kritisk tankegang, men noen er jo skeptikere bare for å være det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått og grunnet på dette i mange dager. Det er helt spesielt at disse menneskene kan se så rett inn i situasjonen.

Helt kort handler min situasjon om et forhold til en gift mann. Jeg sa aldri til noen av dem at han er gift. Men flere av dem så det. De fleste beskrev også hans ekteskap veldig bra. De kunne ikke vite om det er bra eller dårlig eller hvilke utfordringer som ligger der,men de så det. Samtlige.

De så også hans følelser for meg. Jeg spurte om det og fikk svært konkrete svar som stemmer om som du umulig kunne ha visst. 

Noen av dem har forutsagt noe som vil skje. Det gjenstår å se. 

Flere beskrev også mannen og meg og det var helt korrekt. 

 

ts

Anonymkode: 8262d...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en klarsynt på Facebook chatten og hun så meg skremmende klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du henvendt deg gjennom email? Trenger en uten å prate i tlf for da glemmer jeg bare likevel hva som blir sagt 😝 Tar gjerne imot tips på dyktige 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo interessant. Går det an å spørre hvem de 12 var ? Jeg har en liste gjennom flere år der jeg til og fra har prøvd klarsynte. Det varierte veldig hva de hadde å si, selv om mange var litt vel positive og i andre skalaen, veldig negative.  Hvis de du hadde kontakt var veldig samstemte så var det litt av et sammentreff 😊 Det var med  mailspådom ?

Anonymkode: b75a2...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet dette deg?🙈

Anonymkode: 69cdf...c4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en sum når en tenker at det har vært gjennom en tiårsperiode.  Varierende grunner til at en søker råd. 

Anonymkode: b75a2...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, July 03, 2019 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har også prøvd mange klarsynte/spådamer og de fleste tar inn nåtid bra. Fremtid er vanskeligere.

Så ja, dette eksisterer så absolutt. Sjekk også ut filmen Jeg Ser Deg med Michael Winger.

Anonymkode: 411d8...a3e

Den tullingen der har forlenge siden blitt avslørt som en svindler og en løgnhals... 

Anonymkode: 4400c...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en gang en dame, som kunne fortelle meg så detaljerte ting, om livet mitt. Ting jeg aldri hadde fortalt til noen, hun visste heller ikke noe om hvem jeg var. Så jeg møtte henne noen flere ganger, og fikk mye hjelp og svar av henne.

Har og møtt andre som sier de er synske, men som overhodet ikke går i noe detalj, så det de sier kan gjelde de fleste, og de har gjerne bommet på noen ting og. Så det virker mer ut som ren gjetting de driver med. En av de som bommet veldig på meg, han holder kurs for å lære andre å heale og bli synske. Men han kan det overhodet ikke selv. 

Anonymkode: 73e13...411

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Den tullingen der har forlenge siden blitt avslørt som en svindler og en løgnhals... 

Anonymkode: 4400c...e62

Det at han har funnet savnede blir bekreftet av pårørende og av politiet, så hva er svindel og løgn med det?

Anonymkode: 411d8...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
På 4.7.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg gått og grunnet på dette i mange dager. Det er helt spesielt at disse menneskene kan se så rett inn i situasjonen.

Helt kort handler min situasjon om et forhold til en gift mann. Jeg sa aldri til noen av dem at han er gift. Men flere av dem så det. De fleste beskrev også hans ekteskap veldig bra. De kunne ikke vite om det er bra eller dårlig eller hvilke utfordringer som ligger der,men de så det. Samtlige.

De så også hans følelser for meg. Jeg spurte om det og fikk svært konkrete svar som stemmer om som du umulig kunne ha visst. 

Noen av dem har forutsagt noe som vil skje. Det gjenstår å se. 

Flere beskrev også mannen og meg og det var helt korrekt. 

 

ts

Anonymkode: 8262d...3ce

Hvor gammel er du? Hva fortalte de deg det som vil skje? Interresant trad, du kan sende lenke så jeg prøver, jeg vil gjerne vite om meg og noen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen klarsynte fant passet mitt i fjor. 

Prøvde 3 forskjellige. 

I tillegg så virker det som ren gjetning det de driver med. Jeg var til healer en gang og vedkommende sa jeg hadde spiseforstyrrelser!!!! Jeg har alltid vært veldig tynn. Kan ikke skjønne hun egentlig hadde lov.

Anonymkode: e54dc...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi meg kontaktinfo til den personen som traff best?

Edit: ser flere her har brukt veldig flinke klarsynte. Gjerne seg meg pm på kontaktinfoen deres😅

Endret av nirvania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen klarsynte fant passet mitt i fjor. 

Prøvde 3 forskjellige. 

I tillegg så virker det som ren gjetning det de driver med. Jeg var til healer en gang og vedkommende sa jeg hadde spiseforstyrrelser!!!! Jeg har alltid vært veldig tynn. Kan ikke skjønne hun egentlig hadde lov.

Anonymkode: e54dc...555

Typisk! 🤣


 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Jeg valgte nylig å teste ut 12 forskjellige såkalte synske mennesker, som selger sine tjenester online. Alt har foregått via epost.

Jeg valgte å være privat - sa ingenting om situasjonen jeg står oppi, som er nokså kompleks, men spurte det samme, tydelige spørsmålet om situasjonen til samtlige.

Jeg er nokså satt ut. 11 av 12 svarer så og si det samme. En var helt på tur, men 11 svarte altså rett inn i situasjonen, nokså konkret og beskrivende. Det var ikke vas som kunne "passe på alle". 

Jeg lurer på hva jeg kan trekke ut av dette? Er det faktisk slik at mennesker ER synske, har evner,sterk  intuisjon osv?

Det ble ikke brukt tarotkort, pendler e.l, da jeg ikke ønsket det. Kun mennesker som sier de er klarsynte, har sterk intuisjon osv, Noen av dem kom med forutsigelser, som gjenstår å se. Andre svært detaljerte beskrivelser. Andre kunne si noe om en annen persons følelser og tanker like etter en telefonsamtale jeg hadde med vedkommende feks (har sjekket med vedkommende i etterkant og alle tanker/følelser stemte). Det er underlige greier, dette. Er det ikke? Hvordan kan hele 11 mennesker klare å se så tydelig min situasjon, uten at jeg har gitt dem detaljer? 

Jeg skal også nevne at jeg ikke har gitt annet enn et bilde av meg selv og en annen, ved noen anledninger, og ellers kun fornavn. Umulig å google meg. Menneskene som jeg brukte, er heller ikke fra Norge. Ikke en av dem. 

Hva tenker dere om mitt lille eksperiment? 

Anonymkode: 8262d...3ce

Hadde du ikke prosentregning på skolen?  1 av 12 gjettet i riktig retning i forhold til dine problemer, og du tenker det kan være bevis for at noen er synske. 91.7% av de du tok kontakt med svarte feil, det er altså et tall godt under tilfeldig tjangs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, K.B. skrev:
Sitat

 11 av 12 svarer så og si det samme. En var helt på tur, men 11 svarte altså rett inn i situasjonen, nokså konkret og beskrivende. Det var ikke vas som kunne "passe på alle".

Hadde du ikke prosentregning på skolen?  1 av 12 gjettet i riktig retning i forhold til dine problemer, og du tenker det kan være bevis for at noen er synske. 91.7% av de du tok kontakt med svarte feil, det er altså et tall godt under tilfeldig tjangs. 

? 11 av 12 svarte rett...

 

Anonymkode: 70d8c...dff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

1) Du henvendte deg til en synsk med en vanskelig kjærlighetsrelasjon?

2) De visste alt at du er kvinne?

3) De "så" at du hadde et forhold til en gift mann (hvor mange vanskelige kjærlighetsrelasjoner finnes det?).

4) De "så" at han og konen hadde sklidd fra hverandre pga barna (er det vanskelig å gjette?).

 

Og alt dette de så, hva har det gitt deg? Er du blitt noe klokere? Har du fått noen gode råd du ikke ville fått av en hvilken som helst venninne: Pass på at du ikke ensidig utvikler følelser og blir stående fast i noe som aldri blir noe mer enn et sidesprang for han?

Og den ene som var på bærtur var vel alt for spesifikk ganske tidlig tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...