Gå til innhold

Kommer aldri til å finne en som han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, wintergirl skrev:

Ja, jeg misforsto. Men uansett så virker det som du har bestemt deg for at han du liker , ikke passer med deg/liker deg. Alt som er negativt er det realistiske. Sånn har du valgt å se det. Hvorfor skulle ikke han du liker passe med deg bare fordi dere er noe ulike? Man må ikke være helt like. Så er han mer sosial og åpen enn deg. Hva så? Sånne forhold finnes det mange av. Samarbeid er det viktigste, og så lenge dere respekterer hverandres ulikheter så skulle det gå.  

Ja, men jeg var dessverre ikke noe åpen. Og nå er jeg deprimert og går i behandling. Jeg tror ikke det vil bli noe vellykket dersom jeg prøver å ta han inn i livet mitt igjen nå.

Anonymkode: 3e021...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg var dessverre ikke noe åpen. Og nå er jeg deprimert og går i behandling. Jeg tror ikke det vil bli noe vellykket dersom jeg prøver å ta han inn i livet mitt igjen nå.

Anonymkode: 3e021...1c4

Ok. Du får jobbe med deg selv her og nå. Prøv å fokuser mer på de positive sidene dine. Det er heller ingenting galt i å ikke være så åpen og sosial av seg. Virker som du setter deg selv i negativ lys, mens alle andre setter du i god lys. Finn frem dine positive sider også. Er det noe du ønsker så kan du klare det. Hvem vet, kanskje han er singel en stund han. Kanskje dere møtes på et bedre tidspunkt igjen, når du har det bedre med deg selv. Men for all del, ikke snakk ned deg selv. Det er faktisk skadelig for psyken. Du som alle andre har mye fint å bidra med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, wintergirl skrev:

Ok. Du får jobbe med deg selv her og nå. Prøv å fokuser mer på de positive sidene dine. Det er heller ingenting galt i å ikke være så åpen og sosial av seg. Virker som du setter deg selv i negativ lys, mens alle andre setter du i god lys. Finn frem dine positive sider også. Er det noe du ønsker så kan du klare det. Hvem vet, kanskje han er singel en stund han. Kanskje dere møtes på et bedre tidspunkt igjen, når du har det bedre med deg selv. Men for all del, ikke snakk ned deg selv. Det er faktisk skadelig for psyken. Du som alle andre har mye fint å bidra med.

Takk, men mest sannsynlig så er det nok bare jeg som drømmer. Han finner nok noe mer vellykket . Føler meg bare hekt dum. Jeg går og ser frem til noe som nok aldri skjer, men klarer ikke legge han 100% fra meg. 

Anonymkode: 3e021...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2019 at 2:51 PM, AnonymBruker said:

Vi ble ikke sammen, men jeg tror det er veldig urealistisk at vi blir det. Hvorfor stemmer alltid pessimismen? 

Men det er bare så typisk, jeg er ikke den heldige som dr plukket ut til han. 

Anonymkode: 3e021...1c4

Helt sikkert en drittsekk.

Pris deg lykkelig!

Anonymkode: be14d...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sikkert en drittsekk.

Pris deg lykkelig!

Anonymkode: be14d...bc3

Hvorfor skulle han være det? «Eplene er på toppen og sure er de» ettellerannet tankegang? 

 

Anonymkode: 3e021...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men mest sannsynlig så er det nok bare jeg som drømmer. Han finner nok noe mer vellykket . Føler meg bare hekt dum. Jeg går og ser frem til noe som nok aldri skjer, men klarer ikke legge han 100% fra meg. 

Anonymkode: 3e021...1c4

Om så ikke det blir dere. Bli mer vellykket selv da. Alle kan gjøre det beste ut av livet hvis man legger godviljen til istedet for å være så pessimistisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har Asperger er mye av grunnen. Føler meg lavstatus . Og han er garantert gått videre. Jeg får ikke forelske meg på linje med andre.. 

Anonymkode: 3e021...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har Asperger er mye av grunnen. Føler meg lavstatus . Og han er garantert gått videre. Jeg får ikke forelske meg på linje med andre.. 

Anonymkode: 3e021...1c4

Jo det kan du. Det er ikke dine utfordringer som definerer hvem/hva du er , men hvordan du håndterer dem.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...