Gå til innhold

Hvorfor bryr ikke menn seg om hvordan kvinnen ser ut????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også det er skuffende. Personlig kunne jeg aldri ligget med en mann som ikke gjorde meg våt og litt skjelven, altså en attraktiv mann (jeg er attraktiv selv). Til gjengjeld aner jeg ikke om denne fyren tenker det samme, for alt jeg vet tar han alt han kommer over siden dama kan være stygg som nøkken og lukte vondt, men likevel duge til sex. 

Anonymkode: f6dc2...b34

bruker du blikk kontakt til å få han i sengs eller ord?

Anonymkode: fa15d...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

bruker du blikk kontakt til å få han i sengs eller ord?

Anonymkode: fa15d...e2c

Er etter et par dater og det går av seg selv sex oppstår, så nå ble jeg usikker 🤔 Men gir som regel et rampete blikk for å få vedkommende klar, så mer blikk enn ord når jeg tenker meg om. Hvordan det?

Anonymkode: f6dc2...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er etter et par dater og det går av seg selv sex oppstår, så nå ble jeg usikker 🤔 Men gir som regel et rampete blikk for å få vedkommende klar, så mer blikk enn ord når jeg tenker meg om. Hvordan det?

Anonymkode: f6dc2...b34

trengte et svar fra ei som er attraktiv. Lurer på om jeg  hadde hatt en sjanse på deg, iallfall ville det være utrolig godt med bekreftelse at jeg duger. :) 

Ender det hjemme hos deg eller andre steder, og hvordan tolker du at det er sex på lur?

Anonymkode: fa15d...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

trengte et svar fra ei som er attraktiv. Lurer på om jeg  hadde hatt en sjanse på deg, iallfall ville det være utrolig godt med bekreftelse at jeg duger. :) 

Ender det hjemme hos deg eller andre steder, og hvordan tolker du at det er sex på lur?

Anonymkode: fa15d...e2c

Ok, men skjønte ikke helt, lurer du på når kvinner flørter med deg og ikke? Ender opp hos både meg og vedkommende, etter et par dates som sagt, er ikke så glad i ONS. Det tolker jeg lett, bare å gi han «blikket» det, så får jeg et fårete, kåt glis tilbake uansett hva vi holder på med :ler: 

Anonymkode: f6dc2...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt ei dame som passer din beskrivelse. 

Hun hadde ca. 50 sextreff på 3 år og svært mange av de var tøm og røm.

Jeg ble fasinert av historiene hennes og prøvde virkelig å forstå hvordan det var mulig. Det visste seg at hun var helt ukritisk til menn. Hun møtte den første og beste og hadde sex på første daten. Det ble som regel med den første daten.

Utseendemessig var hun helt middels. Søtt ansikt. Flotte pupper, og et herlig humør. Selvfølelsen derimot var svært lav og hun hadde nok ADD. Ustrukturert og impulsiv.  Jeg tolket det dit hen at hun rett og slett var uattraktiv som kjæresteemne pga rotete personlighet med lavt selvbilde.

 

Anonymkode: 5f2ab...9bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle var de du har ligget med?

Anonymkode: b35dd...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men skjønte ikke helt, lurer du på når kvinner flørter med deg og ikke? Ender opp hos både meg og vedkommende, etter et par dates som sagt, er ikke så glad i ONS. Det tolker jeg lett, bare å gi han «blikket» det, så får jeg et fårete, kåt glis tilbake uansett hva vi holder på med :ler: 

Anonymkode: f6dc2...b34

hva med å være litt kostbar. Du vil vel ha en mann med stor M, en som vil  ha det fordi du er så fantastisk å bli hans kone?

 

hvilken tittel har duu?

Anonymkode: fa15d...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke forelsket. Derfor. Bli dødsfotelsket begge to og sexen blir himmelsk. En forelsket mann vil ta på, kysse på, kose på, beføle på og virkelig begjære dama si. En mann som bare er kåt peiser på, tøm og røm. Derfor får mange kvinner kjip sex når de ligger med menn uten følelser.

Anonymkode: 13992...8d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

dama kan være stygg som nøkken og lukte vondt, men likevel duge til sex. 

Såfremt det ikke er medium til høy overvekt og plastikk/silikon involvert, så skal det mye til for at en kvinne ikke er attraktiv nok for meg.

Men angående vond lukt går iallefall min grense. Selv om hun er midtsidepike i et undertøysmagasin så ville jeg ikke vært fristet hvis jeg fysisk kjente et snev stygg duns av henne. Aldri verden. 

Anonymkode: 195ae...fcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle var de du har ligget med?

Anonymkode: b35dd...fa7

To over 30, resten over 25

Anonymkode: 67700...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en som er styggere enn deg, som forguder deg 😉 

Anonymkode: a68c7...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Såfremt det ikke er medium til høy overvekt og plastikk/silikon involvert, så skal det mye til for at en kvinne ikke er attraktiv nok for meg.

Men angående vond lukt går iallefall min grense. Selv om hun er midtsidepike i et undertøysmagasin så ville jeg ikke vært fristet hvis jeg fysisk kjente et snev stygg duns av henne. Aldri verden. 

Anonymkode: 195ae...fcf

Vel, det er jo forsåvidt godt å høre. Men er det sånn at vi kvinner i teorien bare kan slutte med sminke, fine klær, barbering, fin hårklipp, trening og gradvis forfalle (Jeg skriver i teorien, for jeg elsker å jåle meg opp og føle velvære om jeg så er alene på hytta, så kommer ikke til å skje at jeg slutter med dette uansett), og fortsatt ha sjans på den gjengse 10’er mannen for sex? 🤪

Anonymkode: f6dc2...b34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for jeg elsker å jåle meg opp og føle velvære 

jeg elsker du liker å jåle deg opp. 😍

Anonymkode: fa15d...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er jo forsåvidt godt å høre. Men er det sånn at vi kvinner i teorien bare kan slutte med sminke, fine klær, barbering, fin hårklipp, trening og gradvis forfalle (Jeg skriver i teorien, for jeg elsker å jåle meg opp og føle velvære om jeg så er alene på hytta, så kommer ikke til å skje at jeg slutter med dette uansett), og fortsatt ha sjans på den gjengse 10’er mannen for sex? 🤪

Anonymkode: f6dc2...b34

jeg lurer veldig på om at jeg hadde hatt en sjanse på deg.

Anonymkode: fa15d...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bryr seg ikke. Jeg får penger for nakenbilder og jeg har bmi på 33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fjollefyr said:

Alle gode menn vet at en kvinne som nyter sexen, vil ha mer sex med deg. Gi henne god sex og du får god sex tilbake. Happy wife, happy life. Du har nok bare truffet noen litt kjipe fyrer... Hold ut, så kommer drømme prinsen!

Ja, tenk at enkelte menn tenker så kortsiktig. 

Anonymkode: 0d515...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er jo forsåvidt godt å høre. Men er det sånn at vi kvinner i teorien bare kan slutte med sminke, fine klær, barbering, fin hårklipp, trening og gradvis forfalle (Jeg skriver i teorien, for jeg elsker å jåle meg opp og føle velvære om jeg så er alene på hytta, så kommer ikke til å skje at jeg slutter med dette uansett), og fortsatt ha sjans på den gjengse 10’er mannen for sex? 🤪

Anonymkode: f6dc2...b34

Du satt veldig ting på ytterste ytterspiss nå ;) 
Og nå er jeg heller ingen 10'er mann (såpass selvinnsikt har jeg :) ), så det vet jeg ikke. 

Men jeg tenker gjennomgående gode hygienerutiner som du nevner alltid gir deg større sjanser kontra å gå rundt som en uflidd varulv. Men ja, en nyoppstått sminkefri kvinne med håret på halv 8, gjerne oppblåst i magen i hullete kosebukse, kan mange ganger være et godt valg.... 😅

Anonymkode: 195ae...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke ha sex med dem straks dere møtes men tilbringe tid sammen og se om dere liker hverandre som mennesker først....?

Anonymkode: 78013...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at menn er ganske kresne jeg. Selvfølgelig finnes det unntak. Og de fleste menn jeg møter er opptatte av at jeg skal ha det bra i senga, så det virker som du går etter feil type menn kanskje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk at enkelte menn tenker så kortsiktig. 

Anonymkode: 0d515...d30

Ja, så kortsiktig er jeg. Happy wife, happy life. Men etter 21 år håper, og tror, jeg at hun er fornøyd med mer en sexen i livet vårt...😉 Tudelideluuuuuu ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...