Gå til innhold

Hvordan ville en "Manneguiden" sett ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville fortsatt på kvinneguiden. Det er mye som lukter stramt av kattepiss her også, men det er flere fornuftige kvinner enn menn i dette landet. Når jeg blir kjent med nye par er det alltid kvinnen jeg liker. Jeg tenker stakkars dame som lever med et sånt fjols. Menn liker jeg bare unntaksvis.

Anonymkode: 36e2c...58b

Hva tenker kvinner om en mann som uttaler seg slik:

Det er flere fornuftige menn enn kvinner i dette landet.

Damer jeg blir kjent med er stor sett fjols.

Jeg liker bare damer unntaksvis.

 

Er det sinte,  bitre kvinnehatende incels som snakker slik? Hva mener dere dette sier om en mann? 

Anonymkode: be369...dfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min "ManneGuide" ville for det meste handlet om 

- fag (to yrker jeg interesserer meg for - disse to yrkene er så forskjellig fra hverandre at når jeg sier jeg er utdannet og jobber i yrke A som xxxx så får jeg masse respekt, sier jeg at halve tiden bruker jeg på yrke B så er det ingen som forstår seg på den kombinasjonen. Men for meg så gidder jeg ikke å jobbe meg i hjel i yrke A, derfor har jeg også begynt så smått med yrke B for å slippe unna yrke A) 

- hobby (friluftsliv, jakt & fiske, oppussing)

- kvinner (sex)

- mat og drikke (ikke vegetartull)

- litt sport

Det jeg ikke hadde hatt behov for å  prate om er samlivsproblemer, mijøproblemer, vegetar, barn og oppvekst. Årsaken til at jeg ikke ønsker å bruke fritiden min på disse temaene er fordi i yrke A så er dette en del av jobben, og samtaleevnene... Og det har jeg gått helt lei. Slik er det å jobbe i et kvinnedominert yrke. 

 

Anonymkode: 67a24...e6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskusjon.no

Med andre ord ganske likt kvinneguiden i utforming, men et betraktelig ryddigere regelverk, mindre kjendiser, samliv og sladder men mer vitenskap, teknologi og spill. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, herzeleid said:

diskusjon.no

Med andre ord ganske likt kvinneguiden i utforming, men et betraktelig ryddigere regelverk, mindre kjendiser, samliv og sladder men mer vitenskap, teknologi og spill. 

Og mindre tysting og moderering?

Anonymkode: cab8a...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og mindre tysting og moderering?

Anonymkode: cab8a...e2b

Mindre morderering virker det i alle fall som. Tysting vet jeg ikke med, men det virker i alle fall som behovet er betraktelig mindre, sammenlignet med enkelte av de mer sladrete underforumene her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Mannegruppa Ottar og vgd, tipper jeg. Mye innvandrer- og kvinneskepsis, mye politikkprat, mye bil og fotball, mye dårlig humor og mye bruk av hersketeknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"manneguiden" eksisterer allerede i form av diskusjon.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker kvinner om en mann som uttaler seg slik:

Det er flere fornuftige menn enn kvinner i dette landet.

Damer jeg blir kjent med er stor sett fjols.

Jeg liker bare damer unntaksvis.

 

Er det sinte,  bitre kvinnehatende incels som snakker slik? Hva mener dere dette sier om en mann? 

Anonymkode: be369...dfa

 

Nå er jeg som kommenterte dette en mann da. Jeg trodde det kom tydelig frem av konteksten.

Anonymkode: 36e2c...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Mannegruppa Ottar, går jeg ut i fra. Der er det fem ting som går igjen:

  • Klimaendringer er en konspirasjonsteori oppfunnet av feminister.
  • Hater veganere.
  • Hater homofile.
  • FrP er best, ingen protest.
  • Innvandring er på vei til å ødelegge hele europa.

 

Jeg tuller ikke når jeg sier at 90% av alle poster handler om dette. Det er ingen overdrivelse.

Anonymkode: 9cc18...526

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et punkt til: Veldig mye høyere standard når det gjelder kilder, og generelt et høyere nivå på diskusjonene. På kvinneguiden er påstander uten kilder, gjerne i åpningsposten, mer eller mindre normen mens på diskusjon.no er det noe som i mye mindre grad aksepteres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, herzeleid said:

Et punkt til: Veldig mye høyere standard når det gjelder kilder, og generelt et høyere nivå på diskusjonene. På kvinneguiden er påstander uten kilder, gjerne i åpningsposten, mer eller mindre normen mens på diskusjon.no er det noe som i mye mindre grad aksepteres. 

Alle vet da at følelser er mye bedre enn fakta og kilder!

Anonymkode: cab8a...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle vet da at følelser er mye bedre enn fakta og kilder!

Anonymkode: cab8a...e2b

Ja her inne kan det virke slik. Det er flere tråder som starter med et premiss som ikke nødvendigvis stemmer og fullstendig uten kilder, som ender i flere sider med diskusjon uten at en egentlig har etablert at det en diskuterer årsaken til faktisk stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xfs367

I 2019 er det ikke lenger så stor forskjell på kvinner og menn. Så jeg regner med det ville gått i mye av det samme: soya og skjønnhetsprodukter, angst, snørr og tårer, grønn te, el-bil og hvordan barbere og bleke rumpehullet.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manneguiden finnes allerede og kalles vitenskapelige tidsskrifter. 

Anonymkode: 4a38b...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 18.00, herzeleid skrev:

diskusjon.no

Med andre ord ganske likt kvinneguiden i utforming, men et betraktelig ryddigere regelverk, mindre kjendiser, samliv og sladder men mer vitenskap, teknologi og spill. 

Jeg synes diskusjonene om vitenskap på diskusjon. er ganske labre. Masse folk som snakker om ting de ikke kan særlig mye om. Slik det er på de fleste foraer. Snakket om spill er høyt dog, det er de ofte gode på av erfaring.

Anonymkode: 5fbda...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest mulig om sex. Typ; "kompisen min sugde meg i fylla, er jeg homo?" "Hvordan være utro uten at kona merker det" "Hvordan være utro uten at elskerinnen merker det..." Mulig de kombinerer sex med foreks sport da som; "Hun tok feil av meg og girspaken - har jeg for liten penis?" "Hvordan finne damer som elsker rally", "Hvordan prøvekjøre naboens datter på 19", "Ønsker BJ mens jeg spiller fortnite osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På ‎02‎.‎07‎.‎2019 den 21.56, Husholdning1 skrev:

 Som diskusjon.no

Diskusjon.no har hatt ganske laber aktivitet i det siste....          

Anonymkode: 2b138...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM ¨kjærringa¨ til noe visste om hvordan man stæiker kjøttdeig i stæikeovn, -om det er mulig...

Triks, få løs det jævla hjullageret som sitter Som FAEN, og sånt...

Ps, MÅTTE Seff sette kjærringa i ¨¨ da, siden vi er her. -Mener faktisk ikke noe gæli, -heller motsatt. Ref. Kjær...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Facts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...