Gå til innhold

Julegaveshopping på sommersalg, eller bare generelt tidlig ute


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har startet på julegaveshopping? 😃 Evt fortell, kjekt med tips! 

Jeg har kjøpt ting fra Glassmagasinet på handelens dag. Vet produktene er ønsket av mottaker. 👍

Blir nok klager på juletråd nå, men husk at det er lov under dette forumet! 🎄🎁

Vet at jeg ikke er alene om tidlig start på julegavehandling! Syns det er meget hyggelig, for da kan hvert innkjøp nytes i stedet for at det blir stress og konto som tømmes. 😃👏

 

Anonymkode: 8c9b8...d67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du om det. 

I dag har jeg handlet bikini og sommertøy til ferien ☀️🏊‍♀️🌸

Anonymkode: 63f6c...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så langt langt enda men burde nok gjøre det når det er gode tilbud 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du om det. 

I dag har jeg handlet bikini og sommertøy til ferien ☀️🏊‍♀️🌸

Anonymkode: 63f6c...b02

Det har jeg handlet inn for lengst!😃

Jeg nyter sommer OG forberedelser av gaver. Syns der er koselig samtidig som det ikke merkes særtlig på økonomien når gavekjøpene fordeles utover.

God ferie til deg.🌻

Anonymkode: 8c9b8...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner som regel i august. Slik at jeg har goooood tid, og kan lete uten stress, mas og tjas. Dessuten, så er det fantastisk nydelig å starte adventa med alle julegavene ferdig innkjøpt og innpakket! Av og til venter jeg til Black Friday med en pakke eller to, men da må det være noe ekstraordinært. Slik får man ha "jul" og kose seg allerede fra 1. desember, mens resten står i kø og springer rundt som gale høns og handler delvis i panikk :) 

De første innkjøpene er gjerne av de med minst verdi, til type tanter/onkler og venner. Etterhvert samler jeg ønsker fra mine nærmeste og går til innkjøp direkte. Eventuelle polvarer kjøpes inn sist. 

Har allerede skrevet liste og laget forslag til innkjøp. Men i år har jeg mindre alternativer enn før! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, labine skrev:

Har ikke kommet så langt langt enda men burde nok gjøre det når det er gode tilbud 

Det er kjempesmart! Føles så herlig å få kjøpt fine ting på tilbud, samtidig som stresset minskes før jul. 🎄Anbefales! 👍

Anonymkode: 8c9b8...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Juks skrev:

Jeg begynner som regel i august. Slik at jeg har goooood tid, og kan lete uten stress, mas og tjas. Dessuten, så er det fantastisk nydelig å starte adventa med alle julegavene ferdig innkjøpt og innpakket! Av og til venter jeg til Black Friday med en pakke eller to, men da må det være noe ekstraordinært. Slik får man ha "jul" og kose seg allerede fra 1. desember, mens resten står i kø og springer rundt som gale høns og handler delvis i panikk :) 

De første innkjøpene er gjerne av de med minst verdi, til type tanter/onkler og venner. Etterhvert samler jeg ønsker fra mine nærmeste og går til innkjøp direkte. Eventuelle polvarer kjøpes inn sist. 

Har allerede skrevet liste og laget forslag til innkjøp. Men i år har jeg mindre alternativer enn før! :( 

Da er vi like der!😊Koselig å nyte desember uten panikk og stress!🎄

Vil du dele noen av dine forslag?

Anonymkode: 8c9b8...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det samme ett år, og da det kom til adventstiden hadde jeg glemt hva jeg hadde kjøpt til hvem, og jeg mistet alt av den gode adventsstemningen jeg bruker å få når jeg går rundt og ser på julegaver i slutten av november/begynnelsen av desember. 

Kos deg med julegaveinnkjøp, jeg koser meg med det litt senere på året, uten stress.   :)

Anonymkode: 4e9e6...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde det samme ett år, og da det kom til adventstiden hadde jeg glemt hva jeg hadde kjøpt til hvem, og jeg mistet alt av den gode adventsstemningen jeg bruker å få når jeg går rundt og ser på julegaver i slutten av november/begynnelsen av desember. 

Kos deg med julegaveinnkjøp, jeg koser meg med det litt senere på året, uten stress.   :)

Anonymkode: 4e9e6...bd3

Samme gjorde jeg en gang!😃 Det er lite moro.

Trikset er å samle alle gavene på ett sted. Og lage liste med oversikt over hva som er til hvem! Funker fjell! 👍

Anonymkode: 8c9b8...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi like der!😊Koselig å nyte desember uten panikk og stress!🎄

Vil du dele noen av dine forslag?

Anonymkode: 8c9b8...d67

Nja. Så langt er det ganske tomt. Vet jo at en søster samler på Rosendahl, som forsåvidt er en slager uansett. 

Men så har jeg noen ess i ermet, gjerne forbruksvarer som man som regel aldri kjøper til seg selv, men alltid er hyggelig å få:

Sjokolade fra Svalbard https://fruene.mystore4.no/

Lakris, sjokolade, drops osv https://www.ekstragodt.no/categories/sotsaker

Gavepakker med litt av hvert https://www.smakogbehag.no/categories/gavepakker

Krydder, kaffe, te https://cemo.no/

Spekepølser, kniv, skjærfjøl https://spekebua.no/produktkategori/gavepakker/
Og https://www.polsemannen.no/categories/matgaver

Gode gaver til foreldre, tanter/onkler, besteforeldre, søsken osv i stedet for ei flaske vin eller no sånt. 

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet for lenge siden. Faktisk like etter julegavene for fjoråret var ferdig innkjøpt :fnise: Har mange gaver å kjøpe, så fint å få kjøpt i gjennom hele året enn å bruke en formue i desember.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg starter aldri før i november. Jeg liker at folk har mulighet til å bytte gavene. 

Om man nå i juli vet at noen ønsker seg noe, er man jo langt ifra garantert at de ikke skaffer seg det selv innen desember, eller de finner ut at de ikke trenger det likevel. Da er det rimelig kjipt å sitte der med noe hvor byttefristen gikk ut i sommerferien.. 

Anonymkode: 26088...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bestilte akkurat noen sokker fra H&M til guttene mine. Tenker det blir fine ekstragaver til julaften. En elsker glade farger og Svampebob, og den andre elsker alt med Japan. Det var 3for2 på de. Så ja, da er jeg i gang 😄  

hmgoepprod (1).jpg

hmgoepprod (2).jpg

hmgoepprod.jpg

hmgoepprod (3).jpg

Anonymkode: ea644...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...