Zenhouse Skrevet 20. oktober 2019 #841 Skrevet 20. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vant med Åsleik Engmark i 2010. Han var vel ingen atlet? Hun fikk også tildelt Svein Østvik et år. Han er definitivt ingen atlet. Vebjørn Sand, atlet? Hun har danset med svært ulike folk. Anonymkode: 19590...070 Takk! Jeg visste hun hadde danset med forskjellige «type» partnere, kom bare ikke på navnene. 2
Summerbreeze Skrevet 20. oktober 2019 #842 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, Safiya skrev: Jeg blir vel omtrent skutt for dette, men synes Jørgine skulle gått ut til fordel for Isabel. Etter min mening var det rettferdig at Isabel røk ut i går, men jeg er enig at Funkygine fortjener å snart ryke ut. Hele dama er jo helt vilt oppskrytt og synes at det er mange andre med mye større potensiale 9
Gjest Safiya Skrevet 20. oktober 2019 #843 Skrevet 20. oktober 2019 Akkurat nå, Summerbreeze skrev: Etter min mening var det rettferdig at Isabel røk ut i går, men jeg er enig at Funkygine fortjener å snart ryke ut. Hele dama er jo helt vilt oppskrytt og synes at det er mange andre med mye større potensiale Jeg tror det ikke er til hennes fordel at hun fikk favorittstempelet så tidlig. At nordmenn er glade i janteloven er jo en kjentsak, og jeg har iallfall selv tatt meg i å tenke at hun skal gjøre mindre enn de andre for å få mye ros for det. Det bør ikke være en, i praksis, automatikk at hun går videre iallfall.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #844 Skrevet 20. oktober 2019 Helt riktig at Isabel gikk ut. Fremover blir det verre. Det er vel som å banne i kirken at jeg synes Victor kan være too much og ikke en selvfølgelig vinner. De fem som er igjen er ganske jevne. Det kan variert fra gang til gang hvem jeg synes er best eller hvilken dans som gir meg noe. Anonymkode: a75ef...e5c 7
Gjest Safiya Skrevet 20. oktober 2019 #845 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt riktig at Isabel gikk ut. Fremover blir det verre. Det er vel som å banne i kirken at jeg synes Victor kan være too much og ikke en selvfølgelig vinner. De fem som er igjen er ganske jevne. Det kan variert fra gang til gang hvem jeg synes er best eller hvilken dans som gir meg noe. Anonymkode: a75ef...e5c Helt enig med deg
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #846 Skrevet 21. oktober 2019 Er det bare meg eller er dommerne veldig strenge med Emilie? Synes hun har vært en av de beste gjennom hele programmet og hatt flere danser der hun har fortjent 10'ere, men de finner alltid noe å pirke på.. Anonymkode: 1f455...e57 20
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #847 Skrevet 21. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lov å ha meninger. Jeg synes ikke Jørgine er så flink og dansen i går var rett og slett ikke bra. Men, jeg synes Isabel var dårligst av dem og riktig at hun gikk ut. Anonymkode: 2192b...e9d Jeg synes Christian var dårligst/kjedeligst. Synes Isabel gjorde det veldig bra på lørdag Anonymkode: 1f455...e57 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #848 Skrevet 21. oktober 2019 Mulig Christian går ut neste gang? Kommer an på dansen. Anonymkode: a75ef...e5c 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #849 Skrevet 21. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mulig Christian går ut neste gang? Kommer an på dansen. Anonymkode: a75ef...e5c Det tror jeg. Synes det var veldig rettferdig sist, at han og Isabel havnet i duell. Han er veldig flink, men de andre fire som er igjen er de beste. Anonymkode: 1f455...e57 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #850 Skrevet 21. oktober 2019 På 19.10.2019 den 22.56, Blekkulfina skrev: De gjentok flere ganger at de fortsatt skulle henge mye sammen, at de er veldig gode venner med veldig god kjemi. Og da hun ble spurt om hun skulle ha med seg noen på ferie nå etter SVD-exiten lå det veldig mellom linjene hvem det kom til å bli. Løøøv is in the air❤️❤️ De så forelsket ut, men det spørs hvor lenge det varer utenfor dansebobla da og når hverdagen kommer? Tone og Tom Erik hang sammen en måned eller to før han reiste tilbake til Bergen. Blir nok veldig intenst i bobla og alt blir forsterket. Anonymkode: a75ef...e5c 2
Blekkulfina Skrevet 21. oktober 2019 #851 Skrevet 21. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De så forelsket ut, men det spørs hvor lenge det varer utenfor dansebobla da og når hverdagen kommer? Tone og Tom Erik hang sammen en måned eller to før han reiste tilbake til Bergen. Blir nok veldig intenst i bobla og alt blir forsterket. Anonymkode: a75ef...e5c Ja det er jeg enig i. Spørs nok om det varer når den vanlige hverdagen utenfor rampelyset tar dem for fullt igjen ja.. Men er jo lov å håpe, synes de virker bra for hverandre😀 1
ikkevoksen Skrevet 21. oktober 2019 #852 Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Jeg savner en forklaring på hvorfor Emilie fikk en 7er. At hun liksom var lik Isabell, som aldri kunne klart å danse så avansert, elastisk og mjukt er meg en gåte. Endret 21. oktober 2019 av ikkevoksen gjentok meg selv 9
Silja McQueen Skrevet 21. oktober 2019 #853 Skrevet 21. oktober 2019 Neste gang ryker Christian. Så Emilie, Alexander/Jørgine (usikker på hvem som ryker først av de to), og Victor vinner. Så det så! 😆
Gjest loveli Skrevet 21. oktober 2019 #854 Skrevet 21. oktober 2019 2 timer siden, ikkevoksen skrev: Jeg savner en forklaring på hvorfor Emilie fikk en 7er. At hun liksom var lik Isabell, som aldri kunne klart å danse så avansert, elastisk og mjukt er meg en gåte. Ingen skjønner det. Jeg håper ikke produksjonen har blandet seg for mye, men når Alexander får 10ere av å stå stille så kan man begynne å lure...
Edie Skrevet 21. oktober 2019 #855 Skrevet 21. oktober 2019 Ryddet for latterliggjøring, innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #856 Skrevet 21. oktober 2019 3 timer siden, loveli skrev: Ingen skjønner det. Jeg håper ikke produksjonen har blandet seg for mye, men når Alexander får 10ere av å stå stille så kan man begynne å lure... Helt enig, men vi på kg har ikke peiling, så det må vi bare finne oss i at dommerne vet hva de prater om🤷♀️ Anonymkode: e94cc...4df 4
Gjest Safiya Skrevet 21. oktober 2019 #857 Skrevet 21. oktober 2019 4 timer siden, loveli skrev: Ingen skjønner det. Jeg håper ikke produksjonen har blandet seg for mye, men når Alexander får 10ere av å stå stille så kan man begynne å lure... Om man ser tilbake på tidligere vinnere, så er mange av de direkte tilknyttet TV2. Derfor jeg er rimelig sikker på at Jørgine vinner i år. Synes både Jørgine og Alexander flyter litt gjennom, de får skyhøye karakterer for noe som ikke nødvendigvis er såå mye bedre enn resten.
Guide Skrevet 21. oktober 2019 #858 Skrevet 21. oktober 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes også Rikke er en fantastisk dansepartner som fortjener å gå til topps for sine koreografier som fremhever kjendisen og ikke henne som proffdanser (dette gjelder i alle sesonger). Alle to? 3
#Sunrise Skrevet 23. oktober 2019 #859 Skrevet 23. oktober 2019 Syns nesten Rikke og Victor ser mest forelska ut av alle parrende
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #860 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, #Sunrise skrev: Syns nesten Rikke og Victor ser mest forelska ut av alle parrende Synes ikke de ser noe forelsket ut 😅 Men synes det ser ut til at de har en veldig god kjemi Anonymkode: 29721...2c0 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå