Gå til innhold

Hvorfor sier han at andre menn ikke vil ha meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I blant kommer kjæresten med noen kommentarer som jeg synes er litt rare..

Han har ofte sagt ting som "Det er ikke din skyld at ingen andre så noe annet enn utseendet ditt, og at de ikke så hvor fantastisk personligheten og verdiene dine er, men jeg ser hvor fantastisk du er". Vi har vært litt av og på, og da har han også sagt ting som "husk at gutter kan bruke flere år på å få ligget med en vakker kvinne og at de kan lyve om å ville ha mer enn sex, men bare ønske å bruke deg. Du må passe på".

Han kommer i blant med disse hintene, som at han er den eneste mannen i verden som vil ha noe seriøst med meg? Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg har alltid "tilbud" fra andre menn, jeg har møtt på mange som jeg skjønte bare vil pule, men de jeg har datet har vært veldig seriøse.

Noen ganger vil jeg si "hva mener du med det?", men siden han sier det på en søt måte så vil jeg ikke ødelegge stemningen heller. Greia er bare at jeg føler meg litt rar når han sier det. Hva vil han oppnå ved å si det? Og når han sier det, blir jeg også redd for at HAN bruker flere år på meg mens han venter på en han faktisk vil gifte seg med.

Anonymkode: 1c89f...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier det selvsagt for at du skal bli avhengig av han og tro du ikke klarer deg uten. Han er usikker og egentlig litt slem som sier sånt.

Anonymkode: 38e22...908

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kødd jeg ikke ville bært sammen med. Det er ikke veldig snilt og respektfullt gjort av ham. 

Anonymkode: cb0cf...a68

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I blant kommer kjæresten med noen kommentarer som jeg synes er litt rare..

Han har ofte sagt ting som "Det er ikke din skyld at ingen andre så noe annet enn utseendet ditt, og at de ikke så hvor fantastisk personligheten og verdiene dine er, men jeg ser hvor fantastisk du er". Vi har vært litt av og på, og da har han også sagt ting som "husk at gutter kan bruke flere år på å få ligget med en vakker kvinne og at de kan lyve om å ville ha mer enn sex, men bare ønske å bruke deg. Du må passe på".

Han kommer i blant med disse hintene, som at han er den eneste mannen i verden som vil ha noe seriøst med meg? Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg har alltid "tilbud" fra andre menn, jeg har møtt på mange som jeg skjønte bare vil pule, men de jeg har datet har vært veldig seriøse.

Noen ganger vil jeg si "hva mener du med det?", men siden han sier det på en søt måte så vil jeg ikke ødelegge stemningen heller. Greia er bare at jeg føler meg litt rar når han sier det. Hva vil han oppnå ved å si det? Og når han sier det, blir jeg også redd for at HAN bruker flere år på meg mens han venter på en han faktisk vil gifte seg med.

Anonymkode: 1c89f...054

Han advarer deg mot han selv på en svært spesiell måte. Jeg ville dumpet han.

Anonymkode: 9a81b...891

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer er helt motsatt - «du er så utrolig flott, det er mange menn som ville vært i mine sko» og så videre. Tar det som et tegn på at han er stolt av meg og trygg på forholdet vårt (og seg selv).

Sånn oppførsel som du beskriver tenker jeg er manipulativ og et forsøk på å bryte deg ned. 

Anonymkode: 66071...654

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier det selvsagt for at du skal bli avhengig av han og tro du ikke klarer deg uten. Han er usikker og egentlig litt slem som sier sånt.

Anonymkode: 38e22...908

Signerer denne. Eksen var slik - da jeg var på veg ut av forholdet prøvde han å overbevise meg om at ingen mann i hele verden ville ha en som meg. 

Anonymkode: 76a88...8d1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Flashback.... så mange år jeg hørte det samme. 

Ja, han er manipulativ, usikker og slem på samme tid. Blir dårlig av at det er flere sånne drittsekker der ute. 

Anonymkode: 15d53...584

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å Flashback.... så mange år jeg hørte det samme. 

Ja, han er manipulativ, usikker og slem på samme tid. Blir dårlig av at det er flere sånne drittsekker der ute. 

Anonymkode: 15d53...584

Støtter denne 100%, opplevd det selv. Ble skikkelig nedpsyket men skjønte heldigvis at han tok feil og kom meg bort  

Anonymkode: 4735a...9ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han advarer deg mot han selv på en svært spesiell måte. Jeg ville dumpet han.

Anonymkode: 9a81b...891

Ps. Og hva han vil oppnå med å si det? Han gjør det for å bryte ned ditt selvbilde og for å gjøre deg hektet på han og avhengig av han. Kom deg bort fra han før han ødelegger deg mer, ts!

Anonymkode: 9a81b...891

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han føler tydeligvis at du er for bra for han.

Ikke en ok måte å takle det på, da. Nedbrytende og slemt, og nok til at jeg hadde mistet lysten på og respekten for han.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kompis som holdt på slik men på en vennemåte. For å si det sånn, så kuttet jeg ham helt ut til slutt. I ettertid ser jeg at han er ekstremt manipulativ. 

Anonymkode: cb0cf...a68

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan også være svært nyttig for deg og andre i samme situasjon å lese innlegg og linker i denne tråden.

 

Anonymkode: 9a81b...891

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk på å gjøre deg avhengig av han, at du skal tro at ingen andre vil noe seriøst med deg slik at du kun har han. Pass deg

Anonymkode: 7de14...8b2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk ingen søte måter å si slikt på, for det er en ufin og manipulerende ting å si, som absolutt ikke kommer av godhet.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha hadde blitt forbanna, men nå klarer ingen å manipulere meg da. 

Anonymkode: 16b84...062

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I blant kommer kjæresten med noen kommentarer som jeg synes er litt rare..

Han har ofte sagt ting som "Det er ikke din skyld at ingen andre så noe annet enn utseendet ditt, og at de ikke så hvor fantastisk personligheten og verdiene dine er, men jeg ser hvor fantastisk du er". Vi har vært litt av og på, og da har han også sagt ting som "husk at gutter kan bruke flere år på å få ligget med en vakker kvinne og at de kan lyve om å ville ha mer enn sex, men bare ønske å bruke deg. Du må passe på".

Han kommer i blant med disse hintene, som at han er den eneste mannen i verden som vil ha noe seriøst med meg? Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg har alltid "tilbud" fra andre menn, jeg har møtt på mange som jeg skjønte bare vil pule, men de jeg har datet har vært veldig seriøse.

Noen ganger vil jeg si "hva mener du med det?", men siden han sier det på en søt måte så vil jeg ikke ødelegge stemningen heller. Greia er bare at jeg føler meg litt rar når han sier det. Hva vil han oppnå ved å si det? Og når han sier det, blir jeg også redd for at HAN bruker flere år på meg mens han venter på en han faktisk vil gifte seg med.

Anonymkode: 1c89f...054

Han sier alt og gjør alt for at du skal føle deg lita og forbli hos ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han manipulerer deg som de over sier. Han prøver å få et tak på deg, og det er sjeldent et godt tegn. Når han føler seg trygg nok på taket, er det stor fare for at det eskalerer opp i alt fra sykelig sjalusi til vold avhengig av personligheten hans. 

Anonymkode: f9800...4cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, ut i fra det TS skriver virker det mer som at han er usikker på seg selv og ikke ønsker å miste henne. At han bevisst forsøker å manipulere, driver med psykisk terror etc., synes jeg er litt drøyt å konkludere med. Kanskje TS har vært i noen forhold tidligere som ikke var bra og som kjæresten vet om?

Anonymkode: e9ef5...e2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...