Gå til innhold

Gravid igjen etter å ha mistet flere ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Deseo skrev:

Merka litt stikking på venstre (eggstokk?) Først. Så kom det litt blod når jeg gikk på do et par timer etter og så kom det en litt kraftigere blødning som varte kun den doturen. 

Hadde litt menssmerter men ikke noe mer enn det. Blodet var frisk. 

Enda mer utover kvelden ble jeg veldig kvalm og slet med å sove. 

Våknet med fortsatt ømme bryster og litt kvalme (hadde ikke kvalme før det skjedde) så er veldig nysgjerrig på hva som kan ha skjedd. 

Ja det stemmer at jeg er på jakt etter hjerteaktivitet så må bare holde ut til mandag og håpe på at det ikke kommer mer blødning❤🙏

På ultralyd så legen at jeg hadde en blodansamling i livmoren, som han sa kunne føre til blødninger. Han sa ellers at mindre blødninger er veldig vanlig om jeg skulle oppleve det. Men som en over sier, dersom det er i kombinasjon med smerter, da kan det være negativt. Men klart man blir urolig.. Håper du holder ut ventetiden! 

❤️

Anonymkode: a46b1...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at dere gir meg litt håp damer. ❤

Har ikke blødd noe mer etter torsdagen og har fortsatt symptomer og ingen særlige smerter, kun litt stikking så krysser alt jeg har for at alt er bra. 

Holdt meg litt opptatt i helgen så tiden har gått litt fort. Bare en dag igjen nå. ❤

Endret av Deseo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Deseo skrev:

Takk for at dere gir meg litt håp damer. ❤

Har ikke blødd noe mer etter torsdagen og har fortsatt symptomer og ingen særlige smerter, kun litt stikking så krysser alt jeg har for at alt er bra. 

Holdt meg litt opptatt i helgen så tiden har gått litt fort. Bare en dag igjen nå. ❤

Når på dagen har du time? Jeg synes det høres veldig lovende ut at du ikke har blødd mer og i tillegg ikke har noen smerter :) Ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 25d21...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Deseo skrev:

Takk for at dere gir meg litt håp damer. ❤

Har ikke blødd noe mer etter torsdagen og har fortsatt symptomer og ingen særlige smerter, kun litt stikking så krysser alt jeg har for at alt er bra. 

Holdt meg litt opptatt i helgen så tiden har gått litt fort. Bare en dag igjen nå. ❤

Lykke til i dag! Håper og tror det går helt fint ❤️

Anonymkode: a46b1...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når på dagen har du time? Jeg synes det høres veldig lovende ut at du ikke har blødd mer og i tillegg ikke har noen smerter :) Ønsker deg masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 25d21...6c8

 

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til i dag! Håper og tror det går helt fint ❤️

Anonymkode: a46b1...e3c

Tusen takk!! 😊❤ 

Har time om 3 timer så er litt nervøs nå 🙈 holder dere oppdatert ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Deseo skrev:

 

Tusen takk!! 😊❤ 

Har time om 3 timer så er litt nervøs nå 🙈 holder dere oppdatert ❤

Har fulgt med i denne tråden og kjente magen gjorde et lite hopp da jeg så du hadde skrevet!

Masse lykke til! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var timen over og det gikk veldig bra! 😁 

Hørte veldig fin(E) hjerteslag. Ja, kan ikke tro det. Begge embryoene har festes seg!!❤❤🙈🙈 

Kan virkelig ikke tro det. Nå må jeg bare slappe helt av så godt jeg kan og håpe på at tiden går fort. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Deseo skrev:

Da var timen over og det gikk veldig bra! 😁 

Hørte veldig fin(E) hjerteslag. Ja, kan ikke tro det. Begge embryoene har festes seg!!❤❤🙈🙈 

Kan virkelig ikke tro det. Nå må jeg bare slappe helt av så godt jeg kan og håpe på at tiden går fort. 

 

Så utrolig gøy! Gratulerer med tvillinger😄 Kan jeg spørre deg om hvor du tok tidlig Ul? Vurderer det selv i Oslo nemlig. 

Anonymkode: afbf5...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig gøy! Gratulerer med tvillinger😄 Kan jeg spørre deg om hvor du tok tidlig Ul? Vurderer det selv i Oslo nemlig. 

Anonymkode: afbf5...be3

Tusen takk 😁 

Tok på Oslo City.  Linda Johansen het legen. Veldig hyggelig. 

Er 5+6 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Deseo skrev:

Da var timen over og det gikk veldig bra! 😁 

Hørte veldig fin(E) hjerteslag. Ja, kan ikke tro det. Begge embryoene har festes seg!!❤❤🙈🙈 

Kan virkelig ikke tro det. Nå må jeg bare slappe helt av så godt jeg kan og håpe på at tiden går fort. 

 

Neimen kjære vene, for en god nyhet!! :) Gratulerer så mye! Og så tvillinger da ❤️ Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne!

Anonymkode: 25d21...6c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Deseo skrev:

Da var timen over og det gikk veldig bra! 😁 

Hørte veldig fin(E) hjerteslag. Ja, kan ikke tro det. Begge embryoene har festes seg!!❤❤🙈🙈 

Kan virkelig ikke tro det. Nå må jeg bare slappe helt av så godt jeg kan og håpe på at tiden går fort. 

 

Åh hipp hurra!! 

Var legen positiv slik at det blir lettere å slappe av? 

Så kjekt med gode nyheter! ❤️❤️

Anonymkode: a46b1...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neimen kjære vene, for en god nyhet!! :) Gratulerer så mye! Og så tvillinger da ❤️ Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne!

Anonymkode: 25d21...6c8

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh hipp hurra!! 

Var legen positiv slik at det blir lettere å slappe av? 

Så kjekt med gode nyheter! ❤️❤️

Anonymkode: a46b1...e3c

Tusen takk! 😍😍❤ var ikke det utfallet jeg hadde forventet 😂🙈

Ja hun sa at alt så veldig bra ut. Veldig fin livmor, livmorhalsen var helt lukket og fostrene var fine mtp størrelse og hjerteslag. Så jeg tar det mer med ro ❤ 

Ikke helt, men mer. Regner med at det ikke blir et bekymringsfri svangerskap 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å grue meg veldig nå, googler ultralydbilder og stresser opp meg selv. Ringte inn på sykehuset i går, og fikk time i morgen. Er da 6+0 hvis jeg regner cytotec-dagen som første dag i siste mens. Jeg er minst 5+2 tror jeg, siden jeg fikk positiv test 26.juni, så må jeg jo da ha vært minimum 9dpo, ellers hadde det vel ikke vistes på testen.. Er så redd for hva de kan og ikke kan se. Har hatt en del smerter i høyre side, så det jeg er mest redd for er vel egentlig svangerskap utenfor livmor, som jeg har hatt tidligere. Men da burde testene vært svakere, husker fra sist at hcg steg veldig tregt da. Sitter og argumenterer for alt mulig rart ovenfor meg selv, alt fra hvor langt jeg er på vei til mulige måter det kan ha gått galt. Hvordan jeg skal reagerer hvis de ikke ser noenting, hvis de ikke ser hjerteslag osv. 

Med tanke på at jeg har vært gravid så mange ganger før burde jeg vært mer avslappet, men det går bare ikke. Klarer ikke helt å tro at jeg skal være så heldig at alt går bra med et svangerskap som kommer uten å ha fått mens mellom siden abort. 

Anonymkode: 25d21...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2019 den 15.01, Deseo skrev:

Tusen takk 😁 

Tok på Oslo City.  Linda Johansen het legen. Veldig hyggelig. 

Er 5+6 😊

Gratulerer så mye❤️ Har vært hos henne mange ganger selv, hun er veldig flink og ærlig.

Anonymkode: 71b1b...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2019 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å grue meg veldig nå, googler ultralydbilder og stresser opp meg selv. Ringte inn på sykehuset i går, og fikk time i morgen. Er da 6+0 hvis jeg regner cytotec-dagen som første dag i siste mens. Jeg er minst 5+2 tror jeg, siden jeg fikk positiv test 26.juni, så må jeg jo da ha vært minimum 9dpo, ellers hadde det vel ikke vistes på testen.. Er så redd for hva de kan og ikke kan se. Har hatt en del smerter i høyre side, så det jeg er mest redd for er vel egentlig svangerskap utenfor livmor, som jeg har hatt tidligere. Men da burde testene vært svakere, husker fra sist at hcg steg veldig tregt da. Sitter og argumenterer for alt mulig rart ovenfor meg selv, alt fra hvor langt jeg er på vei til mulige måter det kan ha gått galt. Hvordan jeg skal reagerer hvis de ikke ser noenting, hvis de ikke ser hjerteslag osv. 

Med tanke på at jeg har vært gravid så mange ganger før burde jeg vært mer avslappet, men det går bare ikke. Klarer ikke helt å tro at jeg skal være så heldig at alt går bra med et svangerskap som kommer uten å ha fått mens mellom siden abort. 

Anonymkode: 25d21...6c8

Hvordan gikk det med deg i dag? Kjenner meg igjen i alle tankene du beskriver! Ventetiden er vond, men nå håper jeg du snart får svar som gjør det bedre 😊

Anonymkode: a46b1...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å grue meg veldig nå, googler ultralydbilder og stresser opp meg selv. Ringte inn på sykehuset i går, og fikk time i morgen. Er da 6+0 hvis jeg regner cytotec-dagen som første dag i siste mens. Jeg er minst 5+2 tror jeg, siden jeg fikk positiv test 26.juni, så må jeg jo da ha vært minimum 9dpo, ellers hadde det vel ikke vistes på testen.. Er så redd for hva de kan og ikke kan se. Har hatt en del smerter i høyre side, så det jeg er mest redd for er vel egentlig svangerskap utenfor livmor, som jeg har hatt tidligere. Men da burde testene vært svakere, husker fra sist at hcg steg veldig tregt da. Sitter og argumenterer for alt mulig rart ovenfor meg selv, alt fra hvor langt jeg er på vei til mulige måter det kan ha gått galt. Hvordan jeg skal reagerer hvis de ikke ser noenting, hvis de ikke ser hjerteslag osv. 

Med tanke på at jeg har vært gravid så mange ganger før burde jeg vært mer avslappet, men det går bare ikke. Klarer ikke helt å tro at jeg skal være så heldig at alt går bra med et svangerskap som kommer uten å ha fått mens mellom siden abort. 

Anonymkode: 25d21...6c8

Uff 💔 sender deg en kjempestor klem og lykke til idag. 

Jeg har aldri opplevd graviditet utenfor livmoren så kan ikke si noe om dette, men håper virkelig at det ikke er det du har nå og at dette er gangen alt går bra ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye❤️ Har vært hos henne mange ganger selv, hun er veldig flink og ærlig.

Anonymkode: 71b1b...aa8

Takk! 🤗❤ 

Ja en utrolig hyggelig og flink dame. Drar nok dit neste gang det skulle være noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med deg i dag? Kjenner meg igjen i alle tankene du beskriver! Ventetiden er vond, men nå håper jeg du snart får svar som gjør det bedre 😊

Anonymkode: a46b1...e3c

 

2 timer siden, Deseo skrev:

Uff 💔 sender deg en kjempestor klem og lykke til idag. 

Jeg har aldri opplevd graviditet utenfor livmoren så kan ikke si noe om dette, men håper virkelig at det ikke er det du har nå og at dette er gangen alt går bra ❤

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Fant kun tom fostersekk, og gynekologen var skikkelig ubehagelig å snakke med. Han ville ikke måle den først engang, og da jeg spurte hva den tilsvarte i svangerskapslengde uffet han seg, for da måtte han måle. Han sa jeg bare var 3-4 uker på vei, men det er jo umulig siden jeg fikk positiv test for to uker siden. Og så nevnte han 3,5 mm. Jeg prøvde å spørre om jeg da ikke var lenger på vei, men nei. Han ville ha meg inn igjen om tre uker, jeg fikk kranglet meg til om to uker. Og hcg i dag, samt på fredag. Har ikke fått svar på hcg enda, men sykepleieren skulle ringe meg. 

Det verste er, at etter jeg hadde kommet meg hjem og grått en stund, så googler jeg, og det ser jo ut som at 3mm stemmer med 5 uker!?!? Det gir jo ikke mening. Mente han da alderen på fosteret med 3-4 uker? For hvis jeg er 5+1 nå, tilsier det at første positive test kom 8dpo, og det KAN gå an. Og 5+1 er det jo ikke unormalt å bare se tom fostersekk. Men jeg trodde jo jeg var 6+0, eller mellom det og 5+2/3. 

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke forklarte mer, han ble skikkelig irritert på meg da jeg fortsatte å si at hvis jeg bare var 3-4 uker så gikk det jo galt, for det stemmer jo ikke. Fikk streng beskjed om at per nå hadde jeg en graviditet på riktig plass, og det var bare tull å snakke mer om det da. På meg virket det ikke som han tok seg bryet med å måle skikkelig eller se skikkelig etter heller, han hadde vel inne ultralydstaven i ca halvannet minutt tror jeg, og det er inkludert tiden der jeg ba han om å måle lengde på sekken etter en diskusjon. 

Forferdelig skuffet over hele undersøkelsen. Han avsluttet med å avbryte meg midt i en setning og bare "Hei, du er ferdig, du kan gå!". 

Den gynekologen jeg har fått henvisning til er på ferie ut juli, så jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Ser volvat har ledige timer neste uke. Veldig spent på hcg-prøven i dag, den bør være på over 4000, siden jeg bikket til 2-3 på digital forrige mandag. Dvs hadde jeg minst 150 i hcg da. 

Hvis prøven på fredag viser normal dobling, så må jeg bare ta meg råd til en time på volvat for å bekrefte at alt er som det skal neste uke. Men det koster 1600! Hvis det ikke er riktig dobling så har jeg jo fått svar nok, det er den uvissheten jeg synes er grusom. 

Anonymkode: 25d21...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...