Gå til innhold

75 sexpartnere å 22 år gammel ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.
Fruen jeg er sammen med har hatt 75 sexpartnere, hun er nå 25, ble sammen for 3 år siden. 22 da jeg ble sammen med henne, å da hadde hun oppnått 75 partnere, det hun har fortalt meg. Sikkert mere siden jenter oftenst skjuler det... men igjen kan det være hun var ærlig. Men igjen 75 sex partnere ?
Vi har hatt mye problemer i forholdet pga det, pga meg.. Det har plaget meg, å plager meg ennå. vi har 2 barn sammen idag, men idag fikk gun vite at en tlf som hun trodde var død, funker nå.. Hun skjuler denne for meg,å da jeg sporte hvorfor, så fikk jeg svaret at det kunne være flere hun har flere festbilder der hun har klinet med flere..
Jeg føler for å spørre henne hver gang hun møter en gutt, har du gjort noe med han ??? Hun synes det er sært, å jeg skjønner henne, men burde ikke ikke hun skjønne meg ? Føler alle hun møter har hun gjørt noe med, å i de fleste tilfeller stemmer dette da jeg har sport henne..

*Just a guy problem*

Anonymkode: 6a81b...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj 🤢

Håper virkelig hun har testet seg for alt av kjønnssykdommer før dere ble sammen.

75 er altfor mange, og totalt turn off spør du meg.

Anonymkode: f6364...16c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette må være et sommertroll vel? Om ikke, skjønner jeg ikke hvordan du orker tanken på å ha sex med henne? Virker som dere har hatt det veldig travelt også siden dere har to barn og vært sammen i 3 år? Er du forresten sikker på at de første barnet er ditt? 

Anonymkode: b9fd9...64c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk herpes ei stund etter vi ble sammen.. Kanskje et par måneder.. Deretter mycoplasma etter hun var i nederland med ei venninna som oppfordert henne til å være utro.. Etter ca 1 uke etter at hun kom hjem fra nederland hadde vi begge mycoplasma.

Anonymkode: 6a81b...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk herpes ei stund etter vi ble sammen.. Kanskje et par måneder.. Deretter mycoplasma etter hun var i nederland med ei venninna som oppfordert henne til å være utro.. Etter ca 1 uke etter at hun kom hjem fra nederland hadde vi begge mycoplasma.

Anonymkode: 6a81b...114

At du orker å være sammen med hu. Blir kvalm av slike horejenter som tydeligvis ligger med alt og alle.

Anonymkode: f6364...16c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun har vært student, er ikke 75 partnere mye på 3 år, pluss VGs og russetid. Dessverre er det fester og fadderuker hele tiden, og det har blitt sport å ligge med alle. 

Men er hun uten fullført VGs, drikker energidrikk og cola som tørstedrikk, og har ligget med 75stk, er det meget turn off.

kommer nok an på hvordan person det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ said:

Hvis hun har vært student, er ikke 75 partnere mye på 3 år, pluss VGs og russetid. Dessverre er det fester og fadderuker hele tiden, og det har blitt sport å ligge med alle. 

Men er hun uten fullført VGs, drikker energidrikk og cola som tørstedrikk, og har ligget med 75stk, er det meget turn off.

kommer nok an på hvordan person det er

Det er turnoff uansett spør du meg. Pult 5? Turnoff uansett hva. Pult 1 er turnoff det og. æsj.

Anonymkode: 75460...a7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Hvis hun har vært student, er ikke 75 partnere mye på 3 år, pluss VGs og russetid. Dessverre er det fester og fadderuker hele tiden, og det har blitt sport å ligge med alle. 

Men er hun uten fullført VGs, drikker energidrikk og cola som tørstedrikk, og har ligget med 75stk, er det meget turn off.

kommer nok an på hvordan person det er

Fy faen for en dum logikk.

Hvorfor blir det mindre turn off om man er student. Er fortsatt 75.

Anonymkode: f6364...16c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.
Fruen jeg er sammen med har hatt 75 sexpartnere, hun er nå 25, ble sammen for 3 år siden. 22 da jeg ble sammen med henne, å da hadde hun oppnått 75 partnere, det hun har fortalt meg. Sikkert mere siden jenter oftenst skjuler det... men igjen kan det være hun var ærlig. Men igjen 75 sex partnere ?
Vi har hatt mye problemer i forholdet pga det, pga meg.. Det har plaget meg, å plager meg ennå. vi har 2 barn sammen idag, men idag fikk gun vite at en tlf som hun trodde var død, funker nå.. Hun skjuler denne for meg,å da jeg sporte hvorfor, så fikk jeg svaret at det kunne være flere hun har flere festbilder der hun har klinet med flere..
Jeg føler for å spørre henne hver gang hun møter en gutt, har du gjort noe med han ??? Hun synes det er sært, å jeg skjønner henne, men burde ikke ikke hun skjønne meg ? Føler alle hun møter har hun gjørt noe med, å i de fleste tilfeller stemmer dette da jeg har sport henne..

*Just a guy problem*

Anonymkode: 6a81b...114

 

Screenshot_20190625-020012_Chrome.jpg

Anonymkode: be879...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.
Fruen jeg er sammen med har hatt 75 sexpartnere, hun er nå 25, ble sammen for 3 år siden. 22 da jeg ble sammen med henne, å da hadde hun oppnått 75 partnere, det hun har fortalt meg. Sikkert mere siden jenter oftenst skjuler det... men igjen kan det være hun var ærlig. Men igjen 75 sex partnere ?
Vi har hatt mye problemer i forholdet pga det, pga meg.. Det har plaget meg, å plager meg ennå. vi har 2 barn sammen idag, men idag fikk gun vite at en tlf som hun trodde var død, funker nå.. Hun skjuler denne for meg,å da jeg sporte hvorfor, så fikk jeg svaret at det kunne være flere hun har flere festbilder der hun har klinet med flere..
Jeg føler for å spørre henne hver gang hun møter en gutt, har du gjort noe med han ??? Hun synes det er sært, å jeg skjønner henne, men burde ikke ikke hun skjønne meg ? Føler alle hun møter har hun gjørt noe med, å i de fleste tilfeller stemmer dette da jeg har sport henne..

*Just a guy problem*

Anonymkode: 6a81b...114

Dump henne!!!

Anonymkode: be879...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for en dum logikk.

Hvorfor blir det mindre turn off om man er student. Er fortsatt 75.

Anonymkode: f6364...16c

Er ikke mindre turn off for noen kanskje. Men det spiller vanligvis stor rolle hva slags person det er. Og en intellektuell person, ville nok ikke sagt nr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hallo, hvis det her er sant (noe jeg tviler på) så prøv å løs det istedenfor.

Dere har barn og har vært sammen i tre år. Hva er det som funker bra? Hvorfor har dere holdt sammen? Hvorfor forelsket du deg i henne? (Ikke svar på Kvinneguiden, tenk over det selv)

Hvis antallet sex partnere plager deg, snakk med hun om det. Sett dere ned sammen en kveld også kan du ta det opp «du, jeg har tenkt ganske mye på en ting du fortalte meg...» også ta samtalen derfra. Kanskje har hun lagt på noen tall? Kanskje ikke?

Men uansett, snakk med henne om det om det plager deg og finn en løsning sammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk herpes ei stund etter vi ble sammen.. Kanskje et par måneder.. Deretter mycoplasma etter hun var i nederland med ei venninna som oppfordert henne til å være utro.. Etter ca 1 uke etter at hun kom hjem fra nederland hadde vi begge mycoplasma.

Anonymkode: 6a81b...114

Tar lengre tid å påvise Mycoplasma enn 1 uke da. 

Anonymkode: 91baa...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.
Fruen jeg er sammen med har hatt 75 sexpartnere, hun er nå 25, ble sammen for 3 år siden. 22 da jeg ble sammen med henne, å da hadde hun oppnått 75 partnere, det hun har fortalt meg. Sikkert mere siden jenter oftenst skjuler det... men igjen kan det være hun var ærlig. Men igjen 75 sex partnere ?
Vi har hatt mye problemer i forholdet pga det, pga meg.. Det har plaget meg, å plager meg ennå. vi har 2 barn sammen idag, men idag fikk gun vite at en tlf som hun trodde var død, funker nå.. Hun skjuler denne for meg,å da jeg sporte hvorfor, så fikk jeg svaret at det kunne være flere hun har flere festbilder der hun har klinet med flere..
Jeg føler for å spørre henne hver gang hun møter en gutt, har du gjort noe med han ??? Hun synes det er sært, å jeg skjønner henne, men burde ikke ikke hun skjønne meg ? Føler alle hun møter har hun gjørt noe med, å i de fleste tilfeller stemmer dette da jeg har sport henne..

*Just a guy problem*

Anonymkode: 6a81b...114

Damn. Det var mange. Jaja...

Anonymkode: fc147...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk herpes ei stund etter vi ble sammen.. Kanskje et par måneder.. Deretter mycoplasma etter hun var i nederland med ei venninna som oppfordert henne til å være utro.. Etter ca 1 uke etter at hun kom hjem fra nederland hadde vi begge mycoplasma.

Anonymkode: 6a81b...114

Hvorfor gidder du? Finnes så mange andre bedre damer du kan stole mer på 

Anonymkode: fc147...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La oss si hun ble seksuelt aktiv når hun var 16 år, og lå med en ny hver mnd. de neste 7 åra, det blir 12*6 = 72 stykker. 

Men det trenger jo ikke å vært lineært, kan jo ha hatt litt "ville" perioder der det ballet seg på flere enn normalt. 

Anonymkode: a03b5...c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan umulig være sant 🤣

Anonymkode: d648c...662

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begynner plutselig dette å bli et større problem NÅ? Hvorfor fikk du barn med henne før du innså at du ikke likte dette??

Kan det være at du bruker det som en unnskyldning, fordi du er lei i forholdet og trenger å skylde på henne?

Antallet er så skummelt høyt at jeg nesten er imponert over at hun har rukket det, men det gjør meg nysgjerrig på HVORFOR? Det må jo ligge noe under her, det er helt unormalt mange i ung alder!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Hvorfor begynner plutselig dette å bli et større problem NÅ? Hvorfor fikk du barn med henne før du innså at du ikke likte dette??

Kan det være at du bruker det som en unnskyldning, fordi du er lei i forholdet og trenger å skylde på henne?

Antallet er så skummelt høyt at jeg nesten er imponert over at hun har rukket det, men det gjør meg nysgjerrig på HVORFOR? Det må jo ligge noe under her, det er helt unormalt mange i ung alder! 

Jeg tenkte det samme... For det første, hvorfor i huleste fikk de barn sammen? For det andre, så er dame VELDIG løsaktig... beklager, kall meg gjerne moralist, nedtrykkende, at jeg snakker dårlig om andre... men sånn er det bare, og jeg mener det. 75 sexpartnere i så ung alder? hun gir jo solid konkuranse til prostituerte.....

Anonymkode: 3aa54...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...