Gå til innhold

Fullstendig relasjonsskadet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort; jente møter gutt, jente nysgjerrig, gutt nylig ut av fengsel. eksperimentering med rus, han dro den for langt. vi avsluttet, jeg dreit meg og hadde med meg en fyr hjem, og eksen dukket opp. dette resulterte i en god omgang juling, stygge gloser, politi. jeg føler meg avhengig av fyren. jeg har ventet så lenge på den julingen, og jeg har bevisst strukket strikken for å se om han noen gang kom til å legge hånd på meg fordi jeg innerst inne ønsket det. jeg har aldri fått juling før, og det verste av alt, det var et heftig kick. i ettertid føler jeg en dragning mot han, fordi jeg innerst inne vet at nå har han gått over en terskel, og at han nok kommer til å fortsette - og bli verre, mer fysisk, til og med farlig. jeg likte den røffe behandlingen, jeg fikk ut mye fysisk jeg også. han lot meg slå, sparke, men for hvert slag jeg ga, fikk jeg 3 ganger verre igjen, og det bare fortsatte helt til begge bare lo og sa stygge ting til hverandre. han sa at hvis jeg ikke holdt kjeft, så kom han til å stikke meg i halsen. jeg holdt kjeft. 

jeg kan ikke være med denne mannen. han får frem ting i meg som sjokkerer og skremmer meg. jeg skal bli rusfri, inn i behandling. starte på nytt. huske at jeg hadde et godt og innholdsrikt liv før rusen og tiden med denne mannen. 

kan noen forklare meg hvorfor jeg fikk et kick av slossingen? hvorfor tenker jeg tanker om at det ville vært et deilig kick å få litt juling igjen? jeg har prøvd å komme meg bort lenge, men jeg drages mot han til tross for at han blir verre og verre. jeg har selvfølgelig hatt en traumatisk barndom, og har min bagasje. jeg vet at man blir relasjonsskadet, men i denne skalaen? 

Anonymkode: b516b...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel. Det finnes mange måter å drive med selvskading på bortsett fra å kutte seg. 

Anonymkode: 22ded...6ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kicket du får vil du oppleve mye av når du er rusfri og livet er på stell noenlunde. Da vil ulike opplevelser gi det kicket.  Men det vil være positivt. Ikke negativt slik som dette du snakker om nå. Vil du oppleve den type følelser men positive så må du gjøre alt du klarer for å få et nytt liv. Kvitt deg med denne fyren. Bli rusfri. Og så ser du med tiden hva skjer...

Anonymkode: b0d98...b1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker slossing, finnes det kampsport...

Anonymkode: 2465d...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trauma-bonding.

Du vet dette ødelegger deg, så hold deg unna. Oppsøk hjelp hos psykolog for å forstå hvorfor dette skjer, og hvordan du kan heles!

Anonymkode: 25ace...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...