Gå til innhold

lite flyt i samtaler med kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er i avstandsforhold og kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei dårlig kommunikasjon. vi prater om gørr kjedelige ting, samtalene går trått, han gjesper(demonstrativt?) hele tiden...og avbryter meg nesten hele tiden. sier jeg at jeg skal på kino eller fest spør han ikke engang med hvem. vi har vært sammen ett år, og er i slutten av 30-årene. jeg prater masse med kompiser, og det er ikke anstrengende sånn som dette. jeg har prøvd å sende godnattmld; synes det er hyggelig, men ga opp for flere mnd siden da dette tydeligvis ikke var noe for han. har lyst å gi opp hele greia, men samtidig er jeg veldig glad i han, og tenker at avstander er med på å ødelegge mye. gir jeg opp for lett? dere andre i avstandsforhold, opplever dere lignende?

Anonymkode: 1a315...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde droppet han og sett etter noen andre. Om telefon samtaler er gørr kjedelig så lover det ikke bra.

Anonymkode: 52546...0cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde droppet han og sett etter noen andre. Om telefon samtaler er gørr kjedelig så lover det ikke bra.

Anonymkode: 52546...0cc

skulle ønske vi heller kunne feks snakket om forholdet og oss, i stedet for hagearbeid og mat. og jeg mottar bilder av middagen hans, men koselige ingen godnattmld😏driter i hva han spiser; er mer opptatt av oss to. ja og andre temaer som han dessverre ikke liker. men jeg liker ikke hans temaer🙈

Anonymkode: 1a315...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

skulle ønske vi heller kunne feks snakket om forholdet og oss, i stedet for hagearbeid og mat. og jeg mottar bilder av middagen hans, men koselige ingen godnattmld😏driter i hva han spiser; er mer opptatt av oss to. ja og andre temaer som han dessverre ikke liker. men jeg liker ikke hans temaer🙈

Anonymkode: 1a315...436

*men ingen koselige godnattmld

Anonymkode: 1a315...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

skulle ønske vi heller kunne feks snakket om forholdet og oss, i stedet for hagearbeid og mat. og jeg mottar bilder av middagen hans, men koselige ingen godnattmld😏driter i hva han spiser; er mer opptatt av oss to. ja og andre temaer som han dessverre ikke liker. men jeg liker ikke hans temaer🙈

Anonymkode: 1a315...436

Høres ut som et dødt forhold, særlig når dere ikke kan flørte litt med godnatt meldinger og sånn. Burde jo være litt søte småord her og der, hjerter og mye slikt liksom. Man trenger ikke sende nudes og greier, men koselig med litt romantikk mens man har avstand i forholdet. 

Anonymkode: 52546...0cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke ( nok ) forelsket. Da ville han holdt deg varm. Hvertfall ikke gjespet.....

Anonymkode: 16ac5...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han pliktringer. Han er jo egentlig ikke interessert i hva du driver med eller i deg.

Anonymkode: 0487d...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på at denne saken har to sider. En mann som ringer for å avtale noe praktisk, mens dama bare vil ha bekreftelse på at han elsker henne. Som sender bilder av den gode maten han har laget fordi han synes det er hyggelig og dele små og store opplevelser med henne, mens hun bare vil høre at han fortsatt er forelsket i henne. Som snakker i timesvis i sofaen en lørdagskveld, men helt naturlig begynner å gjespe når de har sittet der i fire-fem timer og vært gjennom de samme temaene fra alle mulige vinkler.

Anonymkode: 9c88b...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper på at denne saken har to sider. En mann som ringer for å avtale noe praktisk, mens dama bare vil ha bekreftelse på at han elsker henne. Som sender bilder av den gode maten han har laget fordi han synes det er hyggelig og dele små og store opplevelser med henne, mens hun bare vil høre at han fortsatt er forelsket i henne. Som snakker i timesvis i sofaen en lørdagskveld, men helt naturlig begynner å gjespe når de har sittet der i fire-fem timer og vært gjennom de samme temaene fra alle mulige vinkler.

Anonymkode: 9c88b...631

vi snakker mellom en og to timer ca to ganger i uken. jeg har forøvrig me men både jobber og studerer, men er for høflig til å sitte å gjespe sånn😏synes det er utidig

Anonymkode: 1a315...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...