Gå til innhold

Hva bruker bleiebarn under kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når de går med kjole om sommeren, har dere kun bleie under, eller noen truse eller shorts over?

Anonymkode: f3499...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La nå de stakkars barna gå med shorts og t-skjorte. 

Anonymkode: b7d44...21b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hverdags brukte vi kun bleie (nå sluttet hun med bleie før fylte to, og var fortsatt «liten og søt» sommeren før). Litt mer pyntet, så tok bi på en bloomer utenpå.

Anonymkode: 975e9...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bleie. Truse hvis hun ville ha det. I hagen kunne hun gå med bare kjole og ikke noe under. 

Anonymkode: 7937d...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La nå de stakkars barna gå med shorts og t-skjorte. 

Anonymkode: b7d44...21b

Hva er gale med å gå i kjole?

Anonymkode: 75679...905

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte sånn bleietruse eller hva det heter, med litt blonde på, ble veldig søtt. De fåes også uten blonde.

Anonymkode: c5ba1...7d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er gale med å gå i kjole?

Anonymkode: 75679...905

Håpløst for dem å bevege seg skikkelig i

Anonymkode: 01085...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håpløst for dem å bevege seg skikkelig i

Anonymkode: 01085...631

Eh nei. Kommer vel helt an på kjolen det vel. Har en på 11 mnd som storkoser seg i luftige sommerkjoler nå, absolutt ikke vanskelig å bevege seg i. Vi bruker bare bleie under 

Anonymkode: e74cd...bf1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er gale med å gå i kjole?

Anonymkode: 75679...905

Fordi det utelukkende er for å at de skal se "søte" ut. Newsflash: De er ser ikke søte ut. Det eneste man oppnår er at de blir hemmet i lek. Jeg husker det fra egen barndom, og som småbarnsmor observerer jeg det selv.

Anonymkode: b7d44...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå de stakkars barna gå med shorts og t-skjorte. 

Anonymkode: b7d44...21b

Tynne bomullkjoler er jo kjempe deilig når det er varmt! Blir ikke klam og varm som i shorts. Til ts, hun har kun kjole og bleie på sommeren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det utelukkende er for å at de skal se "søte" ut. Newsflash: De er ser ikke søte ut. Det eneste man oppnår er at de blir hemmet i lek. Jeg husker det fra egen barndom, og som småbarnsmor observerer jeg det selv.

Anonymkode: b7d44...21b

Tull og tøys! Min datter stor koser seg i kjole, men ikke disse tyll kjolene. Vi bruker tynne bomullskjoler fra hm til 49,90. Rekker til kneet. Hemmer de ikke mer i lek enn bukse og shorts. Faktisk mener vår bhg at jentene leker bedre i kjole enn bukse. Kjole er deilig på sommerstid, bruker det mye selv for å ikke bli for varm

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det utelukkende er for å at de skal se "søte" ut. Newsflash: De er ser ikke søte ut. Det eneste man oppnår er at de blir hemmet i lek. Jeg husker det fra egen barndom, og som småbarnsmor observerer jeg det selv.

Anonymkode: b7d44...21b

Sommerkjoler er kjempedeilig. Strammer ingen steder, sklir ikke ned, luftig og behagelig. 

Anonymkode: 97c81...393

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har truse over bleien, funker fint.

Anonymkode: a49cc...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Lette sommerkjoler er jo super deilig på varme dager for både store og små! Er jo ikke snakk om fotside prinsessekjoler heller...

Dere som bare bruker bleia, gjør dere det også i bhg? Synes barna det er behagelig å sitte sånn i gress og sandkasse?

Dere som bruker truse, er det en helt vanlig truse, eller noe eget? Link?

Takk for svar alle sammen! Har bare hatt gutter før, så merkelig hvor mye små ting man ikke har tenkt over😂

TS

Anonymkode: f3499...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polar o pyret har helt enkle hvite bleietruser, jeg fikk hamstret ganske mange når de hadde 70%, bruker mest de. Har også noen ensfarget bloomere jeg bruker under.

Anonymkode: ed36e...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håpløst for dem å bevege seg skikkelig i

Anonymkode: 01085...631

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det utelukkende er for å at de skal se "søte" ut. Newsflash: De er ser ikke søte ut. Det eneste man oppnår er at de blir hemmet i lek. Jeg husker det fra egen barndom, og som småbarnsmor observerer jeg det selv.

Anonymkode: b7d44...21b

Eeh, det kommer jo helt an på kjolen det! luftige kjoler er jo bare supre å gå med! prinsessekjoler med flere lag er derimot ikke det! Min lille niese går ikke i kjole for å se søt ut, hun går i kjole fordi det er praktisk og deilig, og absolutt ikke hemmende i lek, på varme dager!

Anonymkode: 75679...905

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truse under kjolen i barnehagen også. Helt vanlige truser man får på H&M, Lindex osv.

Anonymkode: a49cc...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...