Gå til innhold

Hvem har vært her i mer enn 10 år?


Majott

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Dråpe skrev:

Har vært på KG i ca 20 år, med et par brukernavn. Ikke så veldig aktiv de siste 10 årene. Kjenner igjen noen brukernavn fra "gamle dager". 

Flere som var her da "Milla" lagde liv og røre her? Det var tider...

Ja, husker Milla veldig godt :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, skruf skrev:

Jeg har vært her siden 2006, så det begynner å bli noen år siden nå. Har endret brukernavn noen ganger, men jeg begynte med maya76, og skruf har jeg også hatt i noen år 

I 2006 var jeg nygift og barna var små. Er fortsatt gift med samme mannen og barna har blitt store. På den tiden har vi kjøpt oss hus, fått fire firbeinte pelsdotter og livet går sin gang.

Synes forumet har forandret seg mye, negativt sett. Mulig det bare er jeg som har blitt eldre og bitt av basillen «alt var bedre før i gamle dager», men jeg synes virkelig forumet har tapt seg. Det florerer av hets mot kvinner, mørkhudete, uføretrygdete, overvektige osv osv. Samtidig så har kg vært ei tidstrøye i perioder med sykdom og ensomhet. Jeg har også blitt kjent med noen fine mennesker her på forumet som jeg den dag i dag har kontakt med i det virkelige liv. Det setter jeg pris på. 

Modereringen her på forumet er også til tider helt ulogisk og på bærtur. 

Og det er noen av de gode, gamle brukerene jeg savner. 

Jeg husker deg veldig godt fra mange år tilbake, og det jeg husker med deg er at du har hatt mange gode og vennlige svar til de du har svart. Og også at du har svart veldig gjennomtenkt på det som HI spør om. Mange har fått gode råd fra deg! :) 

Skulle ønske det var mange som deg!

Er enig i at det nå har blitt mer hets mot endel grupper i samfunnet, og det kunne vi godt vært uten! Kjenner igjen det med at KG har vært en tidstrøyte i perioder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på KG siden 2005, har hatt forskjellige brukernavn, ikke så mange. Jeg savner den "gamle" tiden, livlige diskusjoner og høyt under taket. Moderatorer som også brukte skjønn og ikke var strikte regelryttere som nå. Jeg husker deg godt, Skruf, som Maya76. Du var en reddende engel da jeg trodde jeg skulle forblø etter at jeg hadde skåret litt for dypt på hard hud på føttene. :rosaengel:

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg i 2005, men startet med et annet brukernavn som jeg hadde i ganske mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i snart 11,5 år med samme bruker hele veien. 

Da jeg begynte var jeg en single student og 3barnsmor, nå er jeg samboende 5barnsmor og bestemor. Har også flyttet et par ganger i løpet av disse årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.6.2019 den 14.05, Anonymus Notarius skrev:

Har vært her siden 2005 i alle fall, i ulike drakter :) Husker den litt beige-aktige forsida med den dama med rødt, krøllete hår.

Nudelhårdama! :hoho: 

Jeg har vært her siden 2002 ca. Skrev stort sett bare som gjest da det gikk an, før jeg hadde en laaaang pause og registrerte meg med dette brukernavnet i 2015. Savner kåge fra gamle dager. Mye koseligere stemning og høyere under taket. Trådene til Pet fikk meg til å le meg fillete. Milla-tiden. Det var tider det! Ikke minst var jeg ung og lovende, nå er jeg ingen av delene. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant forumet i 2001 da jeg skulle gifte meg. Er tilbake nå etter mange års pause - og med nytt brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de gamle, gamle brukerne og som har datoen 1 januar 1970 som dato for når jeg ble med. Det var en glitsch som gamle medlemmer ble rammet av under en forumsoppdatering. 😆

Har vel vært her jevnlig siden en eller annen gang på 90 tallet i hvert fall. Husker mange oppdateringer, Gry og Milla.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden ca 2004 :) Har hatt et par brukere, men har vel hatt denne siden 2009.

Var veldig aktiv før, sånn i 2005-2008 tenker jeg. Skrev mye. Husker det fantes en sånn toppliste over de som skrev mest per dag, og jeg var ofte på den i en periode :fnise:

Jeg er som regel innom daglig nå også, men langt i fra så mye som i "gamle dager", og svarer som regel som AB (hvis jeg en sjelden gang skriver). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske aktiv under et annet brukernavn i årene 2005-2008. Livet og kg har endret seg siden da, så etter at jeg gjorde comeback som godfisk i 2011 har jeg ikke vært like aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...