Gå til innhold

Hvem har vært her i mer enn 10 år?


Majott

Anbefalte innlegg

Jeg startet som Nabodama (husker ikke om jeg hadde et tidligere brukernavn) i 2002 eller noe sånt. Kanskje det var tidligere også. Det er lenge siden, og Kvinneguiden har eksistert lenge! Husker mange brukere, som jeg har satt pris på. Men mange, som meg, har skiftet brukernavn underveis. Og jeg har ikke klart å holde følge med alle skiftene i brukernavn, selv om jeg har prøvd. Det er mange som jeg har følt at jeg kjenner godt, også har de forsvunnet. Kanskje er de her enda? Jeg har selv vært litt i utkanten, ettersom jeg ikke har vært så aktiv i "sosial prat". Jeg har egentlig bare svart på emner, og ikke vært sosial.

Jeg husker også det " gamle forumet", som eksisterte helt i starten. 

Den gang var jeg i 30-årene, nå er jeg 52. Jeg hadde nettopp blitt sammen med mannen min, og er sammen med samme mann ennå. Hadde barn som da var 10-15 år, hadde en skilsmisse bak meg. Og nå er jeg mormor til 5.

Livet går sin gang her på KG, men jeg ser det er mange som meg som har vært her lenge. Det har kommet mange nye brukere til, og KG er som alltid et livlig nettsamfunn. Jeg har vært her i så mange år, og selv om jeg ikke har vært en særlig framtredende bruker, så er jeg fortsatt her. KG er blitt en del av livet mitt. 

Jeg har lært mye av det andre har sagt på KG, og ikke minst av de rådene jeg har fått fra ulike brukere. 

Det er flere her som har vært her i mange år? Jeg ser det er mange som har flere tusen innlegg, er dere gamle brukere som jeg burde ha kjent igjen? Send gjerne pm om du ikke vil svare her :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krampus

Tror jeg er i mitt tiende år nå. Men med en pause en liten stund fordi negativiteten og trollingen ble for mye. Men kom tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med fra tidenes morgen. Startet å skrive her mens min datter gikk på barneskolen. Nå er jeg mormor til 2 😀😍

Husker det gamle forumet og Gry som startet det. Vet ikke om datoen er riktig for når jeg ble medlem, eller om det var i 2003 de gikk over til nytt forum. Men mange år har det ihvertfall blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BMF skrev:

Jeg har vært med fra tidenes morgen. Startet å skrive her mens min datter gikk på barneskolen. Nå er jeg mormor til 2 😀😍

Husker det gamle forumet og Gry som startet det. Vet ikke om datoen er riktig for når jeg ble medlem, eller om det var i 2003 de gikk over til nytt forum. Men mange år har det ihvertfall blitt. 

Husker også at Gry startet det nye forumet :) Da er vi kanskje gamle kjente :) 

 

Endret av Majott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 2003 men med mange forskjellige brukernavn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært her siden 2005 i alle fall, i ulike drakter :) Husker den litt beige-aktige forsida med den dama med rødt, krøllete hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på KG med samme brukernavn helt siden "ISDN-alderen" da det, i verste fall, kunne ta flere minutter å få lastet ned en side. Kan det ha vært så tidlig som før årtusenskiftet?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har vært her siden 2003 men med mange forskjellige brukernavn.

Da er vel du en jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke kjenner igjen nå. Akkurat som du sikkert  ikke kjenner igjen meg. Ikke sikkert vi var gamle kjente heller, ettersom jeg aldri har vært så veldig sosial her. Jeg har svart i mange tråder gjennom årene, men aldri deltatt i de sosiale trådene.

Hva var dine gamle brukernavn? Ta kontakt på pm om du ikke vil avsløre, eller la være om det er helt hemmelig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Har vært her siden 2005 i alle fall, i ulike drakter :) Husker den litt beige-aktige forsida med den dama med rødt, krøllete hår.

Det husker jeg også! Hva het du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Tja, kan det stemme at jeg har vært her i type 16-17 år? Om ikke mer? Da var forumet helt annerledes. Jeg har enda venner jeg omgås IRL etter den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Leo skrev:

Jeg har vært på KG med samme brukernavn helt siden "ISDN-alderen" da det, i verste fall, kunne ta flere minutter å få lastet ned en side. Kan det ha vært så tidlig som før årtusenskiftet?! 

Ja, jeg kan huske å ha vært her helt siden da :) Jeg husker ikke når jeg først fant KG, men det var nok 2001-2002   Og da var det noe helt annet enn nå, men forumet var den gang noe jeg fant trøst og hjelp i. Og siden da har jeg lært mye av ulike brukere, .og jeg tror at det har endret meg i en god retning.

Leo, jeg husker deg, både fra nå og fra tidligere. Du er en jeg alltid har satt pris på! Husker mye fra deg, og du har hatt mange kloke råd gjennom mange år! Har lært mye fra deg, og du har påvirket meg godt gjennom livet :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Majott skrev:

Det husker jeg også! Hva het du da? 

Husker faktisk ikke. Det var mens jeg gikk på vgs, så det var sikkert noe pinlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Har 10 års jubileum om 2 år ;)

Da er vi sikkert gamle kjente :) Jeg brukte Majott som brukernavn etter 2011, husker ikke hva jeg brukte før det. Skal prøve å gå tilbake, ettersom jeg har samme mail som fra 1998. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Majott skrev:

Da er vel du en jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke kjenner igjen nå. Akkurat som du sikkert  ikke kjenner igjen meg. Ikke sikkert vi var gamle kjente heller, ettersom jeg aldri har vært så veldig sosial her. Jeg har svart i mange tråder gjennom årene, men aldri deltatt i de sosiale trådene.

Hva var dine gamle brukernavn? Ta kontakt på pm om du ikke vil avsløre, eller la være om det er helt hemmelig :)

 

Et av dem var Eugene Onegin, Men jeg har hat 20-25 brukernavn på dette forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Majott skrev:

Ja, jeg kan huske å ha vært her helt siden da :) Jeg husker ikke når jeg først fant KG, men det var nok 2001-2002   Og da var det noe helt annet enn nå, men forumet var den gang noe jeg fant trøst og hjelp i. Og siden da har jeg lært mye av ulike brukere, .og jeg tror at det har endret meg i en god retning.

Leo, jeg husker deg, både fra nå og fra tidligere. Du er en jeg alltid har satt pris på! Husker mye fra deg, og du har hatt mange kloke råd gjennom mange år! Har lært mye fra deg, og du har påvirket meg godt gjennom livet :) 

 

Da har jeg altså vært på KG i ca. 20 år uten noen gang å slette brukeren min eller skifte brukernavn. Jeg har aldri skrevet som anonym så alle innleggene mine ligger der altså fremdeles :sjokk::ler: 

Og det er jo veldig hyggelig å lese at jeg har bidratt med noe positivt i disse årene @Majott :) Jeg husker deg, også som Nabodama, og jeg kan også huske mange gode innspill fra deg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på KG i ca 20 år, med et par brukernavn. Ikke så veldig aktiv de siste 10 årene. Kjenner igjen noen brukernavn fra "gamle dager". 

Flere som var her da "Milla" lagde liv og røre her? Det var tider...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden 2006, så det begynner å bli noen år siden nå. Har endret brukernavn noen ganger, men jeg begynte med maya76, og skruf har jeg også hatt i noen år 

I 2006 var jeg nygift og barna var små. Er fortsatt gift med samme mannen og barna har blitt store. På den tiden har vi kjøpt oss hus, fått fire firbeinte pelsdotter og livet går sin gang.

Synes forumet har forandret seg mye, negativt sett. Mulig det bare er jeg som har blitt eldre og bitt av basillen «alt var bedre før i gamle dager», men jeg synes virkelig forumet har tapt seg. Det florerer av hets mot kvinner, mørkhudete, uføretrygdete, overvektige osv osv. Samtidig så har kg vært ei tidstrøye i perioder med sykdom og ensomhet. Jeg har også blitt kjent med noen fine mennesker her på forumet som jeg den dag i dag har kontakt med i det virkelige liv. Det setter jeg pris på. 

Modereringen her på forumet er også til tider helt ulogisk og på bærtur. 

Og det er noen av de gode, gamle brukerene jeg savner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...