Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvilken lasur som blir penest på lakserosa panel? :oops:

Blande brent umbra....sort....gult...hvitt...og rødt? (Eller kanskje ikke hvitt)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Har du lakserosa panel?

Hvordan møblerer man til det?

Skrevet

Yepp...dvs. jeg skal male andre strøket på panelbordene i dag.....så det er ikke satt opp ennå. :)

Men er bare grunning for lasur....blir helt annerledes i fargen når lasuren påføres.....så hvordan jeg møblerer til den vet jeg ikke....skal være på et kontor. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg malte panel med svakt rosa, og laserte med rødt som var veldig tynnet ut med white spirit. Det ble lekkert, men jeg vet ikke men jeg vet ikke om det funker på din rosa farge. Ville ikke gått for svart da blir det lett for mørkt, men svart lasur er fint på hvit vegg.

Skrevet
Jeg malte panel med svakt rosa' date=' og laserte med rødt som var veldig tynnet ut med white spirit. Det ble lekkert, men jeg vet ikke men jeg vet ikke om det funker på din rosa farge. Ville ikke gått for svart da blir det lett for mørkt, men svart lasur er fint på hvit vegg.[/quote']

Hei...lasur er "gøy" da.

Jeg var også inne på å ha en mer rødorgange panel med rød lasur, men slo det fra meg. Jeg havner nok opp med lasur i brent umber og sort + noen farger til, men de er jeg litt usikker på. :)

Jeg laserte hvit panel i forriggårs...hadde blandet sammen...brent umber...sort..hvitt...gult. Lasuren ble da leirefarget...og ble super på hvitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...