Gå til innhold

Er det et godt tegn å kjenne at man har eggløsning..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo 

Denne eggløsningen og forrige, hadde jeg ubehageligheter i livmoren. I form av ømhet og symptomer på vanncyste (i forrige).. Jeg kjenner altså eggløsningen veldig godt. Er det et dårlig tegn? Bra eller dårlig for fertilitet? 

Anonymkode: 07e0c...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Denne eggløsningen og forrige, hadde jeg ubehageligheter i livmoren. I form av ømhet og symptomer på vanncyste (i forrige).. Jeg kjenner altså eggløsningen veldig godt. Er det et dårlig tegn? Bra eller dårlig for fertilitet? 

Anonymkode: 07e0c...1dc

Jeg kjenner også eggløsning tydelig. Er helt normalt både den ene veien og den andre :) Noen kjenner ingenting, noen kjenner litt å andre kjenner mye. Men selvfølgelig om det er ekstremt vondt er det lurt å få det undersøkt. 

Hos meg stikker det endel å er som hold nesten. Må noen ganger vente med å puste litt 😛 - Bruker ofte varmeflaske da jeg kan være litt øm noen timer etterpå. Men så går det over.

Anonymkode: e3001...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Denne eggløsningen og forrige, hadde jeg ubehageligheter i livmoren. I form av ømhet og symptomer på vanncyste (i forrige).. Jeg kjenner altså eggløsningen veldig godt. Er det et dårlig tegn? Bra eller dårlig for fertilitet? 

Anonymkode: 07e0c...1dc

Kan bety cyste, endometriose eller normal tilstand.

For meg har det vært aller verst når jeg har hatt tilstander som ikke er gunstig for graviditet (store cyster/betent endometriose). 

Anonymkode: d2eee...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...