Gå til innhold

El-slim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer det før under eller etter el? 

Jeg fikk positiv el test 18. Og 19. Juni, men ikke el slim før 22.

Anonymkode: 26be4...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste dette på babyverden

«Eggløsningsslimet kommer gjerne noen dager før og under eggløsning. Når slimet er borte, er eggløsningen over.»

Anonymkode: c3ca5...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ment den kommer før og under EL, men ble veldig usikker selv denne pp. Jeg fikk positiv EL-test mandag morgen (den var nok mest sannsynlig da også positiv søndag kveld, men jeg testet ikke), og temperaturmålingen jeg registrerte i fertility friend viste også at jeg hadde EL samme mandagen. I dag (torsdag) hadde jeg masse EL-slim.

 

Noen som har opplevd lignende? Kan det tyde på at jeg ikke hadde EL mandag, selv om basaltemperaturen kunne «bekrefte» dette? Eller kan en ha EL- slim også etter EL?

Anonymkode: 1b9c9...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mye slim ved eggløsning. Vi hadde sex flere ganger den første dagen med slim i april og påfølgende dag. Jammen satt det lille frøet på første forsøk og vi er nå straks 12 uker på vei på søndag. På tidlig ultralyd måle hun lengden på fosteret og hun satte unfangelsesdatoen til den første dagen vi hadde sex med eggløsningsslim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Abrakadabra88 skrev:

Jeg får mye slim ved eggløsning. Vi hadde sex flere ganger den første dagen med slim i april og påfølgende dag. Jammen satt det lille frøet på første forsøk og vi er nå straks 12 uker på vei på søndag. På tidlig ultralyd måle hun lengden på fosteret og hun satte unfangelsesdatoen til den første dagen vi hadde sex med eggløsningsslim. 

Så det vil si at du hadde EL slim også flere dager etter EL? ☺️

Anonymkode: 1b9c9...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det vil si at du hadde EL slim også flere dager etter EL? ☺️

Anonymkode: 1b9c9...edc

Ja, jeg hadde det i to dager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...