Gå til innhold

Hva er det dere egentlig holder på med her inne ?!! Sjokka. Jeg blir bekymret menneskeheten


Gjest livetsgrubel

Anbefalte innlegg

Gjest livetsgrubel

Jeg har vært her ett par år nå fra og til med ulike navn. Jeg må bare spør.. Hva er det dere holder på med mennesker ?!!! Jeg blir helt sjokka. Tuller dere i trådene? Noen ting er jo helt absurd å svare!! 

Er dere dere selv her inne ?? Uansett hva man skriver så blir det jo galt mot TS. Jeg har selv ikke opplevd så mye ille, men virkelig sett mye!!

Endret av livetsgrubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🙂 skjønner deg til en viss grad. Men så følger en med og oppdager mange fine folk her. Mange fordommer og hets, men så ser en bak det. Noen ulykkelige mennesker her. Noen misliker tilværelsen sin åpenbart. Noen er bare ekle, og sinte og hatefulle, og de tar det ut på andre. Noen dumme, noen enkle. 

Men jeg blir ikke bekymret for menneskeheten. Det er best å følge med, ikke la bli resignert. Det er mange kloke og snille og fine folk her! 

Nå er jeg av den som kan gå inn i diskusjoner og det kan gå hett for seg. Men har helt ærlig aldri opplevd å bli sjikanert. Ja, litt dritt har jeg fått, og jeg vet noen ønsker meg dit pepperen gror. Et rart uttrykk men uansett. Vær deg selv. Du er heller ikke perfekt. Ingen av oss er. Heldigvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre at mange bruker KG for å få ut sinne/frustrasjon som bygger seg opp i det ekte livet. Litt som servicearbeidere som har vært litt for lenge i en jobb de er lei av - og blir sure sokker mot kundene 😂 Ler av det, og er takknemlig for at jeg ikke er sånn selv. Håper ikke jeg blir det heller, tenk for et miserabelt liv du må ha for å gidde å være sur og dømme/prøve å tråkke på andre... 

Anonymkode: 26b12...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest livetsgrubel
27 minutter siden, SoWhat? skrev:

🙂 skjønner deg til en viss grad. Men så følger en med og oppdager mange fine folk her. Mange fordommer og hets, men så ser en bak det. Noen ulykkelige mennesker her. Noen misliker tilværelsen sin åpenbart. Noen er bare ekle, og sinte og hatefulle, og de tar det ut på andre. Noen dumme, noen enkle. 

Men jeg blir ikke bekymret for menneskeheten. Det er best å følge med, ikke la bli resignert. Det er mange kloke og snille og fine folk her! 

Nå er jeg av den som kan gå inn i diskusjoner og det kan gå hett for seg. Men har helt ærlig aldri opplevd å bli sjikanert. Ja, litt dritt har jeg fått, og jeg vet noen ønsker meg dit pepperen gror. Et rart uttrykk men uansett. Vær deg selv. Du er heller ikke perfekt. Ingen av oss er. Heldigvis. 

Så flott, jeg sa heller ikke at jeg var det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, livetsgrubel skrev:

Så flott, jeg sa heller ikke at jeg var det 🤔

Det var ikke sånn ment! 🙂 vi må bare gå i oss selv om du skjønner? Og prøve å se bak uttalelser. Men så klart si mot og argumentere. Ikke være redd om du skjønner hva jeg mener? 

Det er en grunn til at jeg tror på Gud 😄 noen må en tro hat litt oppsyn og kontroll. Håper jeg altså 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest livetsgrubel
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det var ikke sånn ment! 🙂 vi må bare gå i oss selv om du skjønner? Og prøve å se bak uttalelser. Men så klart si mot og argumentere. Ikke være redd om du skjønner hva jeg mener? 

Det er en grunn til at jeg tror på Gud 😄 noen må en tro hat litt oppsyn og kontroll. Håper jeg altså 😄

Det håper jeg også!!🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, livetsgrubel skrev:

Det håper jeg også!!🤔

Fint:-) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du sammenlikner med.

Til nettsamfunn å være, er KG faktisk ikke så ille. Faktisk en av de mer ok stedene.

Se bare, hva folk flest får seg til å skrive under fullt navn på Facebook....? 

Anonymkode: 0f0c5...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...