Gå til innhold

Dere som har mistet i uke 8 eller senere:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først; føler med dere ❤ Har opplevd det selv, og det er så vondt. 

Så det jeg lurer på: har noen av dere fått se hjerteaktivitet på ultralyd, for så å miste etter dette?

Anonymkode: 4b507...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, føler med deg også. 

Vi så et blinkende hjerte i uke 7, men fosteranlegget var mindre enn forventet, og plommesekken stor. Fikk da beskjed om at det kunne gå bra, men at det også kunne gå galt/at det hele var usikkert. Ny UL 8 dager senere viste at den lille bønnen hadde vokst siden sist, men da fant vi ingen hjerteslag lenger. Det var nok en «vanlig» utviklingsfeil/kromosomfeil. 

Håper det går bra med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i uke 8 og fikk se hjerte som slo, alt så normalt ut. Mistet likevel i SA i uke 12. Så det kan skje, men det er ikke vanlig. 

(Ble forøvrig gravid igjen en måned senere og er nå i uke 34.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg så hjerteaktivitet i uke 6+3.

På den andre side blødde jeg lenge og flere ganger i første graviditet, og det endte med barn. 

Jeg var jo helt sikkert på at blendahvitt dopapir var superbra, men det var altså det svangerskapet med minst «komplikasjoner» i starten som gikk til grunne.

Anonymkode: 1a5d3...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så og hørte hjertet 6+3. Alt så helt fint ut på den ultralyden. UL 8+5 viste derimot at hjertet hadde sluttet å slå noen dager før.

Føler med alle som mister, det er så trist og vondt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så og hørte hjertet på ultralyd i uke 8. Ble oppdaget at jeg hadde hatt en MA i uke 13. Hjertet hadde sluttet å slå i uke 9. 

Anonymkode: 61bdb...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd 7+2 pga små blødninger. De fant hjertelyd og alt så bra ut. Mistet likevel. Antageligvis samme dag eller dagen etter. MA ble konstanterer to uker senere, tok en ny kontroll ettersom jeg hadde en dårlig følelse. Embryo ble målt til 7+2. 

Anonymkode: 7f26f...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk se hjertelyd 2 ganger på UL. ganske svakt den siste gangen, og på kontroll 5 dager senere var hjertet sluttet å slå

Anonymkode: b46a9...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først; føler med dere ❤ Har opplevd det selv, og det er så vondt. 

Så det jeg lurer på: har noen av dere fått se hjerteaktivitet på ultralyd, for så å miste etter dette?

Anonymkode: 4b507...b74

Ja, mistet 4 ganger. 2 ganger etter jeg hadde sett hjerteslag på ultralyd, hhv uke 7 og 9. Alt så normalt ut da.

Anonymkode: 961de...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster har. 

Oppdaget i uke 18, etter å ha hørt hjertet i uke 13. 

MA uke 10, foster målt til 9+3. 

SA uke 14 etter å ha sett liv i uke 12. 

Hun har også tre velskapte barn :)

 

Anonymkode: 2ddee...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...