Gå til innhold

Så lei av folk på treningssenter som ikke har noe der å gjøre...som opptar plass!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, så lei av slike som bare står å opptar apperater/utstyr som ikke har peiling på hva de driver med. Eller gjerne står på tlf å blokkerer mens de venter. 

De fleste som "trener" kaster bort tiden sin, kunne heller sittet i sofaen å sett på tv å spist smågodtet sitt de uansett kommer til å gjøre.

Venninner som fjaser og fniser mens de skal "trene". Hip thrust såklart! Helst rigge seg til på en idiotisk måte som blokkerer apperater,

 

Nei, det må bli mye strengere å få være medlem på et treningssenter.

 

Anonymkode: e2ca8...ed9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så lei av slike som bare står å opptar apperater/utstyr som ikke har peiling på hva de driver med. Eller gjerne står på tlf å blokkerer mens de venter. 

De fleste som "trener" kaster bort tiden sin, kunne heller sittet i sofaen å sett på tv å spist smågodtet sitt de uansett kommer til å gjøre.

Venninner som fjaser og fniser mens de skal "trene". Hip thrust såklart! Helst rigge seg til på en idiotisk måte som blokkerer apperater,

 

Nei, det må bli mye strengere å få være medlem på et treningssenter.

 

Anonymkode: e2ca8...ed9

Hahah herlig. Tipper du er en litt passiv-aggressiv type. Har du forsøkt å si fra pent ?

Anonymkode: d5447...80c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kriterier skulle det vært da, mener du, utenom at de betalte og oppførte seg?

Mener du at selv om de betaler, og ikke trener noe særlig, så har de ikke rett på å være der?

 

Endret av exictence
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Hvilke kriterier skulle det vært da, mener du, utenom at de betalte og oppførte seg?

Mener du at selv om de betaler, og ikke trener noe særlig, så har de ikke rett på å være der?

 

Kriteriet er at man skal trene, skikkelig. Vite hva man gjør! 🙂 Ikke prate bort tiden, eller ha tryne i en tlf.

Anonymkode: e2ca8...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner at treningssentre er avhengig av betalende kunder? Da er det veldig dumt å skulle stille krav til hvordan disse trener når de er på senteret, ikke sant. 

Anonymkode: 0bd62...b6a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kriteriet er at man skal trene, skikkelig. Vite hva man gjør! 🙂 Ikke prate bort tiden, eller ha tryne i en tlf.

Anonymkode: e2ca8...ed9

For noe tull. Det viktigste er å ha treningsglede, og drite i hva slike som deg synes. 

Anonymkode: c6c37...c79

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kriteriet er at man skal trene, skikkelig. Vite hva man gjør! 🙂 Ikke prate bort tiden, eller ha tryne i en tlf.

Anonymkode: e2ca8...ed9

Og å vite hva man gjør skal man lære seg hjemme i sofaen før man går på et treningssenter?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg enig med deg i ts. På treningssenter er man for å trene, ikke bruke det som skravleplass og fritidsklubb.

Anonymkode: 6c395...521

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kriteriet er at man skal trene, skikkelig. Vite hva man gjør! 🙂 Ikke prate bort tiden, eller ha tryne i en tlf.

Anonymkode: e2ca8...ed9

Du mener det bør være avlagt kunnskapsprøve for å få medlemskap? 
Bør man da lage en skole for å oppnå denne kunnskapen? 

Bør treningssenter sette en maks samtaletid for sine medlemmer? "sosialiserer du mer enn 3 minutter i løpet av en treningsdag, så trekkes medlemskapet tilbake" ?
Og regel om at det er forbudt med treningsprogrammer lagret på telefonen? 

Anonymkode: 53988...1c8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at treningssentre er avhengig av betalende kunder? Da er det veldig dumt å skulle stille krav til hvordan disse trener når de er på senteret, ikke sant. 

Anonymkode: 0bd62...b6a

Der kommer støttemedlemmer inn i bildet! LA de være kun det.

Anonymkode: e2ca8...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener det bør være avlagt kunnskapsprøve for å få medlemskap? 
Bør man da lage en skole for å oppnå denne kunnskapen? 

Bør treningssenter sette en maks samtaletid for sine medlemmer? "sosialiserer du mer enn 3 minutter i løpet av en treningsdag, så trekkes medlemskapet tilbake" ?
Og regel om at det er forbudt med treningsprogrammer lagret på telefonen? 

Anonymkode: 53988...1c8

Du har nok misforstått utrykket sosialt.

Anonymkode: e2ca8...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du melde deg inn i et nytt treningssenter eller trene hjemme. 

Anonymkode: 5c494...34f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. I følge logikken til mange i tråden her så kan jeg med andre ord gå på butikken og sitte på gulvet der i 1 time, så lenge jeg kjøper noe før jeg går ut. Kan bare være en plastikkpose. Jeg kan også gå på en restaurant og oppta et bord i mange timer selv om der er andre som står i kø for å spise ettersom restauranten er full... Skal man få lov til å bråke på bibliotek bare fordi man kan, for eksempel? Nei, på et bibliotek skal man være stille. Akkurat som at man på et treningsenter skal trene! Hva er det med dere som ikke forstår dette? 😛 

Klart man ikke har noe på et treningsenter å gjøre om man faktisk ikke trener? Om man er der for å snakke med venninnene sine så kan man gjøre det alle andre steder enn der noen trener? Vet dere hvor irriterende det er å stå å vente på et apparat, der kvinnen/mannen leser avisen/surfer på mobilen/snakker i telefon? Det ødelegger flyt og miljø på et senter. Vet dere hvor jævlig det er å alltid måtte bli med på buttselfies? Kvinner som står å poserer så hardt at midjen snart knekker og får med mange ufrivillige på bildene sine som hun legger ut? 

Greit man skal konsentrere seg om seg selv når man er på senteret for å trene, men man skal ta hensyn til andre også. Merkelig hvor mange i tråden her som ikke tar hensyn. Går utifra at dere har medlemskap for å sjekke opp andre, ta snikselfies av heite kvinner/menn som dere onanerer til når dere kommer hjem, kanskje dere bare vil være der for å dømme andre, sladre med venninner om de miserable livene deres der dere ikke bryr dere om andre enn så vidt dere selv.... Er så møkk lei av slike folk.

Jeg er helt enig med deg ts, jeg har allerede bytta senter for å unngå slike mennesker. Nå er jeg på et mye mer profesjonelt senter der jeg aldri har opplevd slik. Alle er hyggelige mot hverandre, folk opptar ikke apparater lenger enn nødvendig, ingen står å tar bilder av kroppen sin i speil, ingen sitter å leser avisen mens de opptar maskiner osv. Og ingen står på mølla og surfer på mobilen i 20 minutter før de stikker hjem... Det er befriende. :) 

Anonymkode: 38960...176

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. I følge logikken til mange i tråden her så kan jeg med andre ord gå på butikken og sitte på gulvet der i 1 time, så lenge jeg kjøper noe før jeg går ut. Kan bare være en plastikkpose. Jeg kan også gå på en restaurant og oppta et bord i mange timer selv om der er andre som står i kø for å spise ettersom restauranten er full... Skal man få lov til å bråke på bibliotek bare fordi man kan, for eksempel? Nei, på et bibliotek skal man være stille. Akkurat som at man på et treningsenter skal trene! Hva er det med dere som ikke forstår dette? 😛 

Anonymkode: 38960...176

Så lenge butikken, restauranten og biblioteket syns det er greit, så skal du så klart få lov til å gjøre det.

Det er ikke du som kunde som skal bestemme hva andre skal få lov og ikke få lov til. Det er de som eier stedet. 

Anonymkode: 1e477...946

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er utbredt så ville jeg si fra til de som jobber på treningssenteret og forventet at de sa fra til de som tar opp plassen. 

Når det er sagt så ville sikkert det hjelpe en liten stund før de setter igang igjen. 

Hvis jeg trener styrke så gjør jeg det til tider hvor disse ikke henger der. Ikke veldig plaget med det - men er spesielt unge ternåringsgutter som trener sammen og dermed tar opp apparater litt for lenge. Disse kan ofte heller ikke å utføre øvelser - men så lenge det ikke ser direkte helsefarlig ut så gjør det ikke noe.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kriteriet er at man skal trene, skikkelig. Vite hva man gjør! 🙂 Ikke prate bort tiden, eller ha tryne i en tlf.

Anonymkode: e2ca8...ed9

Kanskje de har pause mellom setta? 

Er vel uansett bedre at folk gjør litt med helsa enn ingenting :)

Anonymkode: 6ae46...583

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de har pause mellom setta? 

Er vel uansett bedre at folk gjør litt med helsa enn ingenting :)

Anonymkode: 6ae46...583

Man ser forskjell på de som har pause mellom settene og de som ikke er der for å trene. Trust me 

Anonymkode: 38960...176

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...