Gjest Xavia Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Hmmm... :-? Vi er bare i vår første prøveperiode, og i skrivende stund, så er det bare en uke til IKM. Har mista litt troen på at det klaffet for oss i denne første prøveperioden. (Selv om jeg har vært iherdig symptomjeger og følt jeg har hatt alt fra festesmerter til ømme pupper. :oops:) Derfor har jeg bestemt meg at i neste prøveperiode, så vil jeg prøve å teste med eggløsningstester, for i det minste vite når eggløsning er. Noen som har anbefalinger på tester som er enkle og greie i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har bestilt tester fra billige-teste. http://www.billige-teste.dk/ Jeg kjøpte vanlige tester og ikke strips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har bestilt tester fra billige-teste. http://www.billige-teste.dk/ Jeg kjøpte vanlige tester og ikke strips. Er de enkle å forstå seg på? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Er de enkle å forstå seg på? :oops: Du får med gode veiledninger sammen med testene, med bilder og tekst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Har bestilt graviditetstester derfra, så det er mye mulig jeg bestiller tester derfra om jeg får negativ graviditetstest til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. mai 2005 #6 Del Skrevet 4. mai 2005 Har prøvd både EL-tester og temperaturmåling. Stoler mest på temping, må jeg innrømme. Funker veldig bra, men kanskje mest når du har regelmessig syklus og vet når du antakelig har EL, og får da bekreftet det dagen etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. mai 2005 #7 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva er det jeg leser Xavia! Trodde da at mine null symptomer skulle hjelpe deg til å håpe i det minste fram til søndag :-? Så selv om ikke du tror det, så velger jeg å tro det. Lykke til på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mai 2005 #8 Del Skrevet 4. mai 2005 Persona-testpinner er også fine å bruke som eggløsningstester. Kjøpes på apotek for ca 120,- for 8 tester. Se inne på www.pernille.info for veiledning/bruksanvisning og bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2005 #9 Del Skrevet 5. mai 2005 Huff, nei, jeg har faktisk mistet litt håpet på at vi har lykkes denne måneden, Vimsevips. Vet ikke hvorfor...Kvinnelig intuisjon kanskje??? Imax: Jo, jeg har nokså regelmessige sykluser. Bortsett fra sist periode, da kom mensen nesten en arbeidsuke før tiden. Ellers pleier den å være dønn nøyaktig. Chiquita: Takk for link. Den skal jeg innom ...nå! *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 5. mai 2005 #10 Del Skrevet 5. mai 2005 Huff' date=' nei, jeg har faktisk mistet litt håpet på at vi har lykkes denne måneden, Vimsevips. Vet ikke hvorfor...Kvinnelig intuisjon kanskje???[/quote'] I så fall håper jeg din kvinnelige intuisjon er like dårlig som min. Jeg var jo helt på jorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2005 #11 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, vi kan jo håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå