Gå til innhold

Synes svigemor behandler mannen min dårlig, velger heller sin svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt sinnssyk. Haha. Ikke rart at svigermor har et trøblete forhold til dere. ;) Min største sympati til henne! :hjerte: Skjønner ikke at mannen din orker å holde ut med deg. Har han de samme mentale problemene som du har? :) 

Anonymkode: f1c3c...db7

Hahaha ååh det var dagens, lille skjønne deg.

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller du som er troll, som enten har en skrue løs, ikke lest tråden helt eller bare av de som må spy ut eder og galler.

Snart blir det vel at hele tråden handler om skrive feil eller "jeg skjønnner ikke tråden", "hvor mange tråder skal du lage", du virker som jævla person fordi ikke skriver bra, merker at jeg er skikkelig lei kg, vært medlem i flere år, on og off.

De 4-5 mnd nå har jeg laget to tråder, fordi folk er bare ute etter å ta deg, kaller deg med løgner når du foklarer mer detaljer, mobbeooppførsel rett og slett.

Anonymkode: 32e4c...b74

Jeg er enig❤ 

 

TS

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid fruen lage et problem som ikke er det for mannen?

Når mannen din sier at han ikke bryr seg. Så støl på det. Sier han noe annet senere, så tar dere det der og da. 

Anonymkode: bbb78...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun hele tiden spør svigersønnen, at hun synes det er ok at han later som han eier hennes hjem, og at hun hele tiden velger de fremfor oss. Alt fra barnepass, gaver til høytider.

Anonymkode: 9765f...7a3

Det du nevner her er noe annet, og det kan dere jo spørre vennlig om hun har tenkt noe over?

 

Anonymkode: 9473e...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal alltid fruen lage et problem som ikke er det for mannen?

Når mannen din sier at han ikke bryr seg. Så støl på det. Sier han noe annet senere, så tar dere det der og da. 

Anonymkode: bbb78...d5e

Haha jeg sier han ikke bryr seg - lenger. Han orker ikke ta det inn mer.

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigersønnen har tatt eierskap i svigermorhjemmet - begynn å ta igjen med samme taktikk!

Anonymkode: 4bc3b...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selfølgelig må det være det, her på kg er det bare 10 medlemmer.

Foreslår du googler svigermor tråder på kvinneguiden, spesielt den med hvor svigermor fysisk angrep høygravide ts

og den som er veldig nylig med mor med en 2 ukers baby, hvor svigermor trengte seg igjennom jordmor og sykepleiere når ts var nettop ferdig med fødsel, som prøvde å si at det var ikke besøk tid nå, svigermor kom HVER dag i 6 timer i disse 2 ukene, og når ts trengte pause ble det ikke respektert og svigemor krevde å komme, hun til og med bare troppet opp, og nektet å gå.

 

Da var det stakkars lille svigermor/bestemor, mens ts var urimelig og jævlig som fravrøvet henne om å bli kjent med barnebarnet hennes.

Anonymkode: 32e4c...b74

Har prøvd å søke opp den tråden hvor svigermor fysisk angrep en gravid mor. Hva er overskriften?

Anonymkode: 8ab6a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er svoger som oppfører seg latterlig. Hvorfor ler dere ikke litt hyggelig av ham, hvorfor kommenterer dere det ikke «he, he, skulle tro det var du som bodde her/hadde lagd maten?», hvorfor er dette at han er frekk et så stort problem for dere? Og svigermor tydeligvis altfor beskjeden. OK, de er sånn, ikke optimalt. Men stort problem?

Hvordan er man når det er helt unaturlig å si til sin egen mor: «tusen takk for maten, mamma»? 

Anonymkode: 33fd2...baf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig mye barnslig sandkassekrangel her inne...  Jeg kan skjønne deg, HI, og jeg hadde nok også irritert meg over svogerens oppførsel hos svigermor. Den er ikke ok. Samtidig er det litt rart at du og din mann ikke sier noe tilbake hvis det plager dere sånn! Det virker jo som at dere har en del kontakt, og det må vel være bedre å si fra enn å være så plaget av det som du/dere virker for å være? Da ER dere jo faktisk ganske tafatte! At det ikke er helt "deg" å slenge på navnet til svigermor når du takker, er bare rart! Folk har forskjellige personligheter og familier er forskjellige. At du ikke har (tatt eller fått) samme posisjon i svigerfamilien som din svoger, har nok med disse tingene å gjøre. Det er bare å si fra, eller finne seg i det. Men det bør være opp til din mann, for såpass nært forhold har han vel til sin egen mor? Mulig det er flere forhold her som du ikke nevner noe om, men uten å vite mer så virker svogeren frekk og dere og svigermor tafatte! 

Anonymkode: b8f48...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er svoger som oppfører seg latterlig. Hvorfor ler dere ikke litt hyggelig av ham, hvorfor kommenterer dere det ikke «he, he, skulle tro det var du som bodde her/hadde lagd maten?», hvorfor er dette at han er frekk et så stort problem for dere? Og svigermor tydeligvis altfor beskjeden. OK, de er sånn, ikke optimalt. Men stort problem?

Hvordan er man når det er helt unaturlig å si til sin egen mor: «tusen takk for maten, mamma»? 

Anonymkode: 33fd2...baf

Å kjære vene !!!!!! Jeg trenger ikke bruke tittel på de som har laget maten for at de skal forstå hvem jeg snakker til!!! Så nei det sier faktisk ingenting om MEG 

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som vanlig mye barnslig sandkassekrangel her inne...  Jeg kan skjønne deg, HI, og jeg hadde nok også irritert meg over svogerens oppførsel hos svigermor. Den er ikke ok. Samtidig er det litt rart at du og din mann ikke sier noe tilbake hvis det plager dere sånn! Det virker jo som at dere har en del kontakt, og det må vel være bedre å si fra enn å være så plaget av det som du/dere virker for å være? Da ER dere jo faktisk ganske tafatte! At det ikke er helt "deg" å slenge på navnet til svigermor når du takker, er bare rart! Folk har forskjellige personligheter og familier er forskjellige. At du ikke har (tatt eller fått) samme posisjon i svigerfamilien som din svoger, har nok med disse tingene å gjøre. Det er bare å si fra, eller finne seg i det. Men det bør være opp til din mann, for såpass nært forhold har han vel til sin egen mor? Mulig det er flere forhold her som du ikke nevner noe om, men uten å vite mer så virker svogeren frekk og dere og svigermor tafatte! 

Anonymkode: b8f48...733

Haha jeg er ikke tafatt. Jeg er en typisk vertinne.

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjære vene !!!!!! Jeg trenger ikke bruke tittel på de som har laget maten for at de skal forstå hvem jeg snakker til!!! Så nei det sier faktisk ingenting om MEG 

Anonymkode: 9765f...7a3

Men kjære vene! Svogeren din er en dust, han tar mye plass og er rett og slett frekk og oppfører seg latterlig. Ham om det. Men hva er problemet? Hvorfor syns dere det er så fælt? 

Anonymkode: 33fd2...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjære vene !!!!!! Jeg trenger ikke bruke tittel på de som har laget maten for at de skal forstå hvem jeg snakker til!!! Så nei det sier faktisk ingenting om MEG 

Anonymkode: 9765f...7a3

Hele denne tråden sier nok om deg. 

Anonymkode: e310b...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne tråden sier nok om deg. 

Anonymkode: e310b...848

Veldig godt oppsummert! 👍🏻 

Anonymkode: a01b4...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Han gjør mye ut av seg , men har emosjonelt sluttet å bry seg. Uten at de vet det. 

Anonymkode: 9765f...7a3

"Uten at de vet det ...", sier egentlig alt.

Han får oppføre seg som en voksen, ikke en furten unge som blir fyrt opp av deg. Han bør snakke med sine foreldre om hva han tenker og føler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele denne tråden sier nok om deg. 

Anonymkode: e310b...848

Amen! 

Anonymkode: 73e56...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...