Gå til innhold

Synes svigemor behandler mannen min dårlig, velger heller sin svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha. Du altså, hva vet vel du ?! Og hvor gammel jeg er vet du vel heller ikke!? Hahaha.. ja du kaller meg vel gal nå! Vi ber her til oss over femti prosent av gangene , disker opp med middag og kake ,spesial behandlet til alle mulige slags allergier og spesielle preferanser som f eks vegetarianer og veganer mat, gluten allergi med mer. Ja en selvfølge, men vi gjør det!! 

Anonymkode: 9765f...7a3

Jeg kan jo regne og hvis svigermor er 50, så er mannen din mellom 20 og 30 (+/-) og med mindre du er 25 år eldre enn mannen din, så er jeg en god del eldre enn deg 👍😂. Og hvorfor skulle jeg kalle deg gal...? 

Men jeg avslutter diskusjonen før det begynner å bli lavmål. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg veldig godt Ts. Svogeren din tar mye plass, og det er irriterende. Hadde ikke syntes noe om det selv, men hva skal en si? Hadde sikkert funnet på noe ironisk å kommentere, uten å være frekk da. Det virker som om svogeren din er veldig oppsatt på å bli likt og sett litt opp til. Det er noe som heter å være seg selv nok. Det går an å ta ett skritt tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke helt meg..

Anonymkode: 9765f...7a3

Det er ikke "helt deg" å si direkte til den som laget maten at den var god? 

Føler jeg har lest denne tråden før...

Anonymkode: f08d1...34f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du vet hva det betyr at man ikke gjør så mye ut av seg. Når han sier at dere -bare er der og sånn er det. Da betyr det at han ikke gjør noe av seg. Jeg tenker at du mener å si at han er skuffet og at han bryr seg veldig om det, men velger å ikke ta det opp. Det er kanskje ikke bare mannen din og svigermor som ikke har så mye utdannelse... 

Anonymkode: a01b4...362

For et idiotisk svar! Prøv heller å bidra med noe, istedet for å terpe på måten hun forklarte seg på!

Anonymkode: ac245...256

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei det gjør han ikke.. 

Anonymkode: 9765f...7a3

Hva gjør din mann for å bidra da? 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er sur fordi at svigersønnen hjelper svigermor. Og om de tok av seg skoene når dere kom så betyr det at du har sinnet i kok over noe som skjedde en gang? Du fremstår ikke akkurat som en sjarmerende og høflig person. Jeg kan på en måte forstå svigermor om dere blir nedprioritert. Mennesker som bare er sure og bitre er skikkelig energityver. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er bare femti år altså, han har ikke hjulpet til med noe. De sto og tok av sko og jakke mens vi kom inn døra. Men TS skal jo tas ???

Anonymkode: 9765f...7a3

Om hun er 50 år, så hva så? Hvorfor IKKE hjelpe til? Går du på middag der for å få alt servert på et sølvfat også blir du furt fordi at noen andre bidrar? SKJERP DEG! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortsatt ikke skjønt hva som er feilen med at svogeren er så høffelig og føler seg som hjemme hos svigermor.

Anonymkode: a8754...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Jeg kan jo regne og hvis svigermor er 50, så er mannen din mellom 20 og 30 (+/-) og med mindre du er 25 år eldre enn mannen din, så er jeg en god del eldre enn deg 👍😂. Og hvorfor skulle jeg kalle deg gal...? 

Men jeg avslutter diskusjonen før det begynner å bli lavmål. 

Helt lavmål, helt enig.-hva er det med kg hvor man aboslutte skal forsvare svigermor, uansett hvor dårlig oppførsel som blir forklart.

Ts blir kalt løgnere, og "når hører vi bare en side". Og ts er så urimelig, og hun er jo moren din til din mann og bestemor til barna deres. Svigermødre her på kg kommer unna med drap.

Seriøst jeg har sett medlemmer forsvare svigermor, som angrep høy gravide ts!!

 

KG brukere mitt råd til dere, ikke skriv at det er svigermor når dere lager tråder, skriv at det er en venninne, da tipper jeg fløyta lyder anderelesed

Anonymkode: 32e4c...b74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sylveon skrev:

Hva gjør din mann for å bidra da? 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er sur fordi at svigersønnen hjelper svigermor. Og om de tok av seg skoene når dere kom så betyr det at du har sinnet i kok over noe som skjedde en gang? Du fremstår ikke akkurat som en sjarmerende og høflig person. Jeg kan på en måte forstå svigermor om dere blir nedprioritert. Mennesker som bare er sure og bitre er skikkelig energityver. 

FAKKELTOG. LA OS TA TS; LA OSS TA TS!!!

Anonymkode: 32e4c...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sylveon skrev:

Om hun er 50 år, så hva så? Hvorfor IKKE hjelpe til? Går du på middag der for å få alt servert på et sølvfat også blir du furt fordi at noen andre bidrar? SKJERP DEG! 

JEG HAR IKKE LEST TRÅDEN, LA OSS TA TS, LA OSS TA TS!!

TS ER GAL OG LØGNER!! 

Anonymkode: 32e4c...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sylveon skrev:

Om hun er 50 år, så hva så? Hvorfor IKKE hjelpe til? Går du på middag der for å få alt servert på et sølvfat også blir du furt fordi at noen andre bidrar? SKJERP DEG! 

LA OSS TA TS, LA OSS TA TS!!!

DU HAR SKREVET AT DU HJELPER TIL PÅ LIK LINJE, TS DU JUGER!!

LA OSS TA TS!!!, LA OSS TS!!

Anonymkode: 32e4c...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men, hva er det du vil, TS? Hvordan vil du at svigermor på 50 skal oppføre seg? Hva er det du vil hun skal gjøre for dere? - for det er det det er snakk om, ikke sant? Du vil at svigermor skal gjøre noe annerledes overfor dere.

Er det sånn at du føler at din mann (svigermors sønn) ikke er god nok for svigermor fordi svigermor setter pris på din svoger?

Anonymkode: 98d03...a4b

Behandle oss likeverdig. Hun viser at hun forguder svigersønnen . Betyr ikke at vi ikke hjelper nei! 

Vi ber de her gang på gang og er verter.

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sylveon skrev:

Hva gjør din mann for å bidra da? 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er sur fordi at svigersønnen hjelper svigermor. Og om de tok av seg skoene når dere kom så betyr det at du har sinnet i kok over noe som skjedde en gang? Du fremstår ikke akkurat som en sjarmerende og høflig person. Jeg kan på en måte forstå svigermor om dere blir nedprioritert. Mennesker som bare er sure og bitre er skikkelig energityver. 

Orker ikke diskutere med deg. Vi rydder av og vasker opp , dekker på. Hvor faens mye skal gjøres i ett lite middagsselskap for at det skal være godkjent?? 

Alt svigermødre gjør er tydeligvis godkjent!!

Anonymkode: 9765f...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt lavmål, helt enig.-hva er det med kg hvor man aboslutte skal forsvare svigermor, uansett hvor dårlig oppførsel som blir forklart.

Ts blir kalt løgnere, og "når hører vi bare en side". Og ts er så urimelig, og hun er jo moren din til din mann og bestemor til barna deres. Svigermødre her på kg kommer unna med drap.

Seriøst jeg har sett medlemmer forsvare svigermor, som angrep høy gravide ts!!

 

KG brukere mitt råd til dere, ikke skriv at det er svigermor når dere lager tråder, skriv at det er en venninne, da tipper jeg fløyta lyder anderelesed

Anonymkode: 32e4c...b74

Ja der ser du !!!😔😔🏵

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at ingen av disse menneskene hjelper til når vi har noe. Sitter bare på ræva da. Jeg gidder ikke høre at jeg ikke bidrar. Hvem hadde med desserten?!! Nei gidder ikke begynne engang.. 

Anonymkode: 9765f...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Jeg er på samme alder som ts sin svigermor, jeg er både mor og svigermor og leser derfor slike tråder med stor interesse. Jeg må si at jeg i denne tråden ikke forstår helt hva svigermor har gjort galt... dersom ts tror at svigermoren setter større pris på svigersønnen enn sin egen sønn kan hun være sikker på at det ikke er riktig. Jeg kan tenke meg at hun prøver hardt å vise svigersønnen at han er velkommen i familien, og at ts synes det går på bekostning av hennes mann. Det du da må huske er at din mann er hennes sønn, og derfor har en naturlig plass i familien, hvilket han andre ikke har. Derfor prøver svigermor å kompensere! Hilsen mor og svigermor!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pås skrev:

 Jeg er på samme alder som ts sin svigermor, jeg er både mor og svigermor og leser derfor slike tråder med stor interesse. Jeg må si at jeg i denne tråden ikke forstår helt hva svigermor har gjort galt... dersom ts tror at svigermoren setter større pris på svigersønnen enn sin egen sønn kan hun være sikker på at det ikke er riktig. Jeg kan tenke meg at hun prøver hardt å vise svigersønnen at han er velkommen i familien, og at ts synes det går på bekostning av hennes mann. Det du da må huske er at din mann er hennes sønn, og derfor har en naturlig plass i familien, hvilket han andre ikke har. Derfor prøver svigermor å kompensere! Hilsen mor og svigermor!

Dette blir skrevet i alle tråder, "alle" forstår ikke hva svigermor har gjort galt.

Selvom hun krever å være fødestuen under fødsel eller vil møte babyen en time etter fødsel, og trenger seg jordmor og sykepleierene.

Skjønner ikke hva hun er galt, ts du er urimelig for du ikke ønsket mer besøk av bestemor. på en stundt

Når bestemor har vært på besøk i 6 timer hver dag en uke.

 

TS du er fæl som ikke lar bestemor bli kjent med barnebarna hennes!!

Anonymkode: 32e4c...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir skrevet i alle tråder, "alle" forstår ikke hva svigermor har gjort galt.

Selvom hun krever å være fødestuen under fødsel eller vil møte babyen en time etter fødsel, og trenger seg jordmor og sykepleierene.

Skjønner ikke hva hun er galt, ts du er urimelig for du ikke ønsket mer besøk av bestemor. på en stundt

Når bestemor har vært på besøk i 6 timer hver dag en uke.

 

TS du er fæl som ikke lar bestemor bli kjent med barnebarna hennes!!

Anonymkode: 32e4c...b74

seg gjennom sevom de utdannet profossjonnelle prøver å si stopp.

Anonymkode: 32e4c...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le av dere kvinnfolk av og til .... 3 sider opp og ned med dette bagatellmessige mølet her..... jaja    🙄:fnise:

Anonymkode: 2c712...610

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...