Gå til innhold

14 godterier du bare digger om du er en pensjonist - mentalt sett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, absinthia skrev:

Tror ikke de het silkeputer.  Var på pose og hadde forskjellige farger som hvit, rosa, burgunder og muligens grønn. Jeg får dropsnerde litt og finne ut hva det var. 

Edit: Nå har jeg nerdet og de het rett og slett konfektdrops. 

De var min fovoritt! Kjøpte alltid de når jeg hadde penger. Tror de het fylte puter eller noe. Er de tatt av markeset?😮

Anonymkode: e7eaa...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste av disse har jeg aldri hørt om eller ikke prøvd. Mokkabønner liker jeg og cuba er en av mine favorittsjokolader. Kjipt at den er så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2019 at 9:14 PM, absinthia said:

Jeg liker halvparten av disse.

Hvor ble det forresten av fylt kamfer og de der fylte dropsene med sjokolade i? 

Fylt kamfer må være genial når du har halsvondt, eller generelt litt tett av snørr. Den røsker like bra som Fishermans Friend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 15.09, Reader81 skrev:

De fleste av disse har jeg aldri hørt om eller ikke prøvd. Mokkabønner liker jeg og cuba er en av mine favorittsjokolader. Kjipt at den er så dyr.

Hvor gammel er du da? 

Jeg er 33 og har hørt om alle. Det var helt normalt da jeg vokste opp. Noen av tingene litt på vei ut kanskje, men normalt. 

Anonymkode: e7eaa...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 15.09, Reader81 skrev:

De fleste av disse har jeg aldri hørt om eller ikke prøvd. Mokkabønner liker jeg og cuba er en av mine favorittsjokolader. Kjipt at den er så dyr.

Mye av dette selges jo på ordinære matbutikker sammen alt annet snop, men du handler kanskje ikke så mye i de hyllene?☺

Anonymkode: e7eaa...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37. Når jeg ser nøyere på listen har jeg vel hørt om de/sett de før, men kjøper de aldri. Jeg liker sjokolade og foretrekker melkesjokolade, stratos, firkløver, cuba og mokkatrøffel. Liker også kvikk lunch og twix, men kjøper de sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...