Gå til innhold

Skuffer over å ikke få jobb videre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat fått vite at jeg ikke får fortsette videre i jobben etter 2 år. De har ikke nok jobb til meg. Jeg er helt i kjelleren, hele motivasjonen er borte. 

Jeg har hatt midlertidige stillinger de siste 5 årene, og jeg er så lei. Hvorfor skal det være så vanskelig å få en fast jobb... 

Noen som har vært i lignende situasjon. Hilsen trist 34-åring

Anonymkode: a9860...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært inn og ut av jobber de siste 3 årene. Flere vikariat på 4-9 mnd, deretter arbeidsledig igjen. Men nå har jeg endelig fått fast jobb med oppstart 01.07.

Bufferen på 100.000 er vekke og måtte ta opp lån på 50.000 for å dekke flyttinga til Oslo, husleier osv, men jeg ser endelig positivt på fremtida. 

M34

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, herremann skrev:

Jeg har vært inn og ut av jobber de siste 3 årene. Flere vikariat på 4-9 mnd, deretter arbeidsledig igjen. Men nå har jeg endelig fått fast jobb med oppstart 01.07.

Bufferen på 100.000 er vekke og måtte ta opp lån på 50.000 for å dekke flyttinga til Oslo, husleier osv, men jeg ser endelig positivt på fremtida. 

M34

Gratulerer så mye med fast jobb! Uvitenheten er det verste, og sparekontoen som stadig ble tynnere.

Anonymkode: a9860...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer så mye med fast jobb! Uvitenheten er det verste, og sparekontoen som stadig ble tynnere.

Anonymkode: a9860...568

Ta en prat med nav og spør om de har noen kurs de kan melde deg på. Fagbrev relevant til jobbene du har hatt eller kurs type vekter, logistikk osv. 

Kanskje du må bytte yrke eller kanskje flytte slik jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, herremann skrev:

Ta en prat med nav og spør om de har noen kurs de kan melde deg på. Fagbrev relevant til jobbene du har hatt eller kurs type vekter, logistikk osv. 

Kanskje du må bytte yrke eller kanskje flytte slik jeg må.

Jeg har 5 års høyere utdanning, så jeg har ikke råd eller ork til å studere mer kjenner jeg..

Anonymkode: a9860...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken utdanning har du? Kanskje vi kan hjelpe deg med å tenke nytt?

Anonymkode: 32c1a...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...