Gå til innhold

Kærcher høytrykksog terrassevasker vil ikke virke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dvs hoveddelen durer som den skal men ingen kraft i skaftet når jeg trykker inn håndtaket. Den er strøm og vanntilkoblet så har ikke med det å gjøre. Vannet lekker litt,sildrer litt  i koblingen men skulle vel ikke ha med det å gjøre? Fattert ikke hve det kan være og den virket greit til å egynne med. Kan jeg ha berørt noe i skaftet - skrudde litt for å få håndtaket riktig vei og da kan noe ha skjedd? Takknemlig for hjelp til å løse

Anonymkode: e18a4...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K 4 600 Karcher høytrykksspyler er det Ts

Anonymkode: e18a4...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt den slangen tidligere på vaskeren?

Anonymkode: 69a37...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den stått i garasjen i vinter? Slik var det med min i våres, tror det var noe som frøs innvendig og spyleren ble da ødelagt.

Anonymkode: 196d2...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har den stått i garasjen i vinter? Slik var det med min i våres, tror det var noe som frøs innvendig og spyleren ble da ødelagt.

Anonymkode: 196d2...6ba

Ja den har stått frostfritt. Det som er problemet er at den bygger ikke trykk. står i veiledning at man bør rense vannfilteret- hvor sitter det montro? Ts

Anonymkode: e18a4...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja den har stått frostfritt. Det som er problemet er at den bygger ikke trykk. står i veiledning at man bør rense vannfilteret- hvor sitter det montro? Ts

Anonymkode: e18a4...ffe

Det pleier å stå i bruksanvisiningen. Siden det skal sile ut grums fra det vannet som går inn i maskinen så sitter det nok der du kobler til vanntilførselen inn på maskinen. 

Anonymkode: f82ac...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dvs hoveddelen durer som den skal men ingen kraft i skaftet når jeg trykker inn håndtaket. Den er strøm og vanntilkoblet så har ikke med det å gjøre. Vannet lekker litt,sildrer litt  i koblingen men skulle vel ikke ha med det å gjøre? Fattert ikke hve det kan være og den virket greit til å egynne med. Kan jeg ha berørt noe i skaftet - skrudde litt for å få håndtaket riktig vei og da kan noe ha skjedd? Takknemlig for hjelp til å løse

Anonymkode: e18a4...ffe

Har du satt på feil del fra vannslangen så har du ødelagt motoren. Derfor har vi merket den delen som skal hå Katcheren og den som skal på krana. 

Anonymkode: e539c...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du satt på feil del fra vannslangen så har du ødelagt motoren. Derfor har vi merket den delen som skal hå Katcheren og den som skal på krana. 

Anonymkode: e539c...651

Vannslangen er lik i begge ender samt munnstykket er likt Ts

Anonymkode: e18a4...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vannslangen er lik i begge ender samt munnstykket er likt Ts

Anonymkode: e18a4...ffe

De ser like ut, men er det ikke. Dette fikk vi uttrykkelig beskjed om da vi kjøpte vår Katcher. Koblet vi feil, så var det ikke reklamasjon el. Sa de på Katcher. 

Anonymkode: e539c...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...