Gå til innhold

Jo Nesbø - klar for «Kniv» men hvordan sluttet «Tørst»?


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg har lest bøkene om Harry Hole om hverandre og det skaper litt kaos..

Nå husker jeg ikke hvordan Tørst sluttet! Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørst slutter med at Svein Finne slipper ut. Før det så avsløres det at det er psykologen som er skaperen av vampyristen, at valentin Gjertsen voldtok datteren til Ståle Aune og at Kathrine Bratt er gravid. Super kort oppsummert 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Amber skrev:

Jeg har lest bøkene om Harry Hole om hverandre og det skaper litt kaos..

Nå husker jeg ikke hvordan Tørst sluttet! Hjelp?

Er ikke Jo Nesbø litt ut ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AlkoMann skrev:

Er ikke Jo Nesbø litt ut ?

Hvorfor det?

Anonymkode: 12826...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 12826...4bd

Jeg selger en del bøker på finn. Jo Nesbø er vanskelig å selge i bruktmarkedet. Kanskje fordi han selger så vanvittig mye nye bøker . Bøker for øvrig ut  å selge brukt. LP plater er inn. Jeg råder deg til å prøve finn om du er interessert i gamle Jo Nesbø bøker. Veldig billig .

Endret av AlkoMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, MartheC skrev:

Tørst slutter med at Svein Finne slipper ut. Før det så avsløres det at det er psykologen som er skaperen av vampyristen, at valentin Gjertsen voldtok datteren til Ståle Aune og at Kathrine Bratt er gravid. Super kort oppsummert 😅

Hvem er Svein Finne igjen? 

Psykologen som hjalp med å finne vampyristen? Eller han som Harry gikk til? Eller blander jeg nå? 

Det er så lenge mellom hver gang jeg lesern bøkene så jeg husker jo ingenting. Husker ikke hva tørst handlet om en gang jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AlkoMann skrev:

Jeg selger en del bøker på finn. Jo Nesbø er vanskelig å selge i bruktmarkedet. Kanskje fordi han selger så vanvittig mye nye bøker . Bøker for øvrig ut  å selge brukt. LP plater er inn. Jeg råder deg til å prøve finn om du er interessert i gamle Jo Nesbø bøker. Veldig billig .

Folk kjøper bøkene når de kommer og har de selv. Visse bøker selger man aldri. Jeg kjøper aldri bøker brukt, jeg vil eie mine bøker og nyte det å bla i helt ny bok. Vi er nok flere.

Anonymkode: 99b30...d2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk kjøper bøkene når de kommer og har de selv. Visse bøker selger man aldri. Jeg kjøper aldri bøker brukt, jeg vil eie mine bøker og nyte det å bla i helt ny bok. Vi er nok flere.

Anonymkode: 99b30...d2b

Det er derfor altså. Du får gratis bøker på gjenbruksstasjoner også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Mynona skrev:

Hvem er Svein Finne igjen? 

Psykologen som hjalp med å finne vampyristen? Eller han som Harry gikk til? Eller blander jeg nå? 

Det er så lenge mellom hver gang jeg lesern bøkene så jeg husker jo ingenting. Husker ikke hva tørst handlet om en gang jeg! 

Finne er en serie voldtektsmann som har som eneste mål å gjøre ofrene sine gravide. Også en av de første Harry pågrep, og en gal gal mann som virkelig hater Harry 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AlkoMann skrev:

Er ikke Jo Nesbø litt ut ?

Ikke i det hele tatt, greia er vel heller at de første bøkene ligger på fabel eller storytel, selges i pocket form til typ 99kr stadig vekk og generelt selger som hakka møkk hver gang det kommer ny bok. Å selge bøker på Finn er generelt vanskelig, uansett hva man selger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MartheC skrev:

Finne er en serie voldtektsmann som har som eneste mål å gjøre ofrene sine gravide. Også en av de første Harry pågrep, og en gal gal mann som virkelig hater Harry 😉

Ikke glem at han «forlover» seg med ofrene sine og dreper de om de tar abort 🤔 

Endret av boblevann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, boblevann skrev:

Ikke glem at han «forlover» seg med ofrene sine og dreper de om de tar abort 🤔 

Takk 🤭 av en eller annen grunn datt den detaljen ut akkurat nå... hyggelig type..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, MartheC skrev:

Takk 🤭 av en eller annen grunn datt den detaljen ut akkurat nå... hyggelig type..

Ja virkelig 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MartheC skrev:

Ikke i det hele tatt, greia er vel heller at de første bøkene ligger på fabel eller storytel, selges i pocket form til typ 99kr stadig vekk og generelt selger som hakka møkk hver gang det kommer ny bok. Å selge bøker på Finn er generelt vanskelig, uansett hva man selger..

Spesielt bøker . Ikke lp plater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi en mer utfyllende oppdatering av Tørst!? Jwf har lest alle Harry Hole, men jeg leser 100 bøker i året og det går litt i surr... 

Anonymkode: 6a39e...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.6.2019 den 13.59, MartheC skrev:

Tørst slutter med at Svein Finne slipper ut. Før det så avsløres det at det er psykologen som er skaperen av vampyristen, at valentin Gjertsen voldtok datteren til Ståle Aune og at Kathrine Bratt er gravid. Super kort oppsummert 😅

Takk😊

Rakel og Harry da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Amber skrev:

Takk😊

Rakel og Harry da..?

Begge overlever, utenom det er de vel egentlig forholdet dems nevnt noe mer i slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På Thursday, June 20, 2019 den 12.33, AlkoMann skrev:

Er ikke Jo Nesbø litt ut ?

Synes jeg også! 

Men det kan virke som man blir litt "uglesett" dersom man ikke er super-fan av denne "kulturskatten" av en forfatter. 

Men jeg begriper ikke hvorfor noen faktisk er villige til å kaste hundrevis av kroner etter disse bøkene så snart de kommer på markedet. Venter man en stund, så settes de jo temmelig kraftig ned i pris...      

Anonymkode: 7a721...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...