Gå til innhold

Verken skatteoppgjør eller penger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det da naturlig å anta at de som kom med i denne pulje har allerede fått selve oppgjøret? Vet at pengene kan ta litt tid. 

Skylder ikke penger til offentlig instans. 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man har fått oppgjøret er man i første pulje. Har du ikke fått det, så får du ingenting før tidligst august. Da er du trukket ut i kontroll eller trenger mer gjennomgang. Jeg var det i fjor, skikkelig kjedelig. Ikke kom jeg med i 2.pulje i august heller, jeg ble av de "fortløpende frem til oktober"-gjengen. Fikk i slutten av september. 

Anonymkode: a9d96...fdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man har fått oppgjøret er man i første pulje. Har du ikke fått det, så får du ingenting før tidligst august. Da er du trukket ut i kontroll eller trenger mer gjennomgang. Jeg var det i fjor, skikkelig kjedelig. Ikke kom jeg med i 2.pulje i august heller, jeg ble av de "fortløpende frem til oktober"-gjengen. Fikk i slutten av september. 

Anonymkode: a9d96...fdc

Jeg blir nervøs jeg, vet ikke hvorfor, da jeg ikke har fylt ut feil, bevisst ihvertfall. Er sånne kontroller, stikk prøver? At de blir valgt ut på måfå. 

Har ikke noe imot å vente til høsten, trenger penger til en ferie som skal taes senere i år. Bra med slik tvungen sparing. 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første pulje er først ferdig imorgen. 

Anonymkode: c17b6...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Første pulje er først ferdig imorgen. 

Anonymkode: c17b6...5b2

Så hvis jeg i skrivende stund ikke har mottatt selve oppgjøret, så kan den fortsatt komme, frem til imorgen? 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Så hvis jeg i skrivende stund ikke har mottatt selve oppgjøret, så kan den fortsatt komme, frem til imorgen? 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Ja. 

Anonymkode: c17b6...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den fødte pessimist. Så siden det fortsatt ligger verken oppgjør eller penger så blir det vel i august. Like greit det. 

Anonymkode: 5b0b6...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med gubben nå. Han har heller ikke fått skatteoppgjør, så da er vi ihvertfall sammen om det. Sikkert tatt ut til kontroll. 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det da naturlig å anta at de som kom med i denne pulje har allerede fått selve oppgjøret? Vet at pengene kan ta litt tid. 

Skylder ikke penger til offentlig instans. 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Er ingenting kommet til klokka 18 i kveld, så er du så heldig at du får skatteoppgjøret ditt i perioden august til oktober. 

Skattemeldingen din kommer når den kommer uavhengig av om du har gjeld som skal motregnes mot tilgodehavende på skatten. 

Anonymkode: af72d...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med gubben nå. Han har heller ikke fått skatteoppgjør, så da er vi ihvertfall sammen om det. Sikkert tatt ut til kontroll. 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Er mannen næringsdrivende, eller har dere gjort endringer på skattemeldingen? Da kommer du ikke i første pulje.

Anonymkode: af72d...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mannen næringsdrivende, eller har dere gjort endringer på skattemeldingen? Da kommer du ikke i første pulje.

Anonymkode: af72d...cd0

Det med næringsdrivende stemmer, men det jeg har uthevet har generelt ingen ting å si: vi gjør endringer hvert eneste år, og har fått forsinket oppgjør kun en eneste gang. 

Det er uansett slik at ektefeller får skatteoppgjøret samtidig, for man liknes sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med gubben nå. Han har heller ikke fått skatteoppgjør, så da er vi ihvertfall sammen om det. Sikkert tatt ut til kontroll. 

TS 

Anonymkode: 5b0b6...b29

Jeg har heller ikke fått. Har fått melding da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken mannen eller jeg har mottatt skatteoppgjør. Da får vi vente til august. Sommerferien blir ekstremt kjedelig med andre ord. 

Anonymkode: 58592...459

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står at pengene bir utbetalt iløpet av de neste 3 ukene.

Anonymkode: 56d8a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått skatteoppgjør eller penger heller... så kjipt! 

Anonymkode: 5cb7e...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått skatteoppgjør eller penger heller... så kjipt! 

Anonymkode: 5cb7e...6eb

Samme her 😣

Anonymkode: 4ab29...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...