Gå til innhold

Gave til lydinteressert kjæreste: Bose Quietcomfort 35 II eller Sony WH-1000XM3?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min fyller år og jeg vet at han ønsker seg hodetelefoner. Jeg har ikke peiling på dette, men har lest en del tester på nettet. Har siktet meg inn på enten Bose Quietcomfort 35 II eller Sony WH-1000XM3 til nå. Noen med interesse og/eller bedre peiling som har noen innvendinger? Det MÅ ikke være en av de to, så kom for all del med andre forsalg også :) 

(Jeg er student og har lagt av ca. 2500,-, men er villig til å strekke meg med en ekstra tusenlapp hvis det utgjør en stor forskjell)


 

Anonymkode: 7793b...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sony. Har det selv og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 0e37b...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JegHeterOle skrev:

Så ikke pris du ville legge i det sorry

Takk for svar! Skal se nærmere på dem. Kan eventuelt kjøpe gavekort eller gi penger, slik at kan legge borti resten av beløpet selv om det virkelig er noe som hevder seg over de noe billigere variantene. 

Anonymkode: 7793b...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sony. Har det selv og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 0e37b...344

Takk for svar! :) 

Anonymkode: 7793b...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen er liten i følge tester. Siden Bose kommer litt bedre ut og er litt rimeligere hadde jeg valgt den.

Anonymkode: 5cdcd...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min samboer (som jobber med lyd) og jeg har Bose. Anbefales!

Anonymkode: 51fca...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest glad i lydbildet til Sony. Det er riktignok Bose QC 25 jeg prøvde for en tid tilbake, men det ble for spinkelt. Jeg har ellers hatt Sony forsterker, hodetelefoner, kablede plugger og trådløse. Veldig fornøyd med lyd og kvaliteten generelt.

Anonymkode: c81dd...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...