Gå til innhold

Hvorfor finnes ikke solfaktor 60-100?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes i USA i hvert fall.

Anonymkode: 969d1...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktor 100 er visst bare noen få prosent sterkere enn faktor 50.  Kjøp faktor 50 med fysisk spf du blir seende kritt hvit ut da men, bruk hatt og solbriller og sett deg i skyggen. Blir ikke brent da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er tillatt i Europa, faktisk. Men er tillatt i USA: 

Anonymkode: 1f772...49e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på resept. De som er allergisk for solen får utskrevet solfaktor 100 på resept. 

Anonymkode: 94372...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra vi ikke er i et stjernesystem med to soler. For det er ganske vanlig der ute. Blir aldri natt, da. Kanskje de som bor på en planet der ikke en gang kjenner til uttrykket; natta! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
22 timer siden, SupaWoman skrev:

Kjøp faktor 50 med fysisk spf du blir seende kritt hvit ut da men, bruk hatt og solbriller og sett deg i skyggen. Blir ikke brent da. 

Filorga gir ikke kritthvitt utseende heldigvis så jeg ser ikke ut som et vandrende lik :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I NYC hadde de solkrem med vanvittig høy faktor. 

Anonymkode: 2a483...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Peanut skrev:

Filorga gir ikke kritthvitt utseende heldigvis så jeg ser ikke ut som et vandrende lik :blink:

Har du en link?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har du en link?  :)

https://www.kicks.no/filorga/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/spf-hoy/uv-bronze-face-spf-50?count=6

^^, 

 

(Kjøpte for øvrig en med spf 100 i statene, men den inneholdt så ekstremt mye guff at jeg ble redd >_< )

Jeg sjekker noen ganger ingrediensene med den her: http://cosdna.com/eng/ingredients.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, SupaWoman skrev:

Faktor 100 er visst bare noen få prosent sterkere enn faktor 50.  Kjøp faktor 50 med fysisk spf du blir seende kritt hvit ut da men, bruk hatt og solbriller og sett deg i skyggen. Blir ikke brent da. 

Jeg bruker ikke 50 for ikke å bli brent, bruker den på grunn av melasme. Har fått litt farge likevel. Er ikke bare å sette seg i skyggen når man jobber utendørs. Caps er ikke alltid nok heller, sola kommer til på meg uansett. 

Anonymkode: 0ac81...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...