Gå til innhold

Vondt i korsryggen kan jeg være gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om korsryggs plager er vanlig i starten av graviditeten? 

Jeg er en ung og frisk dame i starten av 20 årene, Jeg har i det siste hatt plager med korsryggen når jeg sitter, står og går. stikker skikkelig! når jeg skal legge meg 🙈 må bytte stoveposisjon hele tiden. jeg har vært sånn nå i ei uke😱 Jeg trener 3/4 ganer uken og har aldri hatt noen problemer med ryggen så dette er bare veldig merkelig kan jeg være gravid tru? for man så tydelig graviditet symptomer i det hele tatt 😲 Har også fått litt større pupper men de er ikke vonde 🙉 samboeren har også sagt at jeg svetter mye mer og lukter annerledes rart 🤣 Jeg forventer mens nå om 2 dager. Og har tenkt å ta en test, aldri blitt så dårlig før mens, er så sliten og orker ingenting. 

Anonymkode: 462e2...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg lurte på om korsryggs plager er vanlig i starten av graviditeten? 

Jeg er en ung og frisk dame i starten av 20 årene, Jeg har i det siste hatt plager med korsryggen når jeg sitter, står og går. stikker skikkelig! når jeg skal legge meg 🙈 må bytte stoveposisjon hele tiden. jeg har vært sånn nå i ei uke😱 Jeg trener 3/4 ganer uken og har aldri hatt noen problemer med ryggen så dette er bare veldig merkelig kan jeg være gravid tru? for man så tydelig graviditet symptomer i det hele tatt 😲 Har også fått litt større pupper men de er ikke vonde 🙉 samboeren har også sagt at jeg svetter mye mer og lukter annerledes rart 🤣 Jeg forventer mens nå om 2 dager. Og har tenkt å ta en test, aldri blitt så dårlig før mens, er så sliten og orker ingenting. 

Anonymkode: 462e2...2fc

Her kan du lese om symptomene på graviditet.

https://www.kk.no/mamma/15-tidlige-symptom-pa-graviditet/63650013

Anonymkode: d0235...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk skal du ha :) har gått gjennom den listen men står ingenting om rygg plager. 

Anonymkode: 462e2...2fc

Er ikke uvanlig og kjenne i korsryggen når man har trent og ventet mensen. Om du ikke får mensen om 2 dager. Så ta en test. Selv så får jeg ryggplager pga PMS og ustabilt værskift.

Anonymkode: d0235...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke uvanlig og kjenne i korsryggen når man har trent og ventet mensen. Om du ikke får mensen om 2 dager. Så ta en test. Selv så får jeg ryggplager pga PMS og ustabilt værskift.

Anonymkode: d0235...5b8

Takk for at du deler. Har aldri hatt vondt i nedre del av ryggen før så er merkelige greier 🤗 trent i en del år uten problemer. Takk skal ta test snart :) hvis den er negativ så oppsøker jeg nok legen 🤣

Anonymkode: 462e2...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sjansen for graviditet er like stor som om det kan være PMS jeg da. Mitt forrige svangerskap hadde jeg vondt i korsryggen, fikk det jeg trodde var mensen 17 dpo, og fikk helt tilfeldig en positiv test en og en halv uke etter det igjen. Så test litt, og om du tror du får mensen, så sjekk likevel en gang ekstra.

Anonymkode: e826e...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.6.2019 den 6.43, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at sjansen for graviditet er like stor som om det kan være PMS jeg da. Mitt forrige svangerskap hadde jeg vondt i korsryggen, fikk det jeg trodde var mensen 17 dpo, og fikk helt tilfeldig en positiv test en og en halv uke etter det igjen. Så test litt, og om du tror du får mensen, så sjekk likevel en gang ekstra.

Anonymkode: e826e...c62

Takk for at du deler 😄 og gratulerer så mye! Korsrygg smertene mine kommer og går, jeg pleier vanligvise å ha magesmerter før mens så det med korsryggen er noe nytt. men kroppen forandrer seg hele tiden så kanskje er det Pms. ingen tegn til mensen enda. Jeg venter spent :) tenkte å ta en gravintet test om noen dager, så kan jeg oppdatere på hvordan det gikk.   

Anonymkode: 462e2...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...