Gå til innhold

Dritt lei menn som «bare vil snakke litt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet er at veldig mange menn tar ordinær høflighet som at dama er interessert i ham, ergo kan det bli farlig "å bare snakke litt", med en fremmed fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner smiler mens de forråder deg. 😛

Menn ... også. 

Men jeg tror også at de ikke skjønner det selv.

For hvis mange hadde vært bevisste hadde det vært store søvnproblemer i landet. Best med søvngjengere som bare gjør det de skal og som peker på alle som ikke er som dem. Ironisk nok de korrekte. 

Dere korrekte: kan dere fortelle meg hensikten med pekingen? Hva er det godt for? Har du nok kontroll på kroppen din til å forstå hva det innebærer? Eller er du bare en dum automatisk ‘greie’? 

Anonymkode: 6f949...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner smiler mens de forråder deg. 😛

 

Anonymkode: 6f949...89c

Hvordan forråder kvinner deg mens de smiler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager altså, men kvinner må nesten bare finne seg i at menn vil kontakte de. Både på nett og ute . Det er ikke ulovlig å komme i kontakt for å snakke eller prate. Om du ikke vil så skjønner jeg det, men da er det bare å si at du ikke er intr. Eller kanskje holde deg hjemme. Helt tullete å klage over dette. Kvinner har bøitt så sykt skjør for tiden. Tåler ingenting. Er vell ikke rart "snøflakk" Betydningen er blitt mainstream

Anonymkode: 890ee...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Problemet disse kvinnene opplever handler jo i større grad om at mennene de har ubehagelige opplevelser med ikke tar nei for et nei, og lar dem være i fred i ettertid. Problemet er ikke at menn sier hei til kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal sitte helt stille på bussen, se en annen vei mens de spekulerer på hvordan de kan tjene enda mere penger til bidrag til den fraskilte kjerringa som sitter med huset og alle ungene. 

Velkommen til det ekstremfeministiske samfunnet 😊

Anonymkode: 4c545...3cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Problemet disse kvinnene opplever handler jo i større grad om at mennene de har ubehagelige opplevelser med ikke tar nei for et nei, og lar dem være i fred i ettertid. Problemet er ikke at menn sier hei til kvinner. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vill gjetting: Han føler aldri behovet for å snakke med andre menn på T-banen»

Feil

Jeg hater lengre smalltalk med fremmede, men det kan hende jeg sier to ord til sidemannen hvis et tog er veldig forsinket for eksempel. Mye mindre sannsynlig hvis det er en ung jente.

I USA har jeg lagt merke til at de fleste hilser på fremmede, for eksempel om man blir stående i samme heis, havner to sammen i en togvogn e.l. Man smiler og hilser, men snakker ikke utover det. Det gjør at man føler seg mer trygg, og ikke mer utrygg. Man føler at den andre personen ser deg, er "på nett" mentalt og ikke har onde hensikter.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn skal sitte helt stille på bussen, se en annen vei mens de spekulerer på hvordan de kan tjene enda mere penger til bidrag til den fraskilte kjerringa som sitter med huset og alle ungene. 

Velkommen til det ekstremfeministiske samfunnet 😊

Anonymkode: 4c545...3cb

Bussen er ikke en arena for å bare snakke litt med ei fremmed dame, så det kan fraskilte menn gjerne gjøre ja, det er jo sikkert en god grunn til at eksen skilte seg fra ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det dessverre slik at vi lever i et samfunn der vi må være forsiktig med hvem vi gir oppmerksomhet, da det kan i verste fall føre til innpåslitne eller stalkete mennesker. Og siden vi lever i et samfunn av mange, fremmende mennesker, er det heller ingen god måte å kontrollere eller forhindre mennesker som konstant tråkker over (lovlige) grenser. 

Hadde vi levd i et mindre, gjennomsiktig samfunn hadde det vært enklere for flokken å ta tak om 1 person ble på innpåsliten på en kvinne, for eksempel. Da kunne man tatt større sosiale sjanser med de man ikke kjente godt, fordi man hadde hele flokken som regulerte oppførselen til enkeltindividet

Men slik som det er nå, om 1 person henger seg etter en kvinne, kan det bli vanskelig gjøre noe med. 

Anonymkode: 3c32d...44b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Minesveiper said:

Problemet disse kvinnene opplever handler jo i større grad om at mennene de har ubehagelige opplevelser med ikke tar nei for et nei, og lar dem være i fred i ettertid. Problemet er ikke at menn sier hei til kvinner. 

Ja, og tror de fleste skjønner at det både kan virke plagsomt og enkelte ganger truende når noen ikke tar nei for et nei.  Skal man hilse på fremmede så må man ha forståelse  for at de en hilser på kan være redde.  Det blir som med hunder. Jeg har verdens hyggeligste hund, men det vet jo ikke fremmede mennesker. Så slipper jeg jo ikke hunden min ut uten bånd og lar den hilse på alle den har lyst til. 

 

Anonymkode: 9c3f8...358

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn har ikke sosiale antenner og nekter å skjønne hvilke arenaer som er greie å snakke med fremmede mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Veldig mange menn har ikke sosiale antenner og nekter å skjønne hvilke arenaer som er greie å snakke med fremmede mennesker. 

Da er det fint om noen sier i klartekst nøyaktig hvilke arenaer det ER greit å snakke med fremmede mennesker på. Innspill?

Anonymkode: 0ddd8...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det fint om noen sier i klartekst nøyaktig hvilke arenaer det ER greit å snakke med fremmede mennesker på. Innspill?

Anonymkode: 0ddd8...037

Det skal man ikke behøve å fortelle voksne mennesker, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette 👏🏻 

 

Det må være lov å ta kontakt med andre folk uten å tro at det nødvendigvis er en seksuell baktanke med det. 

 

Anonymkode: a9406...0dc

Da må det være greit at man blir avvist også... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Det skal man ikke behøve å fortelle voksne mennesker, nei. 

Tenkte meg nok at det ville komme et svar som ikke akkurat oser klartekst, ja.

Anonymkode: 0ddd8...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den evige balansen mellom «hvordan være avvisende nok til at han forstår det» og «hyggelig nok til at han ikke blir provosert og plager meg enda mer for jeg føler meg ikke trygg» ganger hundrevis hittil i livet.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte meg nok at det ville komme et svar som ikke akkurat oser klartekst, ja.

Anonymkode: 0ddd8...037

Hva er det du ikke forstår med hva jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Hva er det du ikke forstår med hva jeg skrev?

Det er bare litt komisk at forsøk på å starte en samtale med en kvinne skal hashtagges ihjel fordi det er "feil arena", men hvilken arena som er "riktig", nei det vil man ikke si, for det skal jo alle mennesker vite intuitivt.

Resultat: Ingen kommer til å oppsøke noen på noen arenaer i det hele tatt.

Case closed.

Anonymkode: 0ddd8...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår burka til alle kvinner som ikke vil bli kontaktet av kåte menn.

Da vet vi menn at dette er en kvinne som ikke ønsker et seksuelt forhold.

Det er selvfølgelig vanskelig umulig for menn å kunne forstå at kvinner som markedsfører seksualitet ikke ønsker seksuell oppmerksomhet. 

Alternativ er jo selvfølgelig å foreta en lobotomering av alle menn slik at en unngår den slitsomme genetiske feilkonstruksjonen.    

Endret av RoH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...