Gå til innhold

Reise på et stramt budsjett! 5 uker med 13 900,- totalt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Student budsjett, vet ikke helt om skal eksakt si student, for jeg har ferie penger osv. Men jeg ønsker å spare de og helst reise på et stramt budsjett. Og er litt mer glad å ta sånn lokalt ferie i de stedene jeg drar til, enn sånn turist.  Er ikke sånn fan av å gå til sånn dyre restauranter,steder osv.  Liker bare ikke det. Til vanlig er jeg helt ræva med penger, men når det kommer opp til reiser og ferie har jeg alltid vært flink med bruk av penger. Så dette her har vært vanlig for meg, alltid brukt sånn ca. 10 000,- i 4-5 uker i ferien. Så i år reiser jeg til Madrid, skal være der i ca 5 dager målet er å bruke ca 5400,- der inklu flybilletter. Deretter reiser jeg til et ferie sted ved middelhavet der familien min har et hus der så da slipper jeg hotell. Så totalt for 5 uker er målet mitt å bruke ca 13 900,- på hele turen/ferien inkludert fly tur og retur. Er det lite penger?  hvor mye bruker du alene på sommer ferie?   

Anonymkode: d7c3d...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan spare en del på den lengste ferien om du lager mat hjemme og bruker kollektiv transport. Jeg bruker mest penger på tilsvarende reise når jeg spiser ute, drar på byen og bruker mye taxi. 

Anonymkode: 9db9b...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...